Smoke Smoke

Olçun
Selamlar,

Bois D’Ascese by Naomi Goodsir
Black Tourmaline by Olivier Durbano
Patchouli 24, Vetiver 46  by Le Labo
Arso, Fumidus by Profumum

Bu parfümlerin decantları ile ilgileniyorum.

Re: Smoke Smoke

*HOCA*
Naptın hacı, bunları decant olarak ancak basenotestan bulabilirsiniz :) hiçbiri tr de yok, zor bulunuyorlar.

Re: Smoke Smoke

Olçun
Bu konu güncellendi de .
listede lonestar momories de mevcuttu. Ancak o nedir öyle. Makina yağı gbi geldi koku. Çok iddialı bir koku ancak farklı bir buruna hitap ettiği belli. Zor jazz albümleri vaardır coltrane'in free jazz improvizasyonları dolu, günü gelirde kulağım o performansı algılarsa diye saklarım arşivde bu kokuda böyle bir şey. Gün gelirde burnum bu düzeye erişirse diye tutacağım.

perfumeniche.com aslında bazılarını gönderiyor ancak yokmu o 16 USD lik kargo 0,7 ml esaslar için deli oldum. Gitmiyor bir türlü elim.

Ekleme: Arkadaşım üzerinde Andy Tauer'in LM'yi çok beğendim. Oturaklı bir koku. Keskin geliyor doğru dozajlama ile silaj severlerin gözdesi olmaya aday. Zira geniş ofis te bile 3 fıs bomba etkisi yapıyor söylemedi demeyin.