Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Velociraptor
Bir nevi Anket Olarak Düşününüz. Herkes Piyasaya Sürülüş Tarihi İtibarıyla 1990 Öncesi En Beğendiği ve Başarılı Bulduğu 3 Parfümü Yazsın Lütfen ..

Bence:
1- Hermes Bel Ami
2- Guy Laroche Drakkar Noir
3- Loewe Esencia

Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

zett
Bu konu güncellendi de .
Hımm anladım,sadece evde kullandıklarımızda oluyor demekki hocam
1.Fahrenheit
2.Loewe esencia
3.R.L polo classic /Guccı PH (ayıramadım)

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

firestarter
1. Guerlain Derby
2. Knize Ten
3. Yves Saint Laurent Kouros

Kouros hariç diğerlerini keşfetmem 3-5 ay olmuştur..

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Ustad
Derby
New york
Git

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

metipek
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
1 pacoral
2 davidof cool water
3 kenzo

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

cmoarnveuts
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
1. dior - eau sauvage (en erken 2003 üretimini denedim, bir de ben küçükken babamın kulladığı eau sauvage ın kokusunu anımsarım arada..)

2. guerlain - mouchoir de monsieur

3. chanel - antaeus,  caron - yatagan

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

blueskies
Kouros
Yatagan
Bel ami
Aromatics elixir
Antaeus
Egoiste
Polo

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

erdem
Ralph lauren polo
Davidoff zino
Pierre Cardin pour monsieur
Giorgio armani eau pour homme
Azzaro pour homme
Gucci nobile
Caron the third man L'3 homme
Hugo boss number one
Ysl jazz
Ysl pour homme

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Parfüm Merakı
