Spicebomb Viktor&Rolf for men

Sahin

arkadaşlar bu parfümü kullananlar değerli fikirlerini belirtebilirler mi?

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

MeaCulpa
Tarçın tarçın çok tarçın fazla tarçın oldukça tarçın odayı kaplayan tarçın. Performansından yana sıkıntı olacağını düşünmüyorum fazlaca tarçın koktuğu için tercih etmedim elden çıkardım kesinlikle denenmesi lazım ama biraz daha soğuk havalarda deneyin şu sıcaklarda zannetmiyorum doğru karar alabileceğinizi.
Sahin yazdı

arkadaşlar bu parfümü kullananlar değerli fikirlerini belirtebilirler mi?
Je deviens folle

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Sahin
MeaCulpa yazdı
[...]
Teşekkür ederim aydinlattiginiz icin

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By Sahin
Cok onceden bir kere magazada denedigim icin yanılıyor olabilirim ama baya tatli oldugunu animsiyorum.

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Umut Kurtoğlu
Debussy yazdı
 baya tatli oldugunu animsiyorum.
+1 Tatlı baharatlılık kalıcı performans..

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Umut Kurtoğlu
Şunu da belirtiyim. Evet tatlı ama bir One million tarzında değil. Kaliteli bir tatlılık . Man in black ve Spicebomb designerlarda standart-üstü bulduğum tatlımsı kokular. Kaliteli buluyorum her ikisini de.. Belki Spicebomb'u edinebilirim uygun fiyata bulsam..

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Debussy
Evet one million tarzi cocuk isi tatlilik degildi bence de.

Emin olmamakla beraber bu parfumu birkac kadinda da kokladim sanki, bilmiyorum durum ne ama, ne derece yaygindir kadinlar arasinda.

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Umut Kurtoğlu
Vallahi ofisimin etrafında günboyu bir muhasebeci veya  satışçı olduğu için bu soruyu pas geçiyorum.Haha...

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

kuzgun1984

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

İmeraFera
Sevil mağazasında denemiştim bir sefer hoşuma gitmişti. Tatlı baharatlı bir koku. Genç işi bence
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

arthshock
Cevap olarak bu gönderi By Sahin
Baharatlı,tatlı ve oldukça kalıcı...
1- NY Amber   2- Interlude  3- Andy Warhol Success 4- Oud İspahan  5- Black Orchid   6-  Tom Ford-Extreme  7-  FM-Portrait Of A Lady     8- Tobacco Vanille  9- Kilian-White Crystal  10- Lumiere Noire

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Frozenwings
Tarçın bombası... :)  Man in Black çıkana kadar bayağı popülerdi diye hatırlıyorum. MiB ile oldukça benziyorlar.

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

benimdedemhaci

Sanırsam bu farklı kış olanı bende bir kere denemiştim Havalimanında. Bilgilerinizi alabilirmiyiz

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Eser
Fotoğraftaki ile konu başlığındaki ürün aynı ürün. Aralarında fark yok.

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

kuzgun1984

Re: Spicebomb Viktor&Rolf for men

Hattab
Cevap olarak bu gönderi By Sahin
Parfümü kesinlikle sevmiyorum ama şişesine hastayım elinde boş şişesi olandan belli bir miktar karşılığında alabilirim. İletişime geçersiniz gören duyan varsa...
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?