Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

protectedsugar
Örneğin ben eskiden kalıcılığa çok çok önem verirdim; artık bu konuda fikrim değişti. O kadar da önemsemiyorum.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Lagerfeld
Önceden koku güzelliğine önem verirdim, şimdi anlattıkları hikayelerle meşgulüm.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

matrai
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
Valla 2 senede değişen fikirlerime ben bile şaşırıyorum. Fikirler değil aslında değişen zevkler oldu parfüm tecrübesi arttı. Daha önceden hiç beğenmediğim offf bu ne dediğim parfümleri şimdi severek kullanıyorum. Dede parfümü dediğim maskülenleri şimdi severek kullanıyorum. Oud kokusuna hacı yağı yakıştırması yapıyordum onuda çok seviyorum şimdilerde. Bilmediğim bir çok parfüm markasını öğrenip ulaşabildiklerimi denedim son 2 sene içerisinde. Daha yazacak bir sürü şey var kısacası 2 senede köklü bir değişim oldu benim açımdan

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Baho
2 yıl önce : Millet kafayı yemiş bir parfüme bu kadar para verilir mi
2 yıl sonra :Veriliyormus.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

guardiannnn
باهادين yazdı
2 yıl önce : Millet kafayı yemiş bir parfüme bu kadar para verilir mi
2 yıl sonra :Veriliyormus.
+1

ölsem parfüme 600 lira vermem (VERDİ)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Umut Kurtoğlu
5 yazlık 5 kışlık parfüm önerir misiniz arkadaşlar diye foruma girdik 100 yazlık 100 kışlık oldu. Sağol forum

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

esclapez
Umut Kurtoğlu yazdı
5 yazlık 5 kışlık parfüm önerir misiniz arkadaşlar diye foruma girdik 100 yazlık 100 kışlık oldu. Sağol forum

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

yalciner51
5 yazlık 5 kışlık parfüm önerir misiniz arkadaşlar diye foruma girdik 100 yazlık 100 kışlık oldu. Sağol forum
Hayyy maşallah. 5 er 5 er artmış sayı. Benim tahminim 150 yazlık 150 kışlıkta durursun diyorum.
Atam İzindeyiz!..

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
İki yıl önce bir arkadaşın fragrantica incelemesini gördüğümde, napıyorsun dostum uğraşacak başka birşey bulamadın mı diyordum. Şimdi notalar rüyalarıma giriyor..
Atam İzindeyiz!..

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Burakkk
Eskiden hafif parfümler kullanırdım. Şimdi kalıcılığı ve farkedilirliği düşük olan hiçbir parfümü almıyorum. Bütün parfümlerim sahne kokusu gibi maşallah 😂😂😂😂

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

perfumer
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
issey miyake bleue dan daha iyi bir parfüm var mı acaba diyerek bu hale geldim :) (halâ dolabımın baş köşesinde) hiç bir zaman kalıcılık & farkedilirlik gibi önemsediğim bişey olmadı sadece kullandığımda zevk alıyomuyum hoşuma gidiyomu gibi beklentilerim var.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

şerif23
Parfum zevkim değişmiştir tabi ama çok köklü bi değişim olmadı galiba.eski tarz kokulari,sipreleri ,animalıc kokulari o zamanda severdim hala severim. Mesela parfum merakimin ilk başladığı yıllarda Sergei lutens musc kk denemiş ve çok begenmistim  şimdi de beğeniyorum.
Tatlı kokulara ilgim önceden de yoktu şimdi vanilyalı kokular ilgimi çekmeye başladı.  Pudrali kokular her daim ilgimi çekmiştir zaten.
ama tabi tek tek begenimin değiştiği parfümler oluyor tabi.
Koku güzelliği her daim önemli oldu. Kalicilik çok fazla önemli olmadı benim icin

Fiyat açısından bakış açım değişti.  Bu denli paralar verebileceğimi tahmin etmezdim.

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

BatuhanKLC

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

BatuhanKLC

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

erdembaba
başkaları için sıktığım parfümleri sadece kendim için sıkıyorum artık..böylelikle genele hitap olayının çok ötesindeyim..daha sanatsal çalışmaları beğeniyorum..bişeyler ifade eden parfümleri seviyorum..bi ormanın içinde yürüten..annemin soba kovasını doldurduğu kömürlüğümüzün kokusu gibi..kalıcılığa takıldığım kokuları kovalasam da bazı kokuların üst notalarını hisstmek istediğimde yenilemek istiyorum..
iki parfüm işimi görürken şu anda her ay bütçe ayırdığım bi dünyam var..100 ml için 200 tl çok para derken bu paraları çoktan hazmettim..pahalı kalitedir görüşünü yıkan kaç parfüm çıktı 1000 tl lik parfümlere değişmeyeceğim third man gibi..basit kokulara tahammülüm kalmadı son denediğim mr. burbery kimler alacak bilmiyorum yazık bu  gibi parfümler açık parfümleri daha kaliteli hale getiriyor..her şey değişmiş aslında
BUU

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

BUU
Açıkcası 2 yıl öncesinde nish koku kavramını çözemezken şuan nish parfümlerim var. Parfüm sadece güzel kokmaktı benim için, artık kalıcılık ve farkedilirlikte ayrı potalarda. Limitler 300 ken artık 700-800 ler. İki sene önce bütçe zorlanmazken parfüm merakımdan bütçede şaşırdı. Ve tabiki çeşitlilik, tek parfümle yazı veya kışı geçirmek yok artık. Tam anlamıyla çeşitlilik, her gün farklı ruh hallerine farklı kokular. Hatta havanın durumuna göre değişkenlik gösteren tercihler. Baya birşey değişmiş gibi gözüküyor :))
..

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

..

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Makedon

Re: Son 2 senede parfüm hakkında değiştirdiğiniz fikirler

Umut Kurtoğlu
Makedon yazdı
Son olarak hala vetiverden nefret ediyorum ve ''Vetiverus'' haricindekileri niteliksiz güruh olarak görüyorum.
Adminlerim burada mı? Acil!

[...]

Security! !!!!!. Please:)
12