The amatör

balaban75
Bu konu güncellendi de .

6 ay önce başlayan parfüm sevdamız şimdilik bu kadar.Sanırım sadece siyah şişeli parfümleri sevebiliyorum :)

Re: The amatör

matrai
Hocam o şilerin resmini saklayın. Bu foruma katıldıktan 6 ay sonra tekrar resimleri koyarsanız aradaki farka sizde şaşıracaksınız :)

Re: The amatör

balaban75
Valla şu aralar iş durumları sıkıntılı..Selamete erince şişe sayısını arttıracağız inşallah.Çok fazla parfüm denedim, ilk sıktığımda traş losyonu kokusu aldığım hiçbir parfümü almadım.Malesef piyasada çok yaygın olan parfümlerin çoğu öyle kokuyor.Hoşlanmak göreceli bir durum ama fresh denilen piyasa parfümleri bana losyon gibi geliyor özetle.

Re: The amatör

promesta

Re: The amatör

balaban75

Sağolun öncelikle.Zino ,armani code ve pure havane yi kör alış yaptım.Zinonun açılışı güzel sonrası idare eder,code çok tanıdık ve vasat,pure havane gayet başarılı buldum

Re: The amatör

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By balaban75
Hocam öncelikle foruma hosgeldiniz yalnız mahlas seçiminiz biraz ürkütücü olmuş.

Re: The amatör

balaban75
ibrhm yazdı
Hocam öncelikle foruma hosgeldiniz yalnız mahlas seçiminiz biraz ürkütücü olmuş.
Hoş bulduk .Mahlas konusunu anlayamadım, avatar resmini mi  kastettiniz.

Re: The amatör

RİYAFES
Hocam nickinizi kastediyor İbrahim Üstad..

bonzai75 yazdı
ibrhm yazdı
[...]

RİYAFES yazdı
[...]

Haa anladım şimdi..O lanet madde ortalarda yokken de bu nicki kullanıyodum ama hemen değiştirelim akla başka şeyler gelmesin.Benim esin kaynağım bunlardı vaktiyle.

Re: The amatör

ibrhm
Diğerine zaten ihtimal vermemiştim de yine de incelik gösterip değiştirmenize cok memnun oldum. Bu arada zino arada farklı tarzda kokular görüyorum bakalım 6 ay sonra durum nasıl olacak, takipteyim hocam

Re: The amatör

balaban75
Valla parfüm merakını ''hiç tadılmamış tropikal meyveleri tatmak ''gibi görüyorum.
ilk olarak şunların dekantını siparişle başladık.Sonumuz hayrola

Guerlain LİDGE (Eski şişe)
Comme des Garcons 2 Man
Montale İntense Cafe
Bond No 9 Newyork Amber
Parfum De Marly Herod
Chanel Coromandel

Re: The amatör

Debussy
balaban75 yazdı
[...]

Hoşgeldiniz. Guzel secimler olmus, yorumlarinizi bekliyoruz.

Re: The amatör

balaban75
Evet arkadaşlar yukarıda bahsi geçen dekantlar bugün geldi.İlk olarak en çok merak ettiğim Bond no9 ny amberi tek fıs sıktım ve kokladım.Keşke hiç koklamasaydım.2 dk sonra başım ağırdı ve 6 saat geçti ağrım dinmedi..Hacı yağı bunun yanında 10 kere yıkanmış ,o derece yoğun ve tek düze..Hiç ama hiç beğenmedim,iyiki sadece 5ml almışım :(
Diğer 5 parfümü de ilk mesajda resimleri olanlardan daha çok sevemedim.Montale İntense Cafe yi koku olarak Newyork Amber e çok benzettim ve Sanırım amber bende baş ağrısı yapıyor.
Özetle ilk niş parfüm denemem hayal kırıklığı yarattı bende.Şu baş ağrım geçince ilerleyen günlerde daha doğru yorumlayabilirim belki..
Az önce koluma spicebomb sıktım kokladıkça kendime geldim biraz..Miss misss baharat

Re: The amatör

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By balaban75
foruma hoşgeldiniz hocam. guzel koleksiyon.. daha guzelleriyle cogalmasi dilegiyle..

ny amberle bas agrisina tutulup da, spicebombla kendinize gelmeniz de hayretlik :)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: The amatör

Umut Kurtoğlu
Güzel koleksiyon..

Re: The amatör

balaban75
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
foruma hoşgeldiniz hocam. guzel koleksiyon.. daha guzelleriyle cogalmasi dilegiyle..

ny amberle bas agrisina tutulup da, spicebombla kendinize gelmeniz de hayretlik :)
Hoşbulduk hocam.Valla ny amberle tanışmamız iyi olmadı ,kesinlikle benlik değil yolu açık olsun..Decantlari matrai beyden aldım bana hacı yağı yollamadıysa ki ihtimal vermiyorum buna, koku benlik değil..Black orkidi de sevmeyen çok sanırım ama o bunun yanında çok daha kabul edilebilir bence..elimde olduğu içi kıyaslama yaptım.

Re: The amatör

Pink Floyd
Hocam öncelikle foruma hoş geldiniz. Bir an kendimi gördüm ben de böyle başlamıştım şimdi dolaplara sığmıyor buna ek olarak  beğeni düzeyi de artıyor tabi  daha iyilerine sahip olmanız dileğiyle..

Re: The amatör

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By balaban75
Hayırlı ugurlu olsun hocam . Böyle böyle büyütücez bende başladım birikiyo. Yalnız ilk niş denemenizde hissettiklerinize sesli güldüm :-))) ny amber olması belkide . Bende bikaç sene önce creed gıt almıştım ilk magaza denememde avm den çıkana kadar üstümü koklamıştım okadar güzel gelmişti bana :-)
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: The amatör

balaban75
kadir.tbk yazdı
[...]
sağol hocam. Ny amber le ayrı dünyalardanız baş ağrım geçtikten sonra da 2 kere şans verdim kendisine barışamadık..Iğğğğhhh
Benim gibi düşünen sayısı da az değilmiş fragrantica da
http://www.fragrantica.com/perfume/Bond-No-9/New-York-Amber-13631.html

Re: The amatör

eren_c.