Spor salonuna parfüm önerisi

trainer
Merhaba, forumda uzun zamandır yazılanları okuyorum yazma konusunda çok aktif değilim. Sizin önerinize ihtiyacım var. Fitness eğitmenligi yapiyorum dışarda ve kendi çalıştıgım salonda çok fazla özel ders veriyorum. Karşı tarafı rahatsız etmicek ama basitte gelmicek bi parfüm ariyorum. Farkedilebilirliginin yüksek olması önemli benim için aklımda cdg 2 man dior homme intense var ama bunlar ağır kaçarmı emin değilim. O yüzden önerilerinizi bekliyorum

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By trainer

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

trainer
Bentley azure baya dikkatimi çekti. Okuduğum kadarıyla öyle piyasa işi bi parfümde degilmiş chanel de blue gibi, bir çok yerde satiliyo nette 140a satanda var 300e de gerçek fiyatı hangisi karar verirsen nerden almalıyım?

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

BatuhanKLC

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

İmeraFera
Azzaro chrome ve azzaro chrome sport ikiside uygun
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

trainer
Azarro serisinide araştırıcam. Benim için bir önemli noktada parfümün basit olmaması lokasyon geregi ders yaptıgım kişiler biraz zengin ve ünlü kesim. Mesela chanel de blue bir çok kişiden biliyolardır az daha farklı olmak istiyorum

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

Sahin
Spor salonunda çalışırken parfüm kullanmayı oldum olası anlamamışımdir,sonuçta ter bütün parfümleri bozar,gerek yok bence

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

BatuhanKLC

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Sahin
Eğer havalandırması düzgün, adam gibi çalışan bi' salonsa size önerebileceğim;

Mancera - Kumkat Wood ( dozajlamaya dikkat, yayılımı oldukça güçlü bi' koku)
Cartier - Declaration d'Un Soir
Nautica - Voyage
Zara - Black Tag (intense olanı değil düz Black Tag)
Dior Homme - Cologne 2013

Atletik yapıda olduğunuzu düşünüyorum eğitmen pozisyonunuzdan ötürü, görünümünüze uygun olabilecek bi' kaç designer bunlar. Fresh ve sporda sırıtmayacak cinsten. Yayılımları da bi' kaç tık üstte. Buda spor salonu için yeterli bi' seviye bence. Abartmamak lazım en nihayetinde kapalı mekan. Rahatsız olan biri illaki çıkabilir.

Niş derseniz basın Aventus'u geçin. Pahalı olmasındaki ilizyon sizi yanıltmasın. Sıkın geçin. :)

Ama DHI falan aman diyeyim.

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

Sahin
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
BatuhanKLC yazdı
Sahin yazdı
Spor salonunda çalışırken parfüm kullanmayı oldum olası anlamamışımdir,sonuçta ter bütün parfümleri bozar,gerek yok bence
Hocam arkadaşımız eğitmen yani bütün günü salonun içinde geçiyor eğer öyle olmasaydı bende deostick tarsı ürünler yeterli olucaktır dicektim ama önemli bütün gün kaldığı için
pardon o halde Lalique encre noire sport diyelim.hafif rahatsız etmez.

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

anigemini
Dior homme sport, Lidg benim fikrim satın alınacaksa. Ama ben performansından çok memnun kalmadığım parfümleri (tabi aquatic ve fresh olanlardan) spor salonunda bitsin diye harcıyorum genelde. ;)

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

trainer
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Önerileriniz için teşekkür ederim. Kaliteli bi tesis havalandırması iyi. Şunuda açıkliyim ben aslında çok terlemiyorum spor yaptırdıgım için kendim yaparken değilde ders verirken sıkıcam o yönden bi sıkıntım yok

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By trainer
Dior sauvage (yeni)
Dhs
Dhc ( çok tazelenmek ister günceli)
Chanel edition blanche
Bleu de chanel
Bentley azure
Cdg amazingreen ( fantastik ağırlık deneme günlerinde)
Uzar gider böyle
Je deviens folle
..

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By trainer

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

Alican
Cevap olarak bu gönderi By trainer
uygun bişey arıyorsan encre noir sport çok fresh ve rahatsız etmez

Roja Dove Enigma
Clive Christian No 1
Xerjoff Casamoratti 1888
İnitio Baraka
Slumberhouse Jeke - Kiste
Creed Aventus
Moonlight İn Heaven
Malle Vetiver Extraordinaire
Bond Amber
NY Bond B9

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

guardiannnn
Alican yazdı
uygun bişey arıyorsan encre noir sport çok fresh ve rahatsız etmez
tüm başlıklara aynı gün içerisinde yorum yapmak zorunda hissetmeyin hocam kendinizi.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

Alican
Sende başkalarını denetlemek zorunda hissetme hocam. Boş vaktim vardı girdim formu gezinirken yazmak istediğim konulara yorum yazdım bi kotasımı vardı bu işin. açıkçadı maddi manevi bi getirisi olmadı hocam olsaydı yüklenmemi uyarmakta hakkınız olurdu. Sosyal bi mecra hocam kasmayın kendinizi insanlar paylaşıp vakit geçiriyor biraz relax 😉
[...]

çok afedersiniz hocam, türkçeyi daha güzel kullanmaya başladığınızda, sizinle yeniden muhattap olmayı deneyeceğim :)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Spor salonuna parfüm önerisi

Alican
Cidden mi. Sen baya değişik bi arkadaşa benziyorsun. Sadece Türkçe değil biçok dilde konuşurum ama haklısın seninle aynı dili konuşamıycaz. 😉 Anlamadığım seni rahatsız eden ne olduda uyarayım diye zahmete girdin. Neyse seninde dediğin gibi biz aynı Türkçeyi kullanmıyoruz

12