TF-Black Orchid benzeri kokular

don quijote de la mancha
Merhabalar
3 senedir tf-black orchid kullanıyorum. Gerek kalıcılığı gerek fark edilirliği ve gerekse kokusu benim vazgeçilmezim. Şimdi bu kokuma alternatif olacak, farklı bir koku arıyorum. Aradığım özelliklerin en başında kalıcılık geliyor. Malum Tf yi kazağıma sıktığım zaman abartısız söylüyorum makinede yıkansa dahi koku kalıyor. bu ayarda bir kalıcılık ve fark edilirlik aradığım en önemli husus. diğer konu tf-black orchid notalarına benzemesin ki farklı bir kokudan farklı lezzetler alabileyim. Önerilerinizi bekliyorum efendim.

Re: TF-Black Orchid benzeri kokular

LEONARDO DA VİNCİ
Fragrantica sitesinde hocam search by notes kısmı var ordan tf black orchid'in aynı notalarını girip benzerini bulabilirsin.