TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

єяяσя.

TOM FORD Private Blend Bois Marocain returns for a limited time.

The exotic culture of Morocco inspired this mesmerizing scent featuring the rare and mysterious thuya wood. Evocative of rich cedar with exotic facets of incense, patchouli and earthy vetiver, the essence of thuya wood is the heart of this irresistible fragrance.

Sınırlı üretim olacakmış.

http://www.basenotes.net/threads/428674-Re-release-TOM-FORD-Bois-Marocain-Reserve-2016

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

murrjm
Estee Lauder Şirketi bence pazar araştırması yaptı ve tek tek üretimden kalkan PB serisi kokularını hortlatıyorlar.Amber Absolute'dan sonra Bois Marocain,darısı Black Violet ve Japo Noir'ın başına.
(Tüm private blend şişelerinin üstünde yer alan plakalar bu şekilde olmalı)

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

matrai
Nedense hep limited edition. Bence amber absolute un kalkmasi tom fordun en büyük fiyaskosu.

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

murrjm
Limited edition olayı işin cakası bence.Müşteriyi az olana yönlendirme taktiği gibi geliyor.
Men Extreme' de limited edition olarak çıkarılmıştı mesela...
Bois Marocain için ise bir nabız yoklama olabilir bu durum.
Forumdan Emin önceleri bu kokuyu denediğinde baharatlı pastırma vari yorumlarda bulunurdu,hatta haberi görünce tekrar yazdım yine aynı tarzda yorumladı  :)
Şu halde kokuyu ehlileştirip tekrar sunmuş olabilirler.İlk formülasyona birebir sadık kalındığını düşünmüyorum

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

anigemini
Plum Japonais isteriz. :P

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

Frozenwings
Plum japonais üretimi henüz durdurulmadı diye biliyorum.

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

Umut Kurtoğlu
Frozenwings yazdı
Plum japonais üretimi henüz durdurulmadı diye biliyorum.
+1

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

anigemini
Standlardan çekildi ama ne zamandır.

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

Burakkk
Bu arada forumun dikkatini çekti mi bilmiyorum ama Tom Ford Estee Lauder bünyesine katıldığından beri kokularda hem kalite hem performans anlamında ciddi bir düşüş var.

Re: TOM FORD Bois Marocain Reserve 2016

murrjm
Burakkk yazdı
Bu arada forumun dikkatini çekti mi bilmiyorum ama Tom Ford Estee Lauder bünyesine katıldığından beri kokularda hem kalite hem performans anlamında ciddi bir düşüş var.
Gereksiz flanker ve reformülasyonlar da cabası !