Split İptal

Kilitli 184 mesajlar Seçenekler

Re: SPLİTTT

camorr
cantona8 yazdı
şu an saat 00:26 ve foruma göre mesajın saati 10:54pm..

yukarıdaki probleme göre x nedir?
Pi'yi 3 alabilir miyiz hocam?

Re: SPLİTTT

ainos
Cevap olarak bu gönderi By thisman
thisman yazdı
Hocam haddim olmayarak bir haksızlık gibi görünen bir durumu düzeltmek için yazıyorum:

Promesta'nın talebi (şişeli) 15:38
LeventH'nin talebi (diğer forumda) 17:57

Tabii Promesta şişeli olmasında ısrarcı değil ise sıra Promesta'nın olmalı.

Muhtemelen siz zaten bu konuyu aranızda halletmişsinizdir. Ben yine de belirtmek istedim.

Promesta

LeventH
 promesta arkadaşımız şişeli istekte bulundu.
şişeli isteği yerine getirildi.

Re: SPLİTTT

harunozkan89
Abı loewelerı nıye kımse sallamıyor, o kadatmı kotuler

Re: SPLİTTT

Desert oud
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Merhaba Laudano nero dan 5 ml alabilir miyim
1-Aventus 2-MFK Lumiere Noire 3-TF Tuscan Leather 4- Musc Ravageur 5- Ambre Nuit 6-Mona di Orio Vanille 7- Chergui 8- Royal Vintage 9- Private Label 10- D&G Desert Oud

Re: SPLİTTT

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Bu bölüştürme kokuyorum forumundaki bölüştürmenin aynısı ve parfümler anladığım kadarıyla sizin değil. Başlığı kaldırırsanız sevinirim.

Re: SPLİTTT

ainos
Eminth yazdı
Bu bölüştürme kokuyorum forumundaki bölüştürmenin aynısı ve parfümler anladığım kadarıyla sizin değil. Başlığı kaldırırsanız sevinirim.
Evet hocam o forumdaki parfumlerin aynısı. Ortak bir split düzenleniyor. İki forum takip açısından zor olduğu için kokuyorum formunu Burhan takip ediyor.Burayı ben .
Parfümler ortak belirlendi.
Bu şekilde olmasi sıkıntıysa başlığı kaldırabilirim.

Re: SPLİTTT

Eminth
Admin
Kaldırmanız daha sağlıklı olacak.

Re: SPLİTTT

cantona8

Re: SPLİTTT

єяяσя.
Diğer forumda olmasının ve burda Ainos un açmasının ne gibi bi sıkıntısı var? Birisi açıklayabilir mi lütfen?

Re: SPLİTTT

camorr
War. War never changes.

Re: SPLİTTT

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
❄ ❅ ❆ ❇ ✥ ❈ ❉ yazdı
Diğer forumda olmasının ve burda Ainos un açmasının ne gibi bi sıkıntısı var? Birisi açıklayabilir mi lütfen?
Sanırım sorun diger forumda baska birisinin bu ilanı açması..Ikı forumda da aynı kişi açsaydı bir sıkıntı olmazdı, ki ornekleri var..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: SPLİTTT

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Dream lose... Şu başlıkta en çok üzüldüğüm şey şişeli girip heyecan yapıp alamayan arkadaşlar olacak
Je deviens folle

Re: SPLİTTT

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Yalnız ben bir iki kişi dışında tanımadığım isimle karşılaşmadım katılanlarda..Gayet buradaki üyeler var sanki..

TME

Re: SPLİTTT

TME
Cevap olarak bu gönderi By camorr
camorr yazdı
War. War never changes.

Re: SPLİTTT

Böyle tavırlar yanlış.
Admin deil kim olursa olsun düşündüklerimi söylemekten çekinmem.
Emin Bey in bu tavrından çok rahatsız oldum.
Sonuçta burda paylaşım sözkonusu Burhany isimli arkadaş burda da üye zaten.

Split sayfasının kaldırılması splitin olmayacağı anlamına gelmez ayrıca.
Diğer forumda zaten devam ediyor.
Burda üye olup diğer forumda üyeliği olmayan arkadaşlarda split sonuçlanınca elektronik posta ile bilgilendirir Burhan Bey kaanımca.

Benim taleplerim günceldir Burhany dolan olursa zaten dağıtımı yapılır dolmayanlar iptal olur.

..

Re: SPLİTTT

..

Re: SPLİTTT

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Eminth yazdı
Kaldırmanız daha sağlıklı olacak.
Daha sağlıklı olacak denmiş yani kesin bir tavır değil şu an için.. bu duruma göre kaldırılmayabilir..

Bu arada silenecekse tümden silinmesin arşive kaldırılsın lütfen, Vertus falan hakkında, parfümler hakkında bilgiler yazıldı yazık..

İnşallah Split devam eder..

Tüm forumdaki iyi niyetli arkadaşları seviyorum, sevgiler saygılar
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: SPLİTTT

ainos
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Admin kapatılmasını istemis bende üzülerek bu forumda spliti iptal etmek durumundayım.

Re: SPLİTTT

ainos
Bu konu güncellendi de .
Split diğer forumda devam ediyor arkadaşlar. İsteyen arkadaşların istekleri geçerli olacaktır.

Re: SPLİTTT

Relix_Andy_Maccol
ainos yazdı
Split diğer forumda devam ediyor arkadaşlar.
Ersin hocam buradaki talepleri diğer forma aktaracak mısınız?
1234567 ... 10