Tanışalım kaynaşalım.

Shams
Bu konu güncellendi de .
Merhaba bu başlık altında kendimizden bahsedelim istedim. Siz ne dersiniz?

İsmim Burak. =) Öğrenciyim.

Parfümlerle ilgilenmekten hoşlanıyorum. Gücüm yettiğince edinmeye çalışıyorum. Hepinize güzel kokulu günler =)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Tanışalım kaynaşalım.

dr_olfactorius
Güzel bir başlık olmuş Burak kardeşim,

Ben de Kadir, adı lazım değil bir üniversitede araştırma görevlisiyim. Yeni blogumuz umarım güzel dostluklar kurulmasına vesile olur.

Sağlıcakla kalın, güzel kokular hep güzel hatıralarınızla canlansın.

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Shams
Kadir Hocam(böyle demeliyiz sanırım) iyi dileklerinize ben de katılıyorum. Tanıştığıma memnun oldum. =)
[...]

Ömer
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Ne güzel olur.
Adım Ömer İnşaat Mühendisliğini yarıda bırakıp Metalurji ve Malzeme Mühendisi olmaya karar verdiğimden beri öğrenciyim okulu bitireceğime inancım sonsuz :)
Güzel kokan her şeyi seviyorum
Barışı hiç görmemiş çocukların ve savaşı hiç görmemiş çocukların farklı değerleri vardır.

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Shams
Bırakılır mı yahu =)

İnşaatçılardan bir parfüm atılımı söz konusu =)
[...]

Çok isteyerek girdim sonra şımarıklıktan mıdır bilinmez şantiye hayatı beni çok sarmadı staj zamanında ve yapmak istediğim mesleğin bu olmadığına karar verdim.Beyaz gömlekler içinde çalışma arzusu beni metalurjiye yönlerdi :D
Barışı hiç görmemiş çocukların ve savaşı hiç görmemiş çocukların farklı değerleri vardır.

Re: Tanışalım kaynaşalım.

pinocyo
Cevap olarak bu gönderi By Ömer

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Coşkun Arslan
Adım soyadım nick'imde yazdığı gibidir. Parfüm merakım " Black Orchid " ile başladı ve hala iflah olmadan devam ediyor. Ben de beton ve beton elemanları üretimi yapan bir firmada çalışıyorum.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Shams
Ben ilk mesajda meslek bilgisi verince herkes vermiş. Özür dilerim :P

Ne bileyim. Anneden babadan böyle gördük. "Adım şu,ev hanımıyım." Budur bizim toplumsal stilimiz :) Hepinizle tanıştığıma memnun oldum bu arada renkli bir grup var burada. En hoş özelliği ise güzel kokmayı seven insanlar=)

@Burak güzel espriydi.. :/  Ben sadece şunu ekleyeyim senin söylediklerine " güzel kokmak ve güzel koku koklamak isteyen insanlar topluluğu " diyelim.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Tanışalım kaynaşalım.

erkanaydin
Bende Erkan AYDIN. Şanlıurfa Suruç ilçesi İlçe tarım müdürlüğünde mühendisim. Koku tutkum çok ilginç gelişti. Burnumda septum denen bi hastalık vardı. İki kez ameliyat oldum ve yılın çoğu zamanı koku alma duyumu kaybediyorum hiç koku alamıyorum. Çok ilginçtir bazen sadece kötü kokuları bazende sadece güzel kokuları alabiliyorum. Önceleri açık parfüm falan alıyordum fakat burnum çok hassas olduğundan açık parfümler o yapaylık çok rahatsız ediyor beni alıyorum ama kullanamıyorum. Parfümmerakı ile tanıştıktan değerli bilgileri aldıktan sonra körlemesine alış ile önce Gucci PHII sonra Dior home intense ve terre d hermes aldım. Şimdilik beklemedeyim yeni parfüm almıyorum çünkü bu aralar koku alamıyorum ama yinede parfüm sıkınıyorum çok nadir de olsa gün içinde çok kısa süreli koku alıyorum o ara parfüm kokusu almak çok hoşuma gidiyor. Sanırım parfüm benim için koku duyumun var olduğunu hissetmem demek oluyor

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Shams
@coşkun güzel söyledin :)

Erkan Bey çok enteresan bir durumunuz var. Parfüm merakı güzel parfümlerle tanıştırmış sizi. Bir de özel durumunuzdan dolayı parfümlerin hayatınızda ayrı bir yeri varmış. Umarım şifa bulursunuz. Diyecek bir şey yok =/

@erkanaydin Allah acil şifalar versin sana kardeşim. Bu sene 15 gün Urfa da kaldım iş için çok çok güzel tarih kokan bir şehir Urfa. Yemekleri de çok güzel :) 5 kilo aldım 15 günde.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Fatih
Herkese selam aranıza katılmakla mutlu oldum adım nick te olduğu gibi Fatih istanbulda uzun süre erkek kuaförlüğü yapıp sonra sıkılıp mesleği bırakanlardanım. Şimdi ise özel bir şîrkette çalışmaktayım. Parfüm kelimesine bile aşığım. Raşit böyle bir forum açmakla çok iyi ettin eline sağlık vakit buldukça girmeye çalışacağım.

Re: Tanışalım kaynaşalım.

erkanaydin
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Burak ve Coşkun beyler iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Evet coşkun bey urfa tarih kokan güzel bir şehir ama insan buralara gelip biraz gezip tatil yaptıktan sonra gidecek benim gibi kalmayacak :)) hocam afiyet olsun tabi yemekleri güzeldir porsiyonlar duludur yanında salatası falanı boldur ama dikkatli olmak lazım herşeyin fazlası zarardır güzel koku haricinde :))

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Shams
O bile baş ağrısı bulantı yapabiliyor :)

Türkiye'nin güneyi boyunca tüm mutfakların hayranıyım. Hatay başta olmak üzere. Şu çılgın türkler ağzının tadını iyi biliyor valla
[...]

Öyleyizdir evelAllah :)) bu arada ben adanalıyım aslında. Bizim oralarda fena değildir. Gerçi üniversitedeyken sivaslı bir arkadaşımı adanaya getirdim gezdirdim yedirdim birde Bici Bici yedireyim dedim. O ne la öyle dedi :)) hoşuna gitmedi tabi ama olsun o da bizim. Hem sivaslı gardaşım ne anlar biciden şalgam suyundan şırdandan :)) ama adana kebapta anlaştık

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Shams
Kebapta anlaşmayan insanoğlu mu var :)... Kimisine biraz ağır gelebilir. Yemekler çok yağlı vuhu
[...]

Hocam bak yağ dedin de aklıma geldi. Annem bir içli köfte yapar eline alır ısırırsın o yağı parmaklarından hafiften bileğine doğru akar ama o lezzet yokmu ah ah hanım öğrenemedi ki yapsın :)) yağ falan ama hep lezzetli yemekler yağlı oluyor yapacak birşey yok zevki almak yeter. Hem yağlı yiyenler öldü de yağsız yiyenler ölmedi mi :))

Re: Tanışalım kaynaşalım.

Shams
Benim için sıkıntı yok da ipin ucunu kaçıran çok oluyor bu lezzetler karşısında ne yazık ki=)

1234 ... 17