Split İptal

Kilitli 184 mesajlar Seçenekler

Re: SPLİTTT

baykalbul
promesta yazdı
baykalbul yazdı
Teşekkürler Ainos ve Burhany hocam.. Daha önceki split ve parfümlerine de katıldım, çok memnun kaldım ve kalınıldı maşallah :)..

VERTUS XXIV CARAT GOLD için bir şeyler diyeyim.. Tende ilk yarım saat mükemmel özellikle.  Terre d'Hermes ve daha koyu tatlımsı bir koku.. Vetiver(Kabesamanı) severler sevecektir. Kıyafette daha denemedim.

Sonra Encre Noir 'e benzemeye başlıyor..

Vertus kimi parfümü harika. Mesrla Vertus Vanilla Oud.. Vanilyanın en doğal ve yalın hallerini hissedeceksiniz.. Ud güzel eşlik ediyor.. 4-5 gün sılajı devam ediyor kıyafette ki korkmayın çok da rahatsız etmez bence etrafı.. Bir ara iyice deneyeyim.  Kıyafette bir ay olacak hala kokuyor.. Vertus tebrikler,  iyi iş çıkarmışsın maşallah :)..
baykalbul hocam sycomore birebir kopyası diyorlar bu konuda kullanan birisi olarak görüşleriniz nedir? zira sycomore oldukça severim.
Promesta hocam sycomore henüz denemedim.. Bu arada tende ilerleyen saatlerde tekrar tatlılık var Vertus XXIV CARAT GOLD 'da ve Kabesamanı hep başrolde veya hatırı sayılır oranlarda tende...

'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: SPLİTTT

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By ainos

Re: SPLİTTT

thisman
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul
Baykal Hocam,

Fragrantica'daki Vertus yorumları ve puanlamaları çok kötü.

Özellikle koku ve şişelerin direk Chanel'den arak olduğu söyleniyor. Replika parfüm üretmek ile suçlanıyor.

Nasıl değerlendirelim?

Re: SPLİTTT

cantona8

Re: SPLİTTT

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By ainos

Re: SPLİTTT

ainos
cantona8 yazdı
elegance animale şişeli alma şansım var ise 50ml talep ediyorum :)
Ekledim üstadım.

Re: SPLİTTT

ainos
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Hocam bir mail attım.
Cevapladim üstadım.

Re: SPLİTTT

ainos
Cevap olarak bu gönderi By promesta
promesta yazdı
Ersin hocam tebrikler, 50 ml afnan şişeli, 20 ml godolphin, 10 ml parma leather rica edeyim şimdilik
Hocam afnan doldu.
2.şişe için gorusecegim.eğer varsa 2. Şişeye sizi 50 ml siseli olarak yazalım.
Diğer taleplerinizi kaydettim.

Re: SPLİTTT

ark120
Cevap olarak bu gönderi By ainos
bracken 5ml
t.t. orion ve draco 5er ml
newyork amber 5ml
kinski10ml
montale choko grd 5ml
lalique lerden5 er ml
afnan dan 0,5ml  denemek icin alabilirmiyim(sisesi dolmus ama arkadaslarin rizasi var ise)

Re: SPLİTTT

baykalbul
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
cantona8 yazdı
thisman yazdı
[...]

bence de öyle.. parfümlerinde bir ışık yok pek.. bois et cuir sevmeye uğraşıp da en sevebildiğim..
Cantona hocam Bois et Cuir denedim, acı turunçgil başlangıcı var.. Yazlık koku olarak seviliyormuş.. Tekrar denerim.. Tabi ki zevk meselesi :)..

Bende sampleler var ve deneyeceğim inşallah tek tek hepsini.. Vanilla Oud bir nişoğluniş bence bu arada..

Versus Rose Prive denedim.. Çok güzel Gül Oud kokusu bence.. Gülünü sevdim..

