This is Him Zadig & Voltaire

єяяσя.
Dün Sevil de bu kokuyu da denedim.
İçinde ud var sandım bol tütsülü dumansı hafiften alttan vanilyanın destek verdiği gayet güzel bir koku.
Eve geldim baktım notalarda ud yokmuş ama öyle bir hava aldım ben nedense

Lütfen deneyiniz

The French fashion house Zadig & Voltaire, which fosters casual, boho and rock styles with a significant dash of cool elegance, presents its new fragrant pair in September 2016 announced with the slogan "This is Zadig!". The perfume pair consists of a feminine and a masculine edition: This is Her! and This is Him!. The perfumes are created in cooperation with the company Beaute Prestige International (BPI).

Cecilia Bönström, artistic director of Zadig & Voltaire, said to wwd that the idea was to break from what already existed on the market and “to find a balance of something really clean and something darker, more mysterious.”

The dark, oriental - woody This is Him is made of grapefruit aroma, black pepper, incense, milky sandalwood and vanilla. Behind this creation we find the famous perfumers Nathalie Lorson and Aurelien Guichard. It is available as a 50 ml Eau de Toilette.

The bottles have a simple design with cracked edges, white for her for and black for him. The precious materials, with sandalwood as a signature, and the cool design try to offer something new in accordance with the edgy image of the brand.

http://www.fragrantica.com/perfume/Zadig-Voltaire/This-is-Him-39359.html

Re: This is Him Zadig & Voltaire

Frozenwings
Erkek versiyonunu denedim ve açılışını Fahrenheit'a çok benzettim.

Re: This is Him Zadig & Voltaire

єяяσя.
Ben de erkek versiyonunu kastettim.
Çok sevdim, indirimde felan denk gelirse alabilirim

Re: This is Him Zadig & Voltaire

WoodMan
Bu sene içinde çıkan en güzel designer parfüm olduğunu düşünüyorum.İlk fırsatta Sevilden alacağım.

Re: This is Him Zadig & Voltaire

protectedsugar
Şimdiye kadar Nathalie Lorsem'in yaptığı tüm erkek parfümlerini beğenmişimdir. Çok freş başlayayıp sona doğru ağırlaşan bir parfüm herhalde; tam da bu dönem aradığım bir tarz. mutlaka denemek gerekir.

Re: This is Him Zadig & Voltaire

murrjm
n11'de mobile özel 209 TL

Re: This is Him Zadig & Voltaire

İmeraFera
Denemeyenler için söyleyim almasalarda olur bir şey kaybetmezler
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: This is Him Zadig & Voltaire

anigemini
Ben aldım haftasonu. Çok da bağırmayan sakin bir koku arıyordum aradığımı buldum niche havasında bir designer denebilir.

Re: This is Him Zadig & Voltaire

Freeoud
76 Euro free shop

Re: This is Him Zadig & Voltaire

Burakkk
Çok kibar bir koku performans anlamında. Kalıcılığı çok iyi, fakat buram buram yayılmayıp, ara ara kendini hissettiren bir rüzgarla hafifçe burnu okşayan çok hoş bir havası var.

Sentetiklik hissetmedim kokusunda. Karanlık bir parfüm ama vanilyamsı ve pudramsı bir yumuşak dokunuşla dengelenmiş.

Re: This is Him Zadig & Voltaire

cloves
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Dün free shoptan aldım 250 TL den verebilirim parfümü

Re: This is Him Zadig & Voltaire

Tengrikut
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Merhaba arkadaşlar ben bu parfümden almayı düşünüyorum da sizce trendyol n11 gibi yerlerden mi almalıyım yoksa daha fazla para verip sevilden mi alayım? N11 gibi yerlerden alınan parfümler güvenilir mi pek emin olamıyorum.

Re: This is Him Zadig & Voltaire

CNYT
Trendyol uygundur rahatlıkla alabilirsiniz.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: This is Him Zadig & Voltaire

sserkan

Re: This is Him Zadig & Voltaire

Tengrikut
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Zadig voltaire Just Rock serisi de sevil ve boynere gelmiş arkadaşlar deneyen var mı acaba?