Thierry Mugler - Pure Tonka

Lagerfeld
Jacques Huclier imzası ile A*Men serisi için geliyor.

Oryantal fujer olarak sınıflandırılmış.

Nota olarak tonka fasülyesi ile freş aromatik lavanta kombini denmiş.

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

Umut Kurtoğlu
Off.. İçim bir fena oldu. Önyargı yapmayıp deneriz ama hiç umudum yok. İştah kapatıcak kadar vıcık vıcık olmasa..

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Tonka ve lavanta'yı La Male'den beri sevmem zaten.
Thierry Mugler'ler oldum olası hiç ısınamadığım kokulara sahip oldukları için bunu da yüksek ihtimal bi' koklayıp geçicem.

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

єяяσя.
Benim için sevindirici.

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

Umut Kurtoğlu
పారనాయిడ్ ఆండ్రాయిడ్ yazdı
Benim için sevindirici.
Seri tamamdı dimi:)?

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

єяяσя.
Pure Coffee eksik
Emin Bey de var ama şimdilik radarımda deil.

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

ultramarine
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
bence 2016 yılının süpriz çıkışı olacak ......

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

єяяσя.
Dün Basenotes da mı ne bi yerdeki yoruma çok güldüm.
Sırada ne var sorusuna;

A*Men Pure Oud

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

Sahin
Tonka mı?gene tansiyon allak bullak,en son chanel extreme sport tan sonra şartlı refleks oldu bende.tonka diyince midem bulanıyor

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

mm.olcayto
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
Tonka ve lavanta'yı La Male'den beri sevmem zaten.
Thierry Mugler'ler oldum olası hiç ısınamadığım kokulara sahip oldukları için bunu da yüksek ihtimal bi' koklayıp geçicem.
mugler cologne ve pure energy olanları kullanılabilir diğerlerini hep bayık mide bulandırıcı kaba parfümler olarak buldum,mugler adı geçince irrite oldum yine.

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

serdar73
Bu parfüm acaba Türkiye sularına girdi mi ?

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

promesta
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

Umut Kurtoğlu
Yorumlar güzel gidiyor yalnız.. Tonkayı görünce denk gelirse denerim demiştim ama şimdi merak ediyorum..

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

serdar73
Umut Kurtoğlu yazdı
Yorumlar güzel gidiyor yalnız.. Tonkayı görünce denk gelirse denerim demiştim ama şimdi merak ediyorum..
Bende merakla bekliyorum . Code Profumo ile bunu edineceğim nasip olursa .. ne varsa kaliteli designerlarda var derim , geçer giderim

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

matrai
Yurtdışında oldukça adından söz ettiriyor ama halen ülkemiz sınırlarına giriş yapamadığı için bir fikir sahibi olamadık. Gelsede koklasak bi

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

DarkGreen
gelsin artık buralara. çok olumlu yorumlar alıyor. serinin en çok beğenilenlerinden diyebiliriz. kurabiye + kapuçino gibi koktuğunu söyleyenler var. iştah açıcı :)

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

Umut Kurtoğlu
DarkGreen yazdı
gelsin artık buralara. çok olumlu yorumlar alıyor. serinin en çok beğenilenlerinden diyebiliriz. kurabiye + kapuçino gibi koktuğunu söyleyenler var. iştah açıcı :)

Doğrudur:) şaşırtıcı derecede burun yormayan gourmandlardan..

Tonkanın genelde iç bayıcı kullanıldığı ortamda aksi yönde işler yapması başarı olmuş gerçekten

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

єяяσя.
Bugün Boyner de Mugler den sorumlu danışmana bu kokuyu sordum.
Şaşırdı.
"Yok dedi, hiç öyle bişey duymadım.
Yakın zamanda lansman yok."

Belki iyice kışa doğru gelir kimbilir.

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

Gofret
Thierry artık şu flanker işine bir son vermeli!! kahve ve anasonun öne çıktığı yapışkan tatlılıkta başağrıtan bir koku olmuş, New Haarlem' ın sentetik bir kopyası..

Re: Thierry Mugler - Pure Tonka

camorr
Gofret yazdı
 yapışkan tatlılıkta başağrıtan bir koku olmuş
A Men serisinin benim için özeti
12