Takas Başlığı Açmadan Önce Mutlaka Okuyunuz

Takas Başlığı Açmadan Önce Mutlaka Okuyunuz

Parfüm Merakı
Merhabalar değerli parfüm severler. Bu kısım takas yapmak istediğiniz parfümlerin sunulacağı bölümdür. Fakat kötü niyetli kişilerden korunmak için parfüm takası için kurallar konulacaktır. Bu kurallara uymayan üyelerin ilanı yayından kaldırılacak ve kendisi uyarılacaktır.

Bu kısımda parfüm takas yapabilmeniz için gerekli şartlar:

1) Parfümler kesinlikle ORİJİNAL olmak zorundadır. Tester (orijinal dahi olsa), sahte, doldurma, ikinci sınıf parfümler kesinlikle takasa çıkarılamaz. Orijinalliğinden emin olmadığınız veya şüphelendiğiniz parfümlerinizi takasa çıkarmayınız.

2) Parfüm Merakı Forumu'nda takasa çıkarılan parfümlerden forumumuz ve yöneticiler (admin) sorumlu değildir. Takas ile ilgili sorunları lütfen kendi aranızda çözünüz. Yöneticiler bu gibi ihtilaflara karışmayacaklardır. Yöneticiler parfümleri test etmeyeceklerdir. Şüphelendiğiniz kişilerden, takas hakkı olsa dahi parfüm almayınız.

3) Parfüm takas ilanı verebilmeniz için forumda en az 500 mesaj yazmış olmanız ve 6 aydır üye olmanız gerekmektedir. Forumda takas yetkisi olmayan kişilere ait  parfümleri takas yapmak kesinlikle yasaktır.Daha önceki kurallar çerçevesinde kazanılmış haklar geçerliliğini koruyacaktır. 500 mesaja ulaşan üyeler, otomatik olarak takas hakkına sahip olamayacaklardır. Adminler, uygun gördükleri takdirde, şartlar karşılansa bile takas başlığı açılmasına izin vermeme hakkına sahiptir.

4) Takas yapmak için sadece takas hakkı/yetkisi bulunan üyeleri tercih ediniz. Takas hakkı/yetkisi bulunmayan üyelerle lütfen takas gerçekleştirmeyiniz.

5) Her üyenin tek bir takas başlığı olmalı ve bütün takaslık parfümler sadece bu başlıkta bulunmalı. Her parfüm için farklı takas başlıkları açmayınız.

6) Parfümün içinde kaç ml. olduğunu detaylıca yazmalısınız. Herhangi bir sorunu (akıtma yada fısfıs arızası gibi) varsa mutlaka belirtmelisiniz.

7) Kargo şartlarını mutlaka özel mesaj ile detaylandırınız. Alışveriş yapmadan önce bütün şartları en ince ayrıntısına kadar konuşunuz.

8) Lütfen karşılıklı güven içinde iyi niyetle alışverişlerinizi gerçekleştirin. Aksi durumlarda kişilerin üyelikten çıkarılmaları ve forumdan ilişiklerinin kesilmesi gündeme gelecektir.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

erkanaydin
Bu bölüm hoş olmuş. Şahsen körleme alış yapıyorum ve bazen hoşuma gitmeyen kokular oluyor. Çevremde benden başka parfümle ilgili kimse yok bu şekilde belki değerlendirebiliriz

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Coşkun Arslan
Üstad şimdi 25 mesajı nereden bulacağız..  Neyse mesaj sayım dolduğunda takasa açığım bilesiniz.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Yavaş yavaş arkadaşlar üye olup, konular konuşulmaya başlandıkça 25 mesaj hemen geçer gider. Yoksa her yeni üye daha ilk mesajında ne olduğunu bilmediğimiz parfümlerini satmaya kalkar. Onun için biraz tanıyalım mesajlarından kişiyi. Bir nevi güvenlik önlemi.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

dr_olfactorius
Bu arada bahsedilen her yeni kendini bilmez üyeden biri benim :), sattığı parfümlerin ne olduğu belli olmayan evinde karıştırıp karıştırıp piyasaya süren hokkabaz

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Shams
estağfurullah :)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Parfüm Merakı
Admin
Estağfurullah x 2

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

maestro
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
üstat cidden çok güzel bir düşünce ile açılmış site. Elinize, emeğinize sağlık...

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

different pulses
gercekten cok faydali olmus bu platform..benimde korlemesine aldigim bir kac parfumum var ..mesaj sayisini tamalayalim sonra herhalde takas yaparim

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

denondj
Takası canlandıralım arkadaşlar hep sat hep sat nereye kadar, bu bölüme de ilgi gösterin değişmek paylaşmak daha iyi değil mi? alın verin kargo şirketleri kazansın :)

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Parfüm Merakı
Admin
denondj yazdı
Takası canlandıralım arkadaşlar hep sat hep sat nereye kadar, bu bölüme de ilgi gösterin değişmek paylaşmak daha iyi değil mi? alın verin kargo şirketleri kazansın :)
Aslında haklısın. 116 tane satılık parfüm başlığı var. Ona karşılık 21 takas başlığı var. Altı da biri neredeyse

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Gamarjveba
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By denondj

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Merhaba, ben tekinacardan hediye olarak aldığım tam dolu fahrenheit 32 ve solo loewe ü ve az miktarda 15ml mont blanc ı takas etmek istiyorum. Bunun için başlık açacağım arkadaşlar.

Bursa ve kocaeli elden teslim edeceğim, orijinalliğinin ispatı ve diğer şehirler için önce Raşit Bey'e de gönderebilirim.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Parfüm Merakı
Admin
Mehmet85 yazdı
[...]

Kurallarımızın 3. maddesi gözünden kaçmasın:

3) Parfüm takas ilanı verebilmeniz için forumda en az 50 mesaj atmış olmanız gerekmektedir. Daha ilk mesajında elindeki parfümleri satmak isteyen kişilere izin verilmeyecektir.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Üstadım onu okudum. Ancak ben satış yapmak istemiyorum. Bildiğiniz kokuları da satmak için kesinlikle almadım.

Sadece benim ana aldığım 4 kokunun yanında verilen 100lük 3 koku zorunlu seçeneklerim arasında olduğu için istediğim tarzda değil ve öylesine kullanıyorum. Sizden de örnek aldığım bilgiler doğrultusunda parfüm takası yapmak istiyorum. 5 kuruş da para kazanmadan. İsteyene de satmam zaten.

Takas konusunda daha esnek olmanızı rica edeceğim. Bir önceki mesajımda da olduğu gibi ben takas edeceğim parfümleri sizin üzerinizden arkadaşlara temin etmek isterim. Böylece hem sizin onayınızdan geçer hem de şuana kadar denemedikleriniz için bir fırsat yaratmış olmaz mıyız?

[...]

Zaten bahsettiğimiz kurallar hem satış hem da takas için geçerli. Takas yapmayı da bu kuralın içerisine koyduk.

Fakat bir kişi için ayrıcalık yaparsak, diğer insanlara haksızlık olmaz mı? Eğer kurallara uymayacaksak neden kural koyalım değil mi? Buradaki bütün üyeler 50 mesaj sınırına uyarken (bende dahil), size böyle bir ayrıcalık verilmesi adalete sığar mı?

Benim üzerimden satış-takas ise hiç yapmadığımız bir şey. Zaten bende sıcak bakmıyorum bu tür bir uygulamaya.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Anladım, hayırlısı olsun o zaman.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
NEDEN TAKAS OLAYI BU KADAR DÜŞÜK? SÜREKLİ SATIŞ HALİNDE HERKES..

BENİM ELİMDE 100 LÜK BİR SÜRÜ KOKU VAR, DEKANT YAPARAK YENİ KOKULAR İLE TANIŞAMAYACAK MIYIZ?

BENİM ELİMDEKİLER HERKESTE VAR İSE, SİZ TAKAS YOLU İLE HANGİ PARFÜMLERE SAHİP OLUYORSUNUZ?

BİLELİM Kİ O PARFÜMLERDEN ALALIM, BÖYLECE BİZ DE TAKAS EDELİM.

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Velociraptor
Aç bakalım bir takas konusu bende bişiler olabilir takaslık, birazda bu yönden hareket gelsin foruma, bu yönden haklısın takas olayı biraz eksik ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Takaslık Parfümler Bölümü İle İlgili Önemli Duyuru

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Elimde ne var ne yok yazdım PM'de hepsini hocam.
12