Tahammül Edemediğiniz Notalar

turnthepage
Bu konu güncellendi de .
baktım da böyle nefret söylemi içeren bir nota değerlendirme başlığımız yok. herkes sevdiği notaları, parfümleri paylaşmış ama öyle notalar var insanın tokatlayası geliyor.

benim için ilk aklıma gelenler;

oud
bir kez daha oud
vetiver
bazen kakule
yer yer gül
eski kafalı bir parfümse lavanta
miskle birleşirse tütsü
tütsüyle birleşirse misk
aşırı odun

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

felix
Vetiver demeyeydiniz iyiydi Mustafa bey:)))))

Nedense bende gül ve oud hiç ısınamadığım temalar oldu.

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
civet
eski maskulenlerdeki lavanta
ve bal

NA

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

NA
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
Eğer çok baskınsa anason,
bazen gül,
fazla mentol mentol kokarsa nane,
bir de Diesel Fuel for Life ve Brave'de karşıma çıkan ne olduğunu hala bilemediğim itici, bayık, tatlı şey.

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
Oud , oud ,oud ve tekrar oud.
Anason(HDP 1725 ve Fuel For Life örneği)

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Oud ı aslında seviyorum ama malesef ki çoğu parfüm hatta neredeyse hiç bir parfüm kullanmasını bilmiyor. Bu konuda sanırım en iyisi Kurkdijian i. Oud serisi çok doğal ama kullanılamayacak kadar zor kokular. Benim sevemeeiklerim ise, vetiver, lavanta, civet ve deri

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

caglar
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
Oud ve anason ve de içki temalı kokular

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
keskin baharatlar misal; arabie
kahve

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

Shams
Cevap olarak bu gönderi By policeman_27
civet

aşırı kullanılmış karanfil

aşırı tatlılık veren bayık meyveler.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz
tma

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

tma
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
1740 sayesınde derı notasından nefret eder oldum

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

byefendy
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
kekik
biber
kahve

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By tma
Güzel bir konu seçmişsin, tebrikler :)

Beğenmediğim notalara gelince:
Civet ( idrardan parfüm mü yapılırmış arkadaş )
Lavanta ( Eski kafa fujerlerde olduğu gibi yoğun kullanılırsa )
Paçuli ( açılış notalarında kullanmasınlar şunu )
Misk ( mümkünse sadece dengelemek için kullansınlar )
Zencefil
Neroli  ( yağ kokusu, acı portakal  )

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

eMRe
Sevmediğim parfümlerden yola çıkarak;

Anason
civet
nane ve okaliptüs
elma (özellikle üst notalarda ise ve sentetik ise ayar oluyorum direk olarak nefret etme sebebim)
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
civet(kouros), zencefil(hermes mousson), anason(diesel fuel for life) solo loewe, kenzo jungle ve ck obsession da da tahammül edemediğim notalar var ama henüz ne olduklarını çıkaramadım. her kullanımı olmasa da lavantaya da temkinli yaklaşıyorum.

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

goodpasture
Lolita Lempicka daki anason kokusundan ve parfümün kendisinden nefret ediyorum.

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
Ananas (Mont Blanc Legend ve Liz Claiborne Curve)
Çay (Bvlgari PH)
Biber (Declaration D'Un Soir)
Yoğun kullanılan Benzoin

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

Ustad
 Yoğun Civet ve çok tatlı kokular

Re: Tahammül Edemediğiniz Notalar

Parfüm Merakı
Admin
Yapay ve parlak kullanılmış kullanılmış amber ve ambergris
Iso E Super
Ölmez Otu
Anason
Sümbülteber