Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

elle61
Açılış: Bergamot
Orta notalar: Kırmızı meyveler
Baz notalar: Vanilya ve paçuli.
75 ml.lik limited edition Angel. Sitelerden sadece Lidyanada gördüm ama selektif parfüm satışı olan yerlerden Boyner'de var; Forum İstanbul Boynerde gördüm. Tekin'de, Sephora'da var mı, bilemiyorum. Bu parfümü deneyen var mı? Ben deneyemedim çünkü testerı yoktu.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

elle61
Hanımeli yazdı
Mizu da da var canım...
Evet, varmış. Bu parfümü hiç kokladın mı?
[...]

Hayır canım hiç görmedim testerini...
Tamam canım, sağ ol.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

Burakkk
İstanbul'da bağdat caddesindeki boyner'de görmüştüm ben tester'ı ile birlikte. Satıcı aynı angel sadece şişe farklı dedi bende denememiştim o yüzden.

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

elle61
Burakkk yazdı
İstanbul'da bağdat caddesindeki boyner'de görmüştüm ben tester'ı ile birlikte. Satıcı aynı angel sadece şişe farklı dedi bende denememiştim o yüzden.
İçerik aynı değil Burak Bey. Fragranticada çok iyi araştırdım. Bu 75 ml.likler farklı notaların birleşimiyle oluşturulmuş ancak yine de Angela'a benzer parfümlermiş.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

kaside66
elle61 yazdı
Burakkk yazdı
[...]
Burak Bey haklı. Mugler'ın kendi sayfasında da Angel EDP içerdiği yazılı.
 http://m.muglerusa.com/fragrances-women-angel/w4110/

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

elle61
kaside66 yazdı
elle61 yazdı
Burakkk yazdı
[...]
En doğrusu tabii ki sitede yazılı olandır. Belki 75ml. olanından da alabilirim. Elimde çokça parfüm var zaten. Bozulmaması için böyle bir şey yapabilirim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

Gurbetci
Dün akşam 3 parfümü de denedim 3 parfümde tamamen aynıdır bilginize. Ve sormadığım kişi araştırmadığım yer kalmadı :) 3 parfümün de tamamen aynı olduğunu koklayıp gördüm.

1) Angel EDP ( 50 ml yıldız şişe )
2) Angel eau de parfum rechargeable edition 2015 EDP ( 75 ml kapaklı tombul yıldız şişe )
3) Angel vertical refillable star parfüm EDP 100 ml. ( 100 ml dik uzun şişe )

IMG_2693.jpg

Re: Thierry Mugler ANGEL EDP RECHARGEABLE EDİTİON 2015

Raney
ben bu kokuyu çok iyi bilirim. dediğiniz gibi kokular aynı değil içerikleri farklı, alt ve üst notaları farklı. genel olarak serinin esintisi aynı olabilir. her kokunu duruşu ve sonrası ayrı ayrı çok güzel