Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Makedon

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Umut Kurtoğlu
Gemlik'ten adam topluyorum. Görüşelim. Bir karton marlboroya neler yapıyorlar aklın şaşar.. 17 mayıs tarih.Yeri sen seç.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Makedon

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Umut Kurtoğlu
Büyüksün Reis. Vetiver de nota mıymış.

Hürmetler.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Makedon
MD

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

MD
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
+1
Makedon yazdı
Onyargılı olmamayı ve de beklentiyi çok yüksek tutmamayı öğreniyor insan. Ha bir de bir parfümevinin veya kendisini öyle zannedenlerin; platformlarda en çok isim yapmış ve konuşulan çalışmalarının benim için hiçbirşey ifade etmediğini gördüm. Yelpazede mutlaka saklanmış çok iyi işler var ve onların konuşulmaması da açıkçası işime geliyor.
Son olarak hala vetiverden nefret ediyorum ve ''Vetiverus'' haricindekileri niteliksiz güruh olarak görüyorum.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

ersin
 Koku algısı çok değişkendir.

5 ml bazen çoktur, 100 ml bazen yoktur.
Ben bu notayı sevmem demek, büyük konuşmaktır. Bir parfümde, o sevmediğiniz nota mükemmel bir şekilde kullanılabilir.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

LesPaul59
TME

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

TME
-Hiçbirşeyin en iyisi olmayacağı gibi "en iyi" parfüm diye birşey de yoktur, yalnızca belirli şartlar altında ve belirli parametreler dikkate alındığı zaman kategori içerisinde en iyi tartışılabilir; o da tamamen subjektiftir.
-Güzel hatta muhteşem olan şey zamanla değerini yitirebilir, kötü olan şeyse bir anda değişmez hale gelebilir.
-Değerlendirmedeki tek önemli kıstas parfümü kullanan kişinin ne düşündüğüdür, etraftaki düşüncelerin önemi minimum düzeydedir.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
İki yıl önce  alkol ihtiva eden parfümler kullanıyordum
Şimdi dünyanın en saf en doğal kabul ettiği  çeşitli yöntemlerle distile edilen farklı yağ grupları bulunan kıymetli kokular gül yağında olduğu gibi binlerce çiçekten sadece bir kaç gram  %100 saf katkısız doğal  parfüm yağlarından söz ediyorum. (seyreltip kullanıyorum)
Bileğime  veya boyun yaka bölgesine bir damlası bile yetiyor
Sevdiğim kokuları kombine ederek yeni kokular yapıp gönlümü hoş ediyorum  gerisi zaten istisna  oudh , gül, sümbülteber, gardenya, yasemin, orkide sandal ağacı, mür vs...  Gibi hayrı sayılır nadide kokular koleksiyonuma ekledim

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
dönüp dolaşıp, git, aventus ve terreye geri döndüm

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Ha şöyle şekerim yaw...
  Hacı n'oldu bizim iş, napıyo benim yeeeeeenim Maai? Sen ne zaman geliyon?
Bu kaynamış. Uyuyamı kaldım ne yaptım:D.. 17'sinde ordayım Reis. Cnrexponun oralarda olacağım. Akşam   rapçi edasıyla 'Bu Yaka Bu Yaka' da buluşuruz inşallah..