Sonbahar/Kış Parfüm Önerileri

1 mesaj Seçenekler

Sonbahar/Kış Parfüm Önerileri

Stilistadam
Merhabalar.

Aranıza yeni katıldım ve herkesi selamlıyorum.

Öncelikle 30’a merdiven dayamış biri olaraktan sizlerden birkaç tavsiye istiyorum.Açıktenliyim ve iki ayrı sınıflandırma olarak parfüm önerisinde bulunursanız sevinirim.

Birinci isteğim; Günlük kullanıma uygun akılda kalıcı aynı zamanda merak uyandıran günboyu etkili/kalıcı veya günün yarısını götüren güçlü erkeksi bir koku aynı zamanda gündüz içinde olabilir yani tüm gün boyunca olmayabilir.

İkinci isteğim; Akşamları özel günlerde ve davetlerde akılda kalıcı seksi merak uyandıran etkileyici kalıcı ve sağlam bir koku arıyorum.

Teşekkürler.