Tarçın

Mutlu korkmaz

Re: Tarçın

Optuna
Kesinlikle bulundugu karisimdaki tum kokulari absorbe eden bir nota. Dengelemek cok zor..
Private Label - Ursa

Re: Tarçın

Umut Kurtoğlu
Optuna yazdı
Kesinlikle bulundugu karisimdaki tum kokulari absorbe eden bir nota. Dengelemek cok zor..
Chergui güzel yapıyor bu işi...Böyle tam ipini salsan koşacak gibi tarçın geliyor bana hep bu kokuda.

Re: Tarçın

Optuna
Dogrudur tarcini hssedebiliyoruz chergui'de. Fakat o parfumdeki en az miktar tarcindir bence yine de. Cok riskli bir nota zamanla absorbe ettigi icin dinlenme sureleri bile riskli.

Umut Kurtoğlu yazdı
Optuna yazdı
[...]

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz
Tarçın denilince aklıma chanel egoiste geliyor. Koku biraz aşuremsi..
Denge sağlanınca serge lutens chergui gibi bir şaheserde çıkabiliyor.
Atam İzindeyiz!..

Re: Tarçın

Debussy
Aynen, Egoist'i ben de aşureye benzetiyorum biraz :)

Clive Christian x, Bois  1920 Dolce di Giorno, Gucci Pour Homme ii ve Burberry London aklıma geldi tarçınlı parfümlerden. Costume National Homme var bir de.

Re: Tarçın

promesta

Re: Tarçın

Gofret
Tarçın deyince benim aklıma Mark Buxton imzası taşıyan Comme des Garcons Comme des Garcons geliyor.
Reçine notalarıyla birlikte tarçın, karanfil, kakule gibi baharatların kullanıldığı iyi tamamlanmış şipre bir koku.

Re: Tarçın

kaside66
Dior dolce vita'yı da buraya ekleyelim. Bir de Lolita L. L de Lolita.

Re: Tarçın

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz

Re: Tarçın

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz
Sevemediğim bir nota , içinde tarçın olan parfümlerle bile anlaşamıyorum
Je deviens folle

Re: Tarçın

Mutlu korkmaz
Aslında çok küçük oranlarda  taban notalarda harika  hafif Arabic ve tatlı bir baharat havası veriyor   ancak çoook iyi ayarlamak gerekiyor . Biraz arka planda durması gerekiyor   .. Şayet yağlımsı sert ağır koku haline gelmemesi büyük olasılık.. Parfümde beğenmediğiniz notalar  biraz rutüş ile kabul edilebilir olabilir   elbette hazır parfümler için geçerli değil   kişisel  tasarlanmış parfümler için geçerli

Re: Tarçın

MeaCulpa
Chergui mesela iyi bir örnek dozajlamada dediğiniz gibi iyi dozajlamada harika tat veriyor fazlası kalıcılık ve sillage açısından memnun etsede burun büküyor
Je deviens folle