Split başlığı hakkında oylama

Eminth
Admin
Arkadaşlar merhaba,

Haftasonu yaşananlardan sonraki gelinen noktada split (bölüştürme) başlığının kalkıp kalkmaması için anket başlatmış bulunuyoruz. Anket 5 gün boyunca devam edecek. Hangi şık daha fazla oy alırsa ona göre işlem yapılacak.
Split ( bölüştürme ) kalksın mı kalkmasın mı?
Bu anket kapandı.
Bu anket tarihinde sonlandı

Re: Split başlığı hakkında oylama

ainos
Kalkmasın .

Re: Split başlığı hakkında oylama

matrai
spilit başlığı bence bu forumun bel kemiklerinden birisi merak ettiğimiz her kokuyu bulabilen arkadaşlar sayesinde kokular hakkında daha geniş bilgi sahibi oluyoruz spilit başlığının sadece 2-3 kişiye yetkilendirme yaparak kalmasından yanayım

Re: Split başlığı hakkında oylama

єяяσя.
Kesinlikle kalksın....

Re: Split başlığı hakkında oylama

allure
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
kalkmamalı bence.şu anki bilgilere ek olarak bir fatura resmi ya da ekran görüntüsü eklenerek yapılabilir splitler.

Re: Split başlığı hakkında oylama

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Splitler ve dekant müessesi olmasa bu kadar parfümü deneyemezdim, artık splitlerde fatura resmi, şişe, batch, kutu resmi vb gibi şartlar koyup devam edilmeli bence. Tamam ortam sohbet vb güzel de yeni parfümler denemezsek neyin sohbetini yapıcaz ki.

Re: Split başlığı hakkında oylama

kkavuk
Forum olarak zor bir süreç yaşadık. Ama bu başlığın kalkması benim gibi bir çok arkadaş için sıkıntı olacak. Splitler sayesinde (aslında çoğunlukla Emre bey sayesinde) farklı kokular tanıdım. Yoksa her gün girip bugün kouros kullandım demek de bir yerden sonra insanı yorar. Muhabbet çok sınırlı bir grup etrafında döner ve bizde fransız kalır öyle bakarız ne diyor bunlar diye  Bence kalmalı ama kurallara riayet edilmeli yahut yetkilendirilen bir kaç arkadaşta yapabilirler. Ama Emre bey bir an once dönmeli bence foruma.

Re: Split başlığı hakkında oylama

Ustad
Uygun bir düzenleme yapılıp devam edilebilr. Mevcut hali ile satış takas ve split kalksın diyorum.

Re: Split başlığı hakkında oylama

eMRe
Splitler bence yeni parfümler denemek içim müthiş bir fırsat,kaldırmak oturduğumuz dalı kesmek gibi bir şey.ancak tarihin tekerrür etmemesi için splitin mutlaka faturalı ibrazı ile birlikte yapılması taraftarıyım ben.
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Split başlığı hakkında oylama

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Mkb

Re: Split başlığı hakkında oylama

Mkb
kalkmasın split ler karışıklığa mahal vermemek adına şeffaflıkla yapılsın

satış ve takas kalkabılır satış işi için sahıbınden veya sanalpazar gibi siteler zaten kullanılabılır durumda

Re: Split başlığı hakkında oylama

Shams
Kalksın. Değmez.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Split başlığı hakkında oylama

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Split asla eskisi gibi olmayacaktir. Bunca olaydan sonra kimse basina ayni seyler gelsin istemez. Zaten yapan 2-3 kisi vardi, onlarda ne kadar vakit ayirirlar, ne kadar zahmet ederler bilinmez.
Meyve veren agac taşlanirsa, çöl kumu kıçımıza kaçar..
Yazın bunu...guzel söz :)))
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Split başlığı hakkında oylama

fiskebinke
Valla Mehmet gibi arkadaşlarımızı yemeye devam edecekse yansın kül olsun kalksın. :) Onun dışında neden kalksın ki?

Re: Split başlığı hakkında oylama

biroll
kalkmasın
bbf-10@hotmail.com

Re: Split başlığı hakkında oylama

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Evet arkadaşlar, beş gün doldu ve oylama sona erdi. Sonuç, bölüştürme başlığının kalkmaması yönünde oldu. Her ne kadar bu başlıklarla ilgilenmek istemesek de kalması yönünde büyük bir irade var. Bunu görmezden gelemeyiz. Fakat kuralları epey değiştireceğiz artık. Yeni kurallar koymak yerine kuralları azaltacağız ve herkes kendisinden sorumlu olacak alış-satış işlemlerinde. Yeni bölüştürme kurallarının detaylarını yakında açıklayacağız.

Re: Split başlığı hakkında oylama

sertcocuq
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Yetişemedim oylamaya. Ancak naçizane fikrimi söylemek isterim. Forumda split satışı bence son derece yanlış. Split satışı sanki biraz işin ticaretine kaçıyor. Şişeli satışı anlayabiliyorum ama split bence olmamalı. Split almak isteyenler için uygun fiyatlara satan ticari siteler var zaten.

Re: Split başlığı hakkında oylama

cantona8

Re: Split başlığı hakkında oylama

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By sertcocuq
sertcocuq yazdı
[...]
Merhaba ,
Hangi sitelerde var acaba?
Burada split satışlarının kar amaçlı olduğu kanaatine nereden vardınız acaba?
Örnek olarak Ben Tom Ford Noir De Noir ml sini 4 TL den, Tom Ford TV nın ml sini 4,2 TL den aldım.
Ben burada bir kar amacı göremedim. :)
Bundan daha uygun fiyata satan siteler mi var acaba?
Öyle ise süper.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Split başlığı hakkında oylama

sertcocuq
Split satışı kar amaçlı gibi bir şey yazmadım. sözlerimi iyi okumanızı tavsiye ediyorum. Sanki ticari bir hava katıyor gibi bir imada bulundum. Ama açık açık konuşayım;

Tüm parfümlerin orjinalliğini burnuyla onaylayabilecek kimse var mı aranızda? Beğenmediği kokuyu sahte diye nitelendirenler çıkıyor maalesef forumda. Ya da art niyetli birinin suiistimaline açık bir durum split olayı.

Ayrıca ml. üzerinden her türlü parfümü bulabileceğiniz siteler mevcut. Reklam yapmak istemediğim için yazmıyorum. Ama eminim sizlerde biliyorsunuzdur bu siteleri.

Parfüm zevki biraz masraflı bir zevk maalesef. 4.2 tl olmasa da 7 yada 8 tl ye bulabilirsiniz. TF TV kullanacak kadar zevkine düşkün birinin herhalde 4 tl den kaçmaması gerekir.

Bunlar benim şahsi fikirlerim. Split olayı her zaman herkesi üzebilecek durumlara açık bence. Parfümden anlamayanların sahte parfüm bu gibi nitelemeleri, ya da sahte parfüm gönderimleri.. Bunların önüne geçemez kimse.

Gönderdiğim splitin aldığım şişeden çıktığını nasıl garanti edebilirsiniz? Hepimiz Luca Turin miyiz? :) Eğer kokusunu biliyorsak ve sevdiysek neden split alayım şişesini almak varken ?

Dediğim gibi şahsi fikirlerim bunlar.
12