TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar satış başlığımdaki bu parfümler zaten alındığı fiyat üzerinden satılıyordu o yüzden bölüştürme kısmına almayı tercih ettim.

Oud Wood 1230 tl ye alındı. Şimdi Harvey Nicholstaki fiyatı 1510tl ama biz alış alındığı fiyattan böleceğiz. 250 ml şişe.  - ml fiyatı 5TL

Hdp 1740 295 tl ye alındı, 60 ml lik şişe ml fiyatı 5TL

Parfümler hazır ve elimdedir. Şişe masrafı vs. cüzzi masraflar önemli değil. Kargo alıcıya aittir.

Oud Wood:
100 ml ..... Deniz Bey

HDP 1740

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Fotoğrafları yarın eklerim.

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Hocam parfümler iin sağol..yarım saat paketi açmakla uğraştım,elinize sağlık :))))
Life is beatiful

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Ben teşekkür ederim azizim, güle güle kullan, Jovoy u nasıl buldun. Private label i

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

SilverStar
Sağolun efendim :)
Jovoy için,dekantın şişesinden kokladım,güzel gibi amma velakin tam deneme şansım olmadı. En azından bilekte deneyeyim tartışırız hocam.
Life is beatiful

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

Ustad
sen jovoy'dami satmaya basladin?

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Yok Deniz aga yı severim, denesin diye ufak bir tüp hediye gönderdim :)

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

SilverStar
Utandım bak şimdi hocam  teşekkür ederim
Life is beatiful

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Aman efendim, ilk splitimin kahramanı olarak ayrı bir yeriniz var. :)

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

SilverStar
hangisiydiki o?
Life is beatiful
yok

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

yok
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
TOM FORD OUD WOOD elime ulaştı hocam cok tsk ederım tam bir başıt oldu bir günde benim için.... :)

Kokuyu biliyordum ama sadece harveyde bakıp begenmıstım aylar sonra bugun decantını deneme şansım oldu...Koku güzelliği tam bir baş yapıt benim nazarımda ve gün içinde ofisteki arkadaslarımın ayrıca müşterilerimden aldığım güzel iltifatlarda cabası.. Tek sorunu tene yakın kalması.. Biraz daha kullandıktan sonra kesin şişe edineceğim mükemmel bir koku.......
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
Tuscan LEather- Harvey Nichols tan hatırladın mı?
SilverStar yazdı
hangisiydiki o?

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By yok
Güzel günlerde giyinin Emrah Bey, evet güzel koku kalıcı da ama tene yakın. Öd ağacının yumuşak kullanılmasından kaynaklanıyor

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Aha evet:) Heyecanlı bir paylaşımdı.
Life is beatiful

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Var, tabi ki ne kadar istersiniz?

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

İSKeNDeR

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

ssselçuk
üstadlar oud woodu sanırım yeni siyah etiketli şişe aldınız, eskisiyle kokular aynımı reformule  ediilmiş olduğunu okudumda bir yerde..

Re: TOM FORD OUD WOOD ve HDP 1740

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Rica ederim efendim güle güle kullanın.