THE DİFFERENT COMPANY BÖLÜŞTÜRMESİ...

cecilia
The different company bölüştürmesi yapılsa nasıl olur????

Re: THE DİFFERENT COMPANY BÖLÜŞTÜRMESİ...

BatuhanKLC

Re: THE DİFFERENT COMPANY BÖLÜŞTÜRMESİ...

harunozkan89

Suna da gırelım.beyler bulabılırsenız, cok ılgımı cektı

Re: THE DİFFERENT COMPANY BÖLÜŞTÜRMESİ...

Makedon

Re: THE DİFFERENT COMPANY BÖLÜŞTÜRMESİ...

kuzukardes

Re: THE DİFFERENT COMPANY BÖLÜŞTÜRMESİ...

cecilia
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Sel de vetiver in dekantını almıştım sanırsam altuğ hocamdan,,,müthiş bir koku....
Açılışı özellikle müthiş...Bu sitede yeni sayılırım,koku dünyasını yeni yeni keşfediyorum...Siteden bazı kullanıcılardan 20-25 tane dekant aldım,dove'lar,amouge,creed,kilian,serge luthens...vs.vs ama galiba beni en çok etkileyen koku bu oldu...
Sitedeki bazı kullanıcıların tabiri ile açılışında direk sol aparkatını indiriyor,
Valla içinde neler var derseniz,kokular hakkında çok deneyimim olduğunu söyleyemem ama sanki açılışında deniz tuzu ile toprak ve çok güçlü çiçek karışımı diyebilirim....

Re: THE DİFFERENT COMPANY BÖLÜŞTÜRMESİ...

cecilia
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Adjatay'ı ben de merak ediyorum açıkçası...