TF TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Arkadaşlar talep olursa 250 ml' lik şişe Harvey Nichols' tan temin edilecektir. 250 ml' lik flaconun fiyatı 1.515,00-TL' ymiş. 30 ml 187,50-TL' ye 50 ml 310,00-TL split yapılabilir. İsteyenler yazarsa liste yapabiliriz.

1- Asumer     50 ml ( ödendi )
2- Eminth     50 ml
3- Insensible     50 ml
4- Forallthat     50 ml ( Ödendi )
5- Amatörburun     50 ml

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

rapid
50 ml bana yazılabilir

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
şeytan dürtüyor,takipteyim :)))
Life is beatiful

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Admin
Takiple kalmayın katılın ;) siz de 50 lik isterseniz şişeyi sipariş edebiliriz.

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

different pulses
Alim kotam dolu olmasa kesinlikle girerdim.Guzel paylasim

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Hocam,yaklaşık 130 ml var elimde zaten.Yoksa hiç beklemez katılırdım.
Life is beatiful

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Admin
Sizde de split yapacak kadar varmış ;)

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
emin hocam uzun ara sonra selamlar..ödemesi 15inden sonraya kalabilirse 50ml de ben alabilirim.

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Admin
Selamlar :) Tabi ki sizi de ekliyorum, tv ve ndn yi sipariş verdik bunun da dolmasını bekliyoruz.

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Admin
Bu arkadaşa iki talip daha yok mu arkadaşlar?

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

rapid
güncel

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Admin
Arkadaşlar Uzay Parfümeri' de 250' lik flacon buldum 1.250,00-TL' ye. Bir hafta için bize ayıracak. 50' lik tuscan leather 250,00-TL'ye, 30' luk 150 TL' ye geliyor. İsteyen arkadaşlar haftaya cumaya kadar karar verirse alabiliriz, haftaya cumadan sonra alamaya da biliriz.

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

rapid
bu çok güzel oldu daha ucuzu anca çakmacıda var.....emin bey bülent abi bize şişe ayarlayabilir mi?yanlız peşin peşin söyleyeyim tuscan şişesi varsa benim

Re: TOM FORD TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Admin
Şişe yok maalesef :)

Re: TF TUSCAN LEATHER SPLIT

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
bugüne %15 indirim var.En azından Ankara'dakinde. Para çıkarırsanız şişeyi gönderiyorlar. Orada çalışan birinin teli var isterseniz vereyim
Life is beatiful

Re: TF TUSCAN LEATHER SPLIT

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Arkadaşlar son 50 ml' lik yer kaldı 50 ml daha isteyen olursa şişeyi sipariş vereceğim. Bu arada ismini yazdıran arkadaşlar Uzay Parfümeriden mi ( 50 ml=250TL) yoksa Harveyden mi ( 50 ml=310 TL ) istediklerini belirtirlerse ona göre sipariş veririz. Tabi herkesin aynı yerden istemesi gerekecek bu durumda :)

Re: TF TUSCAN LEATHER SPLIT

rapid
ne farkı var ki iki üründe aynıysa...aslolan kokudur!bir de bülent beyin parfümü daha ucuz sonuçta

Re: TF TUSCAN LEATHER SPLIT

Erkan Ağa

Re: TF TUSCAN LEATHER SPLIT

rapid