Thierry Mugler ALİEN Parfüm

elle61
Kalıcı kalıcı kalıcııııı! Bana dünyanın en kalıcı parfümlerini sorsalar birinci sıraya Angelı, ikinci sıraya Alieni koyarım. İkisi de Thierry Mugler parfümü. Zaten Thierry Mugler'in hangi parfümü kalıcı değil ki? Neyse, biz Alien'e dönelim. İçeriğinde yoğun yasemin çiçeği ve odunsu notalar bulunan efsane bir parfüm Alien.  6 yıl önce 60 ml.lik bir şişe almıştım ve o şişe bana 3,5 yıl gitmişti. Kalıcılığını işte buradan anlayabilirsiniz. Kesinlikle bir kış parfümü ve kullanım yaşı bence 25 üzeri. İster çiçeksi ister baharatlı koku seven insan olsun bu parfümü beğenmeyecek birinin olabileceğine ben kendi adıma ihtimal vermiyorum. Parasını kuruşu kuruşuna hak eden, piyasadaki en iyi kadın parfümlerinden biri bence. Özellikle teninde parfüm kalmayanlar  baksın derim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

eMRe
Kiz arkadasimin imza kokusu..gercekten de bir bayana cok yakisan karakterli guzel bir parfum
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Oldukca feminen ve farkedilir bir koku.cok sıradışı olmasada guzel koktugunu inkar edemem

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Alien EDP bence bir sanat eseri. Notalardaki muhteşem uyum,  Mendelssohn'un keman konçertosunu dinlemek gibi. İnanılmaz. Amber, yasemin ve odunsu notalardan oluştuğu söylenmekle birlikte ben çok daha fazlası olduğunu düşünüyorum. Dominique Ropion ve Laurent Bruyere notaları nasıl harmanladılarsa ortaya muhteşem bir eser çıkmış. Kesinlikle her kuruşu hakkettiği ve kalıcılığı konusunda size katılıyorum. Sadece iki fısla en az 12 saat kalıcılığı var. Kıyafetlerde ise günlerce kalıyor. Fazla sıkılırsa çevreyi rahatsız edebilir. Ben işe giderken sadece tek fıs sıkıyorum. Çevreyi rahatsız etmeden gün boyu keyfini sürebiliyorum.    Kullanmak için havaların biraz daha soğumasını bekliyorum. :)

EDT si ve yeni çıkan Alien eau extraordinaire'nin kalıcılığı çok daha az ve EDP nin derinliğine sahip değiller. Almayı düşünenlere kesinlike EDPsini tavsiye ederim. Alien  essense absolue de çok başarılı ama Alien EDP den çok daha ağır ve baş ağrıtabilir.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

elle61
Aslına bakarsanız Essence Absolue, klasik Aliendan daha hafif bir parfüm. Aliendaki yoğun odunsuluk azaltılarak vanilya notası eklenmiş ki, muhteşem bir denge tutturulmuş. Onun dışında dediğiniz her bir şeye kesinlikle katılıyorum. Her ikisini de kullandığımdan biliyorum Essence Absolue bir tık daha hafif bir parfüm. Klasik Alienda edp, edtden çok daha güzel ve kalıcı. Bu nedenle ben edpsinden öneriyorum. Üstelik 100 ml. değil, 60 ml. bile bir insanı en az 2 yıl götürecek derecde kalıcı bir parfüm. Miss missss...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

kaside66
Bu durumda essence absolue yu tekrar test etmeliyim. Teşekkürler.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

elle61
Bir şey değil.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Kesinlikle bir başyapıt..

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

airbus380
Cevap olarak bu gönderi By elle61
yaşadığım bir şeyi anlatmak istiyorum bu parfümle ilgili. malumunuz parfüm süper. geçen gün arkadaşım sabah çıkarken bunu sıkmış. gün boyu birlikteyiz bir kere de yanımda fıslattı ama zaten buram buram kokuyor. eve geldim kazağımın içine giydiğim tişörtü çıkardım kenara koydum.. ertesi gün etrafı toplarken tişörtten burnuma alien geldi. bu nasıl bir şeydir ya. tişört mü? yıkadım bakalım :)

bu kokuyu denediğimde bir kadın bir erkek arkadaşıma koklattım ayrı ayrı ikisi de çok olgun bir parfüm olduğunu söylediler. parfüm merakı nın blog postu çok doğru bence, bu kesinlikle çok feminen ve ortamdaki kadınlara meydan okuyan bir parfüm. hem de hypnotic poison filan gibi de baymıyor

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
sadece bir kere denediğimi ve sevmediğimi hatırlıyorum. Bu parfümün edp ve edt si arasında da bariz bir fark var mı?
sanırım bir şans daha vereceğim.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

Storm
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Gerçekten çok kalıcı ve harika bir parfüm

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Hiçbir parfüme benzemeyen çok özgün bir koku. Kalıcılık ve farkedilirlik ise zaten olay 😃

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

elle61
30ml.ini almamak için zor duruyorum. Bir 30 ml. bulsam forumdan...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

elle61
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Kesinlikle reformüle olmuştur. Bakın, kesinlikle diyorum. Koku evet, aynı. Lakin bendeki şişenin kalıcılığı orta düzeyde. Eskiden tek fısını bileğime sürdüğümde saatlerce kalır, bileğimden burnuma gelirdi kokusu. Şimdi ilk 1,5 saat burnuma gelirken, sonrasında kaybolup gidiyor. Şimdi bir de kıyafetime sıktım; bakalım ynı biçimde tezinden kaybolacak mı yoksa kalıcılığı devam mı edecek...Ayriyeten batch kodunu hem checkfresh'ten hem de checkcosmetic'ten sorgulattım; error verdi. Sebebini anlayamadım, parfümü Sephora'dan aldım ama iki  internet sitesinden de error verdi. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

kartaliçe
Elle biliyorsun ben mizudan aldım bendeki batch koduda error vermişti bence parfümlerde sıkıntı yok siteyle alakalı bir sorun

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
Elle biliyorsun ben mizudan aldım bendeki batch koduda error vermişti bence parfümlerde sıkıntı yok siteyle alakalı bir sorun
Hımm, şu kalıcılığını tam anlamıyla test edeyim, kesin bir karara varacağım. Sendeki kalıcılığı  nasıl?
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

kartaliçe
Kalıcılığı bende gayet iyi oldu sabah sıktığım iki fıs akşam eve dönene kadar idare ediyor beni

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
Kalıcılığı bende gayet iyi oldu sabah sıktığım iki fıs akşam eve dönene kadar idare ediyor beni
Kesin 2015 öncesi üretim sendeki. Bendekinden emin değilim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

Recycled Stardust
Cevap olarak bu gönderi By elle61
EDP'sinin testerı herzaman bitmiş oluyor, ya da bana hep öyle denk geldi...2 kere EDTsini denemek zorunda kaldım,ikisinde de beğenmedim...EDT'si derin ve büyülü bir koku değil.Ama EDP kesinlikle çok iyidir, çok efsaneleşmiş çünkü.Çok merak ediyorum:)
After all,we are all recycled stardust...

Re: Thierry Mugler ALİEN Parfüm

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By elle61