Sonbahar ve kış ayı için önerebileceğiniz kalıcı erkek parfümleri

Sonbahar ve kış ayı için önerebileceğiniz kalıcı erkek parfümleri

Burak1990
Herkese merhaba...Foruma yeni katıldım.Amatör biri olarak tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum ... özellikle kış ayına uygun sonbahar icinde kullanabilcegim erkek parfüm önerileriniz nedir? Aradığım sey kalıcılık ve daha çok odunsu tarz kokular.Birde temin edebilcegim orjinal yerler hakkında bilgi verirsenizde sevinirim.simdiden teşekkürler

Re: Sonbahar ve kış ayı için önerebileceğiniz kalıcı erkek parfümleri

CNYT
Burak1990 yazdı
[...]
Parfümlerde fiyat-performans ilişkisi her daim söz edilse de bazen abartılı fiyat görülebilir. Ne kadar bütçe ayırdığınızı söylemeniz gerekiyor. Daha önce deneyip beğendiğiniz parfümlerde belirtilirse iyi olur. Konu başlığınız aslında "Parfüm Tavsiyesi İsteyenler" forumunda olmalı. O bölümü de incelemenizi öneririm.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Sonbahar ve kış ayı için önerebileceğiniz kalıcı erkek parfümleri

Burak1990
Daha önce blue chanel ,  armani aqua, armani code kullandım...

Fiyat araligi 200ve 300 tl arasi önerebilceginiz varsa sevinirim...

Forumda dediginiz bölümü gün icerisinde inceleyecegim teşekkürler