Split adres bilgileri (sLİNEBİLİR)

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar, Tom Ford-Prive ve Santal 33 dışındakileri gönderebilirim. Yani sadece Blackbird, Cuiron ve Black Tourmaline alanlar ya da şimdilik bunların gelmesini isteyenler adres bilgilerini mail atsın.

Mail İçeriği:
1.Forumdaki takma adı
2. Adı soyadı
3. Parfüm adı ve miktarı (teyit etmek için )
4. Adres bilgileri
5. Telefon bilgisi
6. Varsa özel not

Re: split adres bilgileri

rapid
hocam santal 33 blackbird ve tuscan'ı beraber yollayın iki kere kargo ödemeyeyim.santal ne zaman gelir?
yok

Re: split adres bilgileri

yok
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Mail attım Dostum, ellerine sağlık...
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: split adres bilgileri

Medea LoveGergedan
Mail attım Yasin Bey. Emekleriniz için teşekkürler.

Re: split adres bilgileri

aydin21
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
MASQUE MILANO kokularının teminine göre Cuiron ve Black Tourmaline yi göndermenizi isteyebilirim. MASQUE MILANO alınacak ise bekleyeceğim.

Re: split adres bilgileri

*HOCA*
Anlıyorum... Bakacağız duruma o zaman :))

Re: split adres bilgileri

Olçun
Mail attım Yasin Bey. Emekleriniz için teşekkürler.

Re: Split adres bilgileri

alib