Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Değerli arkadaşlar an itibarı ile birçok split başlığı açmış bulunmaktayım.Görüntü kirliliği gibi görülsede amacım biraz farklı.Onuda sizler ile paylaşayım dedim.

Şimdi Bond ve Amouage splitlerinden baya talep eden arkadaşlarımız var.Diğer başlıkları daha sonra açacaktım ancak kargo açısından hepsini bir anda açmak istedim.

Bundan önce split'lerimin,peşine başka bir split açtığımda birçok arkadaşımız ''hocam keşke haberimiz olsaydı hepsini bir alırdık,iki kere kargo ödememiş olurduk'' demişti.

O bakımdan bende split'e açacağım tüm parfümleri aynı anda başlık olarak açmak istedim.Hangilerinden talebiniz olursa diğer isteklerinize ekleyip hepsini bir kargoda göndermek için.Sizede ekstra masraf çıkmasın diye düşündüm.
O bakımdan bu bilgilendirmeyi yapmayı uygun gördüm.

Sağlıcakla kalın:)

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

Medea LoveGergedan
Çok mantıklı. Teşekkürler Emre Bey. Dünyada, parfüm bölüştürme ile ilgili bir ödül falan veriliyor olsaydı kazanan açık ara siz olurdunuz :)) Yalnız biraz yavaşlayın allah aşkına, eve ekmek mekmek de alalım :p

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Medea LoveGergedan yazdı
Çok mantıklı. Teşekkürler Emre Bey. Dünyada, parfüm bölüştürme ile ilgili bir ödül falan veriliyor olsaydı kazanan açık ara siz olurdunuz :)) Yalnız biraz yavaşlayın allah aşkına, eve ekmek mekmek de alalım :p

Valla Mete bey bu sefer çok yoğun oldu.Bu seferki büyük bir split oldu.Tek isteğim bundanda alnımın akıyla çıkmak.Akabinde biraz durulacağım zaten.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

Ysen
amouage ler biraz pahali olmus hocam keske unboxed alsaydiniz veya oylemi aldiniz?
http://www.fragrancenet.com/cologne/amouage/amouage-reflection/eau-de-parfum#!237790

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Ysen yazdı
amouage ler biraz pahali olmus hocam keske unboxed alsaydiniz veya oylemi aldiniz?
http://www.fragrancenet.com/cologne/amouage/amouage-reflection/eau-de-parfum#!237790
Bu parfümleri direk ben kendim alıp getirmiyorum maalesef.Oradan bir arkadaş alıp getiriyor.Şişe başı 20 dolar alıyor.Bunlara benim dekant şişesi ve diğer bütün masraflar eklenince zaten 5 lira gibi bir rakama geliyor.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By felix
Vallahi Emre Bey bu splitlere cep mep dayanmaz. İnsan tadımlık alayim diyor hepsi birleşince atom bombası gibi fiyat oluşuyor. :) Emeğiniz muazzam kendi adıma teşekkür ederim ama artık durulun biraz yoksa aç kalacaz.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

şerif23

aynen. her splitiniz virüs gibi yayılıyor beynimizde:)

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
Vallahi Emre Bey bu splitlere cep mep dayanmaz. İnsan tadımlık alayim diyor hepsi birleşince atom bombası gibi fiyat oluşuyor. :) Emeğiniz muazzam kendi adıma teşekkür ederim ama artık durulun biraz yoksa aç kalacaz.
Zaten dediğim gibi bu seferki splitlerim biraz fazla oldu.Bunun sebebide yurtdışından gelecek olan kişinin birkaç arkadaşı ile beraber gelmesi ve fazlaca alım yapabilmemiz oldu.Sağolsun forumdaki arkadaşlarımızda listeyi kabarık tutunca şişe sayısı fazlalaştı:)

Bunlarıda alnımın akıyla atlatırsam artık durulacağım biraz.Bu sefer hem maddi,hemde manevi baya yoruldum açıkcası:))
Ama tüm arkadaşlarımızı mutlu etmek benide sevindiriyor.Hepimiz emek veriyoruz sadece ben değil.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

Lagerfeld
felix yazdı
Lagerfeld yazdı
[...]

E böyle admine ne denir ki başka.  Eksik olmayın Emre Bey.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

gani
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Akşam evde köfte yerine patates salatası yiyeceğiz emre beyin splitleri yüzünden..

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
gani yazdı
Akşam evde köfte yerine patates salatası yiyeceğiz emre beyin splitleri yüzünden..
:))

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

ireyal
Emre bey eksik olmasın split konusunda 1 numara.
1- Creed Green Irish Tweed/ Aventus/ Original Vetiver, 2- Thierry Mugler Pure Havane, 3-Tom Ford Tobacco Vanille, 4- Dior Homme Intense, 5-L'Instant de Guerlain, 6-New York Amber Bond No 9, 7- Serge Lutens Chergui/Ambre Sultan, 8- Amouge Interlude Man/ Lyric Man,

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
ireyal yazdı
Emre bey eksik olmasın split konusunda 1 numara.
Estğfrllh Ali bey.O sizin iyi niyetiniz:)

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Değerli arkadaşlar.

Split'lerim ile alakalı hepinizin isteklerini tek tek listeledim.Hesaplamaları yapıyorum şu an da ayrı ayrı.
Splite katılan tüm arkadaşlarıma şimdi yavaş yavaş mail atacağım.Mail'de istekleriniz,hesabı ve ödeme bilgileri mevcut.
Sizde gönderdiğim mailleri kontrol edip onay verirseniz memnun olurum:)

Parfümler biliyorsunuz ay sonu elimde olacak aksilik olmazsa.Ödemeleri bundan önce size belirttiğim gibi kendi imkanlarım ile halletmeye çalıştım.Ancak şu an toplamak durumundayım:)

Toplamda 52 arkadaşımıza mail atmak üzere aranızdan şimdilik ayrılıyorum

Saygılar,sevgiler:))

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Değerli arkadaşlar.

Split'lerime isim yazdıran bazı arkadaşlarımız maillerime halen dönüş yapmadı.Sizlerden ricam,görmemiş olabilme ihtimalinize karşı maillerinizi kontrol etmeniz.Junk mailede düşmüş olabilir.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Değerli arkadaşlar.

Şu an bendeki listeye göre dekantlamaları yapıyorum.Sizlerden ricam bu arada adres bilgilerinizi telefon ile beraber tekrar bana yollamanız.Bir çoğunuzun kayıtlıdır mailimde ama bu kadar uğraşı arasında affınıza sığınarak tekrar alayım sizlerden:)

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

samisenol
Cevap olarak bu gönderi By felix
Mail attım hocam

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By felix
emre bey benim bilgilerimle, splitten ve sizin satılıklar listenizden istediğim dekantlarıda kapsayan  detaylı bi mail attım. umarım yardımcı olur size. tekrar teşekkürler.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Cevap olarak bu gönderi By samisenol
samisenol yazdı
Mail attım hocam
Bakayım Sami bey.

Re: Split başlıklarım hakkında bilgilendirme.

felix
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
mryankee06 yazdı
emre bey benim bilgilerimle, splitten ve sizin satılıklar listenizden istediğim dekantlarıda kapsayan  detaylı bi mail attım. umarım yardımcı olur size. tekrar teşekkürler.
Tamamdır bakıyorum Fatih bey.
Kaç saattir dekantlama yapıyorum nevrim döndü ve parmağım tutmuyor artık:)))
1234