Split yok mu?

XwowX
Merhaba arkadaslar forma yeni uyeyim ama uzun zamandir takip ediyordum. Bu parfum bolusturme isi artik yok mu? Malum tam sise alamiyoruz. Merak ettigim kokular var. yardinci ola ilecek var mi?

Re: Split yok mu?

CNYT
XwowX yazdı
Merhaba arkadaslar forma yeni uyeyim ama uzun zamandir takip ediyordum. Bu parfum bolusturme isi artik yok mu? Malum tam sise alamiyoruz. Merak ettigim kokular var. yardinci ola ilecek var mi?
Parfüm Merakı forumunda split bölümüz vardır ancak yeterli olmayabilir. Bu bölüme Yönetici Şerif bey bakmaktadır. Kendisine merak ettiğiniz yada aradığınız parfümleri sorabilirsiniz. Fırsat buldukça kendisi bakmaktadır.

Link: http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Bolu-turme-Split-f40937.html

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***