Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL (DOLDU)

Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL (DOLDU)

serif
Toplam 155 ml Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP. 30 ml şişe bana lazım olduğu için onu kendime ayırıyorum. Bu nedenle ml fiyatını 1,75 TL olarak belirledim. Dekant şişesi ve paket malzemesi için ilave 2 TL olacak. Kargo Yurtiçi kargo ile mobil indirimli gönderilecek.

Hesap bilgileri:
Türkiye finans katılım bankası
Tr250020600058991330890001
Şerif ibrahim aydoğar
0532 2525125

esclapez 50 ml            >>> 89.5 TL  **Teslim edildi**
promesta 30 ml           >>> 54.5 TL  **Teslim edildi**
BAŞŞAD 50 ml             >>> 89.5 TL  **Ödeme Geldi**
adonis 25 ml               >>> 45.75 TL **Teslim edildi**
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

esclapez
50 ml yazabilirsiniz Şerif hocam.

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

promesta
Cevap olarak bu gönderi By serif

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

serif
Admin
Ekledim arkadaşlar.

Bu gün dolarsa yarın dekant şişelerini almaya giderim. Hafta içide parfüm ulaşmış olur.
[...]

BAŞŞAD
Kalan 45 ml'de ben istiyorum.

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

serif
Admin
BAŞŞAD yazdı
Kalan 45 ml'de ben istiyorum.
45 yazayım ama. Kalan 75 ml açık var. 😀
[...]

Sizinkide 155 ml'in içerisinde zannettim :) O zaman 50 ml yapalım.

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

adonis
Cevap olarak bu gönderi By serif
kalan 25 ml i de ben alayım hocam

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

radmurat
Şerif Hocam kısa ve hızlı bir split yapmışsınız. Kokuseverler hayırlı olsun, güzel kokmalar ve başarılar dileği ile ...

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

serif
Admin
Sağ olun Murat Bey.

Arkadaşlar Hesap bilgisini ve ödenecek tutarları belirttim. Bu gün gönderebilirseniz inşallah hafta işi kargoları hazırlamış olurum.
[...]

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL (DOLDU)

adonis
Cevap olarak bu gönderi By serif
Hocam hesabınıza eft yaptım.mailde gönderdim adres bilgilerimi.İyi günler dilerim

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL (DOLDU)

esclapez
Eft tamamdır Şerif Hocam.Mail gonderdim.Cok teşekkür ederim.

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL (DOLDU)

promesta

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL (DOLDU)

BAŞŞAD
Eft yaptım hocam, adresi maille gönderiyorum

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

nephila
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
çok hızlı olmuş....((
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

vito andolini
kacirdigima cok üzüldüm.
Terre D'Hermes

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

serif
Admin
inşallah bir dahaki sefere.

vito andolini yazdı
kacirdigima cok üzüldüm.
[...]

Arkadaşlar iki gündür çok yoğundum. Şehir dışına çıktım, üstüne birde grip oldum ki sormayın.
Eminönü'ne gittim güya şişe de alacaktım ama aklımdan çıkmış.
Parfüm bugün kargoya verildi bir terslik olmazsa pazartesi iş yerinde olur.
Asıl önemli konu dekant şişeleri, elimde 3 adet 30 ml lik şişe ve 3 adet 10 ml şişe var.
50 ml alacak arkadaşlardan ricam aralarında anlaşabilirlerse veya benim yazı tura atmam ile birine 125 ml lik refil şişede ve 10 ml lik dekant şişe ile göndereyim.
Diğer arkadaş 30ml+2*10 ml lik şişelerde göndereyim.
Diğer iki arkadaşa zaten sıkıntı olmuyor.
Yorumlarınızı bekliyorum.
[...]

Şerif hocam benimkini 30+10+10 ml lik şişelerde gonderebilirsiniz

Re: Terre D'Hermes Pure Parfüm EDP ml fiyatı 1.75 TL

serif
Admin
Mustafa Bey sizin için Refil şişenin yanında 10 ml dekant şişesi sıkıntı olmaz inşallah.
[...]
12