The Vetivers

Tamamlanması için alınacaklar ve eksiklikler;

Mpg Route d Vetiver
Chopard Noble Vetiver
Carven Vetiver
Eldo Fat Electrician
Annick Goutal Vetiver
Micallef Jewel For Him
Hutieme Art Monsieur
Czech Speake Vetiver Vert
Vero Profumo Onda
Serge Lutens Vetiver Oriental
Roja Dove Vetiver Extrait
--------------------------------

Lt Piver Vetiver ok (--)

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Biraz aceleyle oldu ama sonunda yaptım:)

Re: The Vetivers

matrai
en iyisi hangisi sence? Bana göre Royal bourbon aralarında farklılık yaratan tek vetiver kokusu

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Hocam fark yaratanlar olarak söyliyim ben çünkü hepsini seviyorum:)..Oliver Co vetiverus, Timbuktu,Sycomore,Dior Vetiver,Legrand Vetiver, Private Label, Vetiver Tonka bunlar fark yaratanlar bana göre..Diğer ay montale red vetyver,lampblack,anat fritz tzora,lv vetiver,le labo vetiver ve lubin itasca gelecek Sonrasında fikirlerim nasıl olur bilemiyorum...

Re: The Vetivers

Optuna
Süper bir koleksiyon, vetivere olan hassasiyet bende de oluştu. Jovoy bambaşka:)
Private Label - Ursa

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Şimdi ayvayı yediniz hocam o zaman:) geçmiş olsun.. Teşekkürler bu arada..

iPhone'umdan gönderildi

2 Eyl 2015 tarihinde 16:47 saatinde, Optuna [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Süper bir koleksiyon, vetivere olan hassasiyet bende de oluştu. Jovoy bambaşka:)

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/The-Vetivers-tp102230p102808.html
Aboneliğinden çıkmak The Vetivers, buraya tıklayın.
NAML

Re: The Vetivers

єяяσя.
Mösyö sağlıklı günlerde kullanın...

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Teşekkürler hocam.. Sizinkileri de bekliyoruuz topluca:)

iPhone'umdan gönderildi

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/The-Vetivers-tp102230p102863.html
Aboneliğinden çıkmak The Vetivers, buraya tıklayın.
NAML

Re: The Vetivers

felix
Güzel bir kolleksiyon Umut bey.Eklenecek olanlar ile beraber daha mükemmel bir kolleksiyon olacağı kesin:)

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Bana bu aşkı veren sizsiniz hocam:).. İnşallah Emre hocam bakalım devam ediyoruz bu yolda:)

Re: The Vetivers

Re: The Vetivers

Bana bu aşkı veren sizsiniz hocam:).. İnşallah Emre hocam bakalım devam ediyoruz bu yolda:)
Estğfrllh.
Çok güzel bir kolleksiyon olacak orası kesin:)

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Gözlerim kamaştı süper bir koleksiyon Umut bey ...
Mutlu günlerde kullanın :)
Çok teşekkür ederim hanımefendi:)

Re: The Vetivers

Zyzz
Çok güzel bir koleksiyon.Vetiverin sağlam kitlesi var.Bende deri notası ile ilgili planlarım var

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Hocam doğru seveni var ama sevmeyeni de çok var tabi ben anlamıyorum neden olduğunu:).. Deri konusunda size bol şans..Derbyi sona saklayın:)

Re: The Vetivers

rasta82
hepsi çiçek gibi maşallah :) vetiveri seviyoruz hastalık derecesinde olmasa da.... Encre beni çok tatmin ediyor onun karanlık tozlu halini seviyorum o tarz karanlık bi vetiver önerin ne olur??? centilmen olmayan şöyle gizemli kötü adam vetiveri :)
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Hemen önerelim abimize:P.. Ne vereyim abime? Sycomore vereyim,mona vetyver vereyim,vetiverus vereyim,private label vereyim.. İçimden bir ses en çok mona vetyver ve vetiverus diyor abime:P..Bir de bulabilirsen vetiver veritas dene.. Hocam o değil de kış gelince bir de şunları dene eğer denemediysen..Senin kötü adam sevdana iyi gelecekler tahminimce:) .. Lonestar Memories,Memoir Man,Black Tourmaline,Arso,Odori Tobacco,Tobacco Oud aklıma gelenler :)

Re: The Vetivers

Umut Kurtoğlu
Hocam buarada sen afrika olifanta katıldın mı nişhane splitinde? Eğer katılmadıysan çok şey kaçırdın büyük ihtimalle kötü adamlık tarzında..

Re: The Vetivers

rasta82
süpersin :) hepsini yazdım özellikle kötü adam kokularını :) buldukça ufak ufak alıcam. maskülenin bir üst sınıfı olan seri katil kokularına geçtim artık umutçum :) Allah sonumuzu hayretsin...