Split İptal

Kilitli 184 mesajlar Seçenekler

Re: SPLİTTT

erdem
Forumda anlayan biri varsa bana açıklasın Allah aşkına ben gerçekten anlayamıyorum.
Anladığım kadarıyla olayı anlatmaya çalışayım yanlışım varsa düzeltin.
Forumda split yapacak mesaj sayısına sahip değilim ve güzel de bir iş yapmak istiyorum.Araştırıyorum uygun fiyata çok sayıda parfüm de buluyorum ve yine samimi olduğum bir diğer forum üyesi ile durumu konuşup bu forumda yetkim olmadığı için kurallar çerçevesinde sen bu zahmetli işi üstlen diyorum ve her iki platformda ortak bir işe kalkışıyorum.Diğer arkadaşın yeter sayıda mesajı olduğu için hiçbir sorun yok,üçkaat yok,katakulli yok.Eeee sıkıntı nerede?
Sonra da yasaklı konumuna düşüyorum,sebep?
..

Re: SPLİTTT

..

Re: SPLİTTT

erdem
Eğer Burhan beyin paylaştığı(kendisine sorulan soru)şey gerçekten sorulduysa ve bu sebepten dolayı yasaklı konumuna geldiyse sadece pes diyorum.Ve bunu herkesin bilmesi gerek,Burhan bey neden yasaklandığını açıklayabilmeli bu platformda.

Re: SPLİTTT

lyrica
Cevap olarak bu gönderi By ..
Yok bu spliti burda yapacağız diye ayak direyende yok. Kapatın spliti denmiş kapanmış. Ceza niye peki