TOM FORD tercihi hakkında yardım

görkemkarabodur
Merhaba
noir edt almıştım, daha önce severek kullandığım bir parfümdü. son aldığım parfüm bozuk olma ihtimaline karşı firmaya gönderdim sağolsunlar bu parfüm noir edt yerine başka parfüm göndermeyi teklif ettiler. noir üretimden kalkıyormuş.

bulunduğum yerde test etme imkanımda yok , siz olsanız tom ford hangi parfümü alırdınız acaba. günlükte olur özel kullanımda olur ama genel beğeniye uygun olursa daha iyi. portofino, tabacco v. grey vetriver öne cıkan aklımdakiler.

daha önce kullandığım parfümleri sayayım; versace eros,  versace eau fr, lemale, noir edt, ch men, bvl man in blck ( cok sevmedim içki kokusu bunalttı) , gucci ph1

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

murrjm
Hoşgeldiniz,
Üretimi duracak olan versiyon muhtemelen EDT versiyondur.EDT seviyorsanız EDP versiyonu denemenizde fayda var.Genel beğeniye uygunluk açısından Noir Extreme'de kesinlikle bakın derim.Yaz için ise Grey Vetiver 'i düşünebilirsiniz.

Bu arada forumun öneri/tavsiye başlığı var.

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

görkemkarabodur
firmanın elinde noir çeşitleride kalmamış edp istedim ama oda yokmuş. büyük ihtimal reformulasyona gideceklermiş. tf men koklamıştım ama hoşuma gitmemişti. 30 yasa sanki agır geldi gibi, acaba extreme men e benziyormu

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Tom ford denin akla tamam şimdi buldum her an onun adı gelir Murjjm Murrjm

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By görkemkarabodur
görkemkarabodur yazdı
[...]
''Firmanın elinde Noir çeşitleri de kalmamış'' nasıl bir durumdur anlayamadım   Firmadan kastınız ithalatçı firma olan ELCA Kozmetik mi? Özellikle Noir Extreme'in kalmamış olması zor gibi ama bilemedim.
Siz şu an internette ve tüm kozmetik mağazalarında satışı olan Noir Extreme'e bir bakın

uuuuu yazdı
Tom ford denin akla tamam şimdi buldum her an onun adı gelir Murjjm Murrjm
Umut dur reformüle filan deniyor sinirim bozuldu yaaa

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

balaban75
Cevap olarak bu gönderi By görkemkarabodur
Noir Extreme

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

görkemkarabodur
Estée Lauder firmasıyla muhatapım suanda. gayette ilgililer sağolsunlar. bana söyledikleri bu tam olarak ellerindeki tüm noir ve çeşitlerini dağıtmıişlar. ya üretimi bitecek veyada formülünde değişiklik olacak dediler. yoksa zaten noirin yerine başka bir tom ford ürününü( prive serileri dahil)  verelim demezlerdi zannediyorum.

ben tabacco vanille veya grey vetiver den birisini sececeğim ama pişman olmam inşallah koklamadan alıcam

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

MeaCulpa
Tobacco vanilia alırken üstüne para verecekseniz biraz tecrübe isteyen bir koku ağır gelebilir ama birebir takas olursa kesinlikle tobacco vanilia tercih edin çünkü baya bir avantaj olabilir sizin için. Onun haricinde size gidecek Murrjm ' un dediği gibi noire extreme ve grey vetiver ek olarak ekliyebileceğim. Amber absolute, noir de noir , tuscan leather,  white suede bunları deneme imkanınız yoksa forumdan decant satın alıp karar verebilirsiniz seçiminizde
Je deviens folle

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

ibrahimm
privet blend serilerini de fiyat farksız vereceklerse eğer çok iyi, yorumları okuyarak içerik ve koku  bakımından aradığınız  parfümü bulmanız oldukça kolay olacaktır.
Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın,
Galib et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın.

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

eren_c.

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

BatuhanKLC

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

Burakkk
Noir extreme koku olarak muazzam güzellikte fakat performans olarak extreme kelimesinin e'sini haketmiyor. Birçok edt ondan daha kalıcı ve farkedilir.

Re: TOM FORD tercihi hakkında yardım

Alican
Cevap olarak bu gönderi By görkemkarabodur
Tom Ford ta disagner olarak Grey vetiver seviğim başarılı bi kokudur. tabi fresh

nişlerde tabakko vanilia ve tucsan leather.  fresh olarakta portofino neroliyi deneyebilirsin
Roja Dove Enigma
Clive Christian No 1
Xerjoff Casamoratti 1888
İnitio Baraka