Versus Morocco denedim ve köşeli buldum gülünü, By Kilian Love-Don't be Shy gibi.. Ben gene seviyorum ama onda sılaj sorunu var gibi.. Performans testini bir ara tam yapayım inşallah.. Edit , eklemek : '' Gül kokusu çok sılajlı da olmaması makul görülebilir gerçi.. Geceleri güzel gider ''..

Yazmıştım bir yere buluırsam editlerim, eklerim. Bir kokusu da Bond No 9 Newyork amber , Newyork Oud tarzı. Bence onları hedef alarak tasarlanmış ve ben doğal bulmuyorum Bond un o iki parfümünü.. Edit , düzenlemek : '' Dediğim Vertus, Vertus Oud Noir ''..

Vertus Vanilla Oud tam bir niş bence, çok kalite. Doğal vanilya yağına çok benziyor ve bence doğal. Güçlü ama etrafı rahatsız etmiyotr. 4-5 gün kıyafette sılaj yarım metre civarı sürdü.. 1 ay olacak sıktığım yerde hala kokuyor kısmen..

Beyaz elbise de doğal olarak hafif sarımsı leke bırakır..

Ud'u o kadar rahatsız etmiyor Ud sevmeyenler için diyorum.. Vanilla Oud ben sevdim..

Diğerlerini de deneyeceğiz bakalım inşallah.. XXIV CARAT GOLD u ise kısmen anlattım demin.. Denedikçe inşallah yazmaya devam ederiz hayırlısıyla :)..
[...]

ha Vertus'un Fragrantica.com'daki kötü puanı 3 dislike. Daha çok oylayan olmamış ve eksi puanlar bence siyasal diyorum. Belki Türk, Türkiye sevmeyenler eksilemiştir. Düzenli olarak tüm parfümleri eksilenmiş 3 kişi belki aynı kişilerdir..

Vertus'un Türkiye'li olması dışında siyası akımını bilmiyorum.. Ben Türk markası olarak destekliyorum ve iyi iş çıkardıkları parfümleri destekliyorum..

Bu arada XXIV CARAT GOLD'da altın varmış ve ben buna da karşıyım.. Artık düğünlerde takarız  :D.. Şaka bir yana bence israf ve kokuya etkisi yoktur o kadar diye düşünüyorum.. Tamamen gereksiz bir olay altın katılması parfüme bence..
[...]

Bond No9 Newyork Amber ve Newyork Oud'a benzeyen bence Vertus Oud Noir.. Sık sık denemelerim devam ederse editlerim, eklerim arkadaşlar inşallah..

Bu arada lütfen Vertus parfümlerini deneyenler varsa Fragrantica.com gibi yerlerde puan versinler. Olumlu seven kişiler vardı forumumuzda. Şu an baktımda 5 ekside yani 5 kişi dislike yani beğenmemek işaretlemiş. Bence tamamen siyasal.

Yani o kadar sev ve nefret et parfümü değil. Yani bir vanilya parfümü genel olarak ve çok güzel ud eşlik ediyor çok sıkmayan arabik olmayarak ve mükemmel bir arabik tarzda.. Vanilya sevmeyen kullamaz ve orada eksi vermez kardeşim yani parfüme saygı duyar ve belkki Love değil de like verir diye düşünüyorum, bilmiyorum artık..

Basenotes'da da yazacağım inşallah..

Şu an fragrantica.com da yorumum Vanilla Oud ile ilgili.. İngilizcesi iyi olanlar hatalarımı düzeltebilir lütfen :).. :

'' A perfect perfume. I do not understand the people who do not like. Please do not give negative points. Do not be unfair. Perhaps because of the Turkish brand, it is politically given minus ..

A completely natural perfume. It completely smells of natural vanilla oil. Excellent pity. Thank you so much, Vertus. Wonderful mashallah :)

4-5 days smells half a meter Vertus Vanilla Oud. This is wonderful and very good. This perfume deserves his money. Absolutely try and see. I do not lie. The unfair lie is sin, fear Allah.

Ud is not disturbing the woody smell, excellent interaction with vanilla .. Vanilla lovers are absolutely tried and I think most will love ..

Turkish ( Türkçe ) :

Mükemmel bir parfüm. Eksileyenleri, sevmeyenleri anlamıyorum. Lütfen eksi puan vermeyin. Haksızlık yapmayın. Belki Türk markası diye, siyasi olarak eksi verilmiş..

Tamamen doğal bir parfüm. Tamamen doğal vanilya yağı kokuyor. Mükemmel maşallah. Çok teşekkür ederiz Vertus. Harikasın maşallah :)..

4-5 gün yarım metreden kokuyor Vertus Vanilla Oud. Bu harika ve çok iyi. Parasını hakediyor bu parfüm. Mutlaka deneyin ve görün. Ben yalan söylemem. Haksız yalan günahtır, Allah'tan korkun..

Ud ağacı kokusu rahatsız edici değil, mükemmel etkileşim vanilya ile.. Vanilya severler mutlaka denemeli ve bence çoğu sevecek.. ''
[...]

burhany
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By ark120

Re: SPLİTTT

єяяσя.
Açıkçası Vertus meselesinde şişe ve sunum komple Şanel den araklama olduğu için bende çok mesafeli davranmıştım.
Ama sample edindim kokladıkça önyargılarım kırıldı.
Kokular ezberbozan görülmemiş şeyler deil ama kesinlikle kötü deil.
Bi kaç tanesini çok beğendim mesela Ombre,Rose Moroccan,Oud Noir,Oud Vanille .
Eminim bu kokular Hermes veya Tiziana Terenzi veya Xerjoff şişeli markalı olsaydı daha farklı yaklaşılırdı.
Zaten günümüzde artık bütün markalar diğerlerinin benzeri kokular üretiyor Şanel inden Hermes ine Dior una.

Ayrıca Fragrantica dakileri oylamaları da tınlanacak mesele deil, ben hiç umursamıyorum ordaki lakırdıları

Nişler dünyasına dalmış çıkmış arkadaşlara sıradan gelecektir, doğru haklılar, ama "starter" seviyesi için çok uygun bence Vertus lar.

Re: SPLİTTT

thisman
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Hocam haddim olmayarak bir haksızlık gibi görünen bir durumu düzeltmek için yazıyorum:

Promesta'nın talebi (şişeli) 15:38
LeventH'nin talebi (diğer forumda) 17:57

Tabii Promesta şişeli olmasında ısrarcı değil ise sıra Promesta'nın olmalı.

Muhtemelen siz zaten bu konuyu aranızda halletmişsinizdir. Ben yine de belirtmek istedim.

Promesta

LeventH

Re: SPLİTTT

camorr
thisman yazdı
[...]

Konuya vakıf değilim ama bu forumun saat ayarı bozuk hocam.

Re: SPLİTTT

cantona8

Re: SPLİTTT

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
❄ ❅ ❆ ❇ ✥ ❈ ❉ yazdı
[...]

Bu arada Fragrantica.com 'da yorumumda çoşmuşum :D .. Allah'tan korkun falan demişim :D, yani beğenmeyen beğenmez sonuçta :)..

Ombre deneyeceğim diğer denememde inşallah Paranoid hocam :)..
[...]

camorr yazdı
thisman yazdı
[...]

şu an saat 00:26 ve foruma göre mesajın saati 10:54pm..

yukarıdaki probleme göre x nedir?
haha :D  bende ayarlardan çözülür sanıyordum bu sorun ki gerçi daha önce bakmıştım ayarlarda da +2 saat dilimi Türkiye'yi gösteriyordu yani normaldi ayar ama saat gene bozuk.. Bende başka bir yerden mi ne yapılıyor diye düşünüyordum.. Gülün dikeni diyelim, kusursuz güzel olmaz derler insanda :)..
[...]

123456 ... 10