Split Önerisi

Ustad
Kasım ayının sonlarına doğru amerikadan gelecek bir arkadaşıma luckyscent'ten sipariş vermeyi düşünüyorum.ilgimi çekenler chypre palatin, invasion barbare,paradis perdu,tzora, bois d'ascese . bunlardan biri için split yapilmasini isteyen varmı?

Re: Split Önerisi

Ustad
Bu konu güncellendi de .
Bois d'ascese           50 ml 150$       25 ml split
Chypre palatin         60 ml 250$       30 ml split
Inovasion barbare    60 ml 250$       30 ml split
Paradis perdu         100 ml 145$       50 ml split
Tzora                     100 ml 150$       50 ml split
Bunlar benim ilgimi çekenler ama benim de hoşuma gidecek başka önerileriniz varsa konuşabiliriz.

Re: Split Önerisi

crippax
daha küçük split yokmu ... 10 ml gibi ...
coactus volai ...

Re: Split Önerisi

Ustad
Olur tabiki ben sadece seçilecek olanın yarısını istiyorum. Ama bunlardan sadece 1 veya fiyata göre 2 tanesini alacağım. Hepsi için split yapmayacağım hangisi önce tamamlanırsa.

Re: Split Önerisi

Ustad
Bu konu güncellendi de .
Luckyscent te tom Ford ürünleri de satılmaya başlanmış arzu ederseniz (tobacco oud için)250 ml 520$ Split yapabiliriz masraflara 550$ etse 1ml 2.2$eder. Ben 100 ml alsam geri kalan 150 ml için split yapabilirim.

Re: Split Önerisi

dr_olfactorius
Tom Ford Spliti benim de kulağıma hoş geldi.. Eminim isteyen çok kişi çıkacaktır. Mesela Tobacco Vanille için olabilir bu split.

Re: Split Önerisi

dr_olfactorius
Cevap olarak bu gönderi By Ustad
Siz şu an İngiltere'de misiniz? Bu ürünü o nedenle mi luckyscent'den almayı düşünüyorsunuz? Avrupa'dan başka bir online site olmaz mı mesela?

Re: Split Önerisi

Ustad
Amerika'dan alacağım o yüzden luckyscent dedim ama daha avantajlı başka bir site varsa o da olabilir. Tobacco vanille ya millet doymumuştur artık diye düşündüm. Tobacco oud o yüzden sordum.
Sordum dedim ama yukarıya yazmaya unutmuşum.

Re: Split Önerisi

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By Ustad
Bois d'ascese içki temalı sanırım. Epey de övülüyor. TF'lerden ziyade burada olmayan Bois d'ascese veya Chypre Palatin daha iyi gibi. MDCI'ın fiyat politikasından dolayı Bois d'ascese elbetteki bir tık daha önde.

Re: Split Önerisi

Ustad
Bois d'ascese gerçekten güzel bir konudur yoğun tütsü kullanılmış başlangıçtaki viski kullanımı çok başarılı

Re: Split Önerisi

dr_olfactorius
Üstat ben spliti işine sizinle razı olurum. Sizden ricam fiyatlarınız nasıl olur. Bütçemi ona göre ayarlayayım. Ayrıca Oud Wood nasıl bir kokudur? O da olabilir ya da Bois d'ascese..

Benim için koku güzelliği kadar hissedilir ve kalıcı olması da önemlidir. Onu da ek olarak belirteyim. Eğer zayıf karakterde kokularsa o zaman olmaz işte.

Neticede kolonya sürmüyoruz elimize beş dakikada uçup gitsin. Benim fikrim bu tabi katılmayabilirsiniz

Re: Split Önerisi

Ustad
Parfümleri luckyscentten alacağım fiyatlara oradan bakabilirsiniz bunlara ek olarak sadece otele yollayacakları için otelin ve sitenin (kargo)bizden istediği bir 30$ a yakın bir para var.
Bois d'ascese nin kalıcılığı çok iyi oud wood u denemedim ama fragrantica da kalıcılık iyi diyor.

Re: Split Önerisi

dr_olfactorius
afedersin tobacco oud diyecektim gene yanlış yazmışım :)

Re: Split Önerisi

Ustad
Onu sadece fragrantica ve youtube daki yorumlardan biliyorum. Birisi ortalama demiş öbürü beğenmiş. Genel olarak amber absolute ile bir benzerlikten bahsediliyor.

Re: Split Önerisi

dr_olfactorius
peki dostum sağolasın bilgilendirme için. Sayfayı takip ediyorum. Arkadaşların katılımı gerçekleşmeye başlarsa ve alınması kesin kararlaştırılan bir parfüm olursa bana da pm'den mesaj ile haber verin. Ben alacağınız parfümlerden birine belki ikisine dahil olurum :)

Re: Split Önerisi

Ustad
Ok 2-3 gün içinde bende karar bekliyorum ona göre hareket edeceğim

Re: Split Önerisi

dr_olfactorius
aslında her ne kadar forumda dolduranlar olmuş olsa da şişelerini tobacco vanille ile bence onun da gideri var :). Tabi siz almayı düşünürseniz eğer ben tobacco vanille şişelerinin de biteceğine eminim

Re: Split Önerisi

Ustad
onu da dusunebiliriz tabi. 250 ml split yaparsak 100 ml alirim ondan da.

Re: Split Önerisi

dr_olfactorius
Al benden de bir o kadar :). Ama belki hepsini tek şişede değil de taşıması kolay olsun diye 2-3 parça şeklinde alırım olmaz mı

Re: Split Önerisi

Ustad
olur tabi kaclik istiyorsan o hale getiririm problem degil
12345