Takas Başlığı Açmadan Önce Mutlaka Okuyunuz

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Velociraptor
bakıyorum ,inceliyorum ;)
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
çok faydalı bir bölüm. 200 mesaj sınırı hem iyi hem kötü

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Yeni kurallar eklendi.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

kartaliçe
Keşke 200 msj sınırı olmasa ancak bir sene sonra falan 200 e ulaşırım heralde...

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

kaktuscicegi
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Bu forum gerçekten çok iyi parfum hakkinda gerçekten bilmediğimiz herşey var bence herkezin parfum almadan önce bu foruma girmesi gerek teşekkürler admin

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Eminth
Admin
Arkadaşlar, takas yetkisi olmayan üyelerle, başlık açılmadan, mail yolu ile takas yapıldığı ve problemler olduğu yönünde bilgiler var. Takasta iki tarafın da yetkisinin olması gerekiyor. Sonra istenmeyen durumlar olduğunda üzülmeyelim.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Parfüm Merakı
Admin
Takas bölümü için yeni kurallar eklenmiştir:

4) Parfüm takas ilanı verebilmeniz için forumda en az 500 mesaj yazmış olmanız ve 6 aydır üye olmanız gerekmektedir. 500 mesaja ulaşan üyeler, otomatik olarak takas hakkına sahip olamayacaklardır. Adminler, uygun gördükleri takdirde, şartlar karşılansa bile takas başlığı açılmasına izin vermeme hakkına sahiptir.

5) Takas yapmak için sadece takas hakkı/yetkisi bulunan üyeleri tercih ediniz. Takas hakkı/yetkisi bulunmayan üyelerle lütfen takas gerçekleştirmeyiniz.

6) Takas bölümü ile ilgili her türlü sorunuzu Felix admine yazabilirsiniz. Takas bölümünün sorumlusu odur. Takas hakkı kazanan üyelerin başlık açmadan önce Emre beye onay için mail atmaları zorunludur. Adminlerce onay alan başlıklar yayınlanacaktır. Bu kurala uymadan açılan başlıklar hiçbir uyarı olmaksızın silinecektir.

7) Her üyenin tek bir takas başlığı olmalı ve bütün takaslık parfümler sadece bu başlıkta bulunmalı. Her parfüm için farklı takas başlıkları açmayınız.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Erkan Ağa

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

serif
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Dün Mehmet Bey ile görüştüğümüzde takas konusu gündeme gelmişti. Aklıma geldi birkaç gün önce  vlknakr nickli arkadaşa azzaro chrome için mail atmıştım. Kurallar net oturdu artık, ilan açmam yasak diye düşünüyordum ancak özel mesaj veya mail yolu ile de uygun bulunmadığını öğrendim. Gizli bir iş yapmak istemem. Herkesin bilgisi olsun istedim.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
serif yazdı
[...]
Evet Şerif Bey, haklısınız. Ben de önceden öyle, özelden bir takas gerçekleştirdim. Daha sonra da Emin abi'ye bildirdim durumu ve bundan sonra böyle bir şey yapmayacağımı belirttim.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

serif
Admin
Mehmet Bey gerçekten fark edince kendimi kötü hissettim.
Güzel bir ortam ve kimsenin mağdur olmaması için insanlar ellerinden geleni yapıyor.
Bu güzelliği bozmamak lazım.

[...]

Re: Takas Başlığı Açmadan Önce Mutlaka Okuyunuz

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Takas bölümünde fazla değişiklik yok. Satış ile ilgili olan kurallar takas içinde geçerli. Fatura istemek ya da parfümün nereden alındığını belirtmeye gerek yok. Sorunlar yine foruma aksettirilmeden kişilerin kendi arasında çözülmeli. Yeni kuralımız şöyle:

2) Parfüm Merakı Forumu'nda takasa çıkarılan parfümlerden forumumuz ve yöneticiler (admin) sorumlu değildir. Takas ile ilgili sorunları lütfen kendi aranızda çözünüz. Yöneticiler bu gibi ihtilaflara karışmayacaklardır. Yöneticiler parfümleri test etmeyeceklerdir. Şüphelendiğiniz kişilerden, takas hakkı olsa dahi parfüm almayınız.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Eminth yazdı
[...]
Yaşanan üzücü olaydan sonra bir daha hatırlatmakta fayda var.
BUU

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

BUU
Şöyle bir geçmişe göz attım forum ilk faaliyete geçtiğinde msj sınırı 25 miş :)))

Re: Takas Başlığı Açmadan Önce Mutlaka Okuyunuz

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
01.01.2017 tarihinden itibaren geçerli olan güncel takas kuralları ilk mesajda yer almaktadır.
[...]

CNYT
Bu konu güncellendi de .
Takas başlıkları açan arkadaşlar en azından forumun başka bölümlerine de destek verirse iyi olur. Unutulmamalı burası parfüm merakı forumu ve yılların da hatrı var... Ama gördüğüm kadarıyla başka bir siteye yönlendirme var... Sonuç olarak takas başlığının kaldırılması gerektiği kanısındayım, ortalıkta o kadar sahte parfüm varken kimsenin mağdur olmaması gerekiyor...

TAKASLIK PARFÜMLER BAŞLIĞI KALKMALI !!!
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Takas Başlığı Açmadan Önce Mutlaka Okuyunuz

oge1907
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
takas yapacak çok parfümüm var hepside zor bulunan merak edilen kokular ilerde hakkım olunca söylerim 😜
12