Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

matrai
Parfüm yaratıcılarının parfümü yaratırken belli bir konsept üzerinde çalıştığını ve bir ressamın boya fırça ve tuvalle resmettiği şeyi parfümörlerin esanslarla yapmaya çalıştığını biliyoruz.

Peki bu konseptler ve çalışmalar göz önünde tutulduğunda sizi alıp başka diyarlara götüren parfümler hangileridir?

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

matrai
Creed Virgin İsland Water - Beni alıp tropikal ve ayak basılmamış adalara yolculuğa çıkartıyor

Amouage İnterlude - Bu parfümü koklayınca nedense kendimi Moskovada hiddesiyorum

Serge Lutens Chergui - Aslında parfümer aklındakini tam olarak yansıtmış Fasta veya Tunusta Hissediyorum kendimi

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Serge Lutens'in "Fille en Aiquilles"i çam ağaçların içinde bululanan bir ortodoks kilisye götürüyor beni.

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

matrai
protectedsugar yazdı
Serge Lutens'in "Fille en Aiquilles"i çam ağaçların içinde bululanan bir ortodoks kilisye götürüyor beni.
Hocam biz caminin yolunu bilmiyoruz bırak kiliseyi :))

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

julyus
The different company sel de vetiver, kullandıkça kendimi yunanistan adalarında hissediyorum :)
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Cami yolunu tutturmak için de "Chergui" kullanıyorum😉

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

Umut Kurtoğlu
Ambre 114 Casablancadaki çarşının kokusu bildğin.. Aynı.

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

elle61
Shiseido Zen: Muson ormanlarına götürüyor beni bu koku.
MK Glam Jasmin: Bu koku da Babilin muhteşem asma bahçelerine götürüyor beni.
Dior Addict: İnsana öyle öz güven veriyor ki, kendinizi Everest Tepesinde hissedebiliyorsunuz.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Emanuel Ungaro 2 beni uzaklara götürüyor öyleki müge anlı bile bulamıyor

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

ssselçuk
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
protectedsugar yazdı
Cami yolunu tutturmak için de "Chergui" kullanıyorum😉
aynı şeyi desert maroccainle yapıyorum bende hocam :))

beni en çok etkileyen lartisan dzongkha oldu şimdiye kadar direk avatarımdaki bhutan tiger nest teyim alttanda hafif hafif deep forest boheme  çalarsa  off..

https://www.youtube.com/watch?v=OLhjpThXG2g

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
insensıble yazdı
Emanuel Ungaro 2 beni uzaklara götürüyor öyleki müge anlı bile bulamıyor

Iyiymis..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

Burakkk
Dior Poison ve Givenchy Amarige beni direk çocukluğuma götürüyor.

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

volkan
LİDGE / PARİS  goturuyo çunku ilk orda kullanmaya başladım her sıktığımda paris geliyo aklıma

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

drekoo
TME

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

TME
Heeley Sel Marin - Çocukluğumda bisiklete bindiğim deniz kenarının o yosunlu kokusuna çok benziyor. Şimdi ise o bisiklete bindiğim yerlerin hepsi yıkıldı o yüzden kokunun benim için anlamı büyük.

Encre Noire - Eskiden ingiltere'ye yazları dil öğrenmeye giderdim, okul şehirden uzakta ormanın ve doğanın içinde olur, hava bir anda soğur ve çok şiddetli yağmur yağar, eski ormanın çürümüş ağaçlarıyla toprak kokusu birbirine karışırdı. Beni o zamanların dertsizliğine götürür Encre Noire.

Tobacco Vanille - Dedemin püpolarını sakladığı bir dolap olurdu, tobacco vanille'deki tütün kokusu ona çok benziyor.

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

EgemeN
amouage lyric. Beni mısır çarşısının baharatçılar kısmına götürüyor.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

elissab
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Tuscan leather, gidip goremedigim bir gelecege goturuyor kısaca. Temiz lüks ve her seyin mukemmel oldugu bir zaman dilimi.
Private Label - Ursa
TME

Re: Sizi Alıp Uzaklara Götüren Kokular

TME
Cevap olarak bu gönderi By EgemeN
egemen(tetragon) yazdı
amouage lyric. Beni mısır çarşısının baharatçılar kısmına götürüyor.
Hocam Lyric olduğundan emin misiniz? Lyric bence yazın ortasında taptaze ve yeni sulanmış gülleri çağrıştırıyor.
12