TOM FORD PARFÜMLER HAKKINDA YARDIM

joker00
Merhaba herkese, Tom Ford noir veya Tom Ford Black orchid almayı düşünüyorum.Ama kafamda birkaç soru var. Öncelikle Tom ford noir  parfümlerde edp ve edt arasındaki fark nedir? çünkü kimisi edb, kimisi edt daha iyi daha kalıcı diyor.Benim deneme frısatım olmadı, sizce deneyenler olarak hangisi daha kalıcı?

Bir de black orchid mevzusu var. Bunu denedim ve kokusu hoşuma gitti. Black orchid diye geçen iki şişeden birinin ortasına siyah ile black orchid yazılmış diğerine sarı ile ikisi de edt olmasına rağmen. Bunların arasındaki fark nedir?

Yardımcı olursanız sevinirim.

Re: TOM FORD PARFÜMLER HAKKINDA YARDIM

serif
Admin
Tom Ford noir edt gayet başarılı idi. Performansıda iyiydi. Ben EDT olanı tercih ederim.
Black orchid sarı olan edp dir. Siyah olan edt. Siyah olan biraz daha törpülenmiş. bunda da onu tercih ederim.

Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: TOM FORD PARFÜMLER HAKKINDA YARDIM

joker00
Anladım öncelikle teşekkürler cevap için black orchid için en kalıcı parfümlerden biri olduğunu okudum denemek için 1 fıs sıktığımda 2 günden daha fazla kaldı koku noirı denemediğin için siz ikisini kıyaslarsanız kalıcılık olarak hangisi daha iyi ?

Re: TOM FORD PARFÜMLER HAKKINDA YARDIM

serif
Admin
joker00 yazdı
[...]
Kalıcılık olarak reformüle olmadıysa Black orchid edp olan daha iyidir. Ama ağır bir parfüm bana göre dozajı iyi ayarlamak lazım.
Ben bu 4 parfüm arasındar tercih yapacak olsam kullanım kolaylığı ve performans birlikte değerlendirerek Noir edt den yana kullanırdım şansımı
[...]

Bugün noirı deneme şansım oldu o da gerçekten çok iyiydi ama ben tercihimi black orchidten yana kullandım 100 ml aldım bir sonra ki sefere de noirı almayı düşünüyorum

[...]

Güzel günlerde kullanın.
[...]

teşekkür ederim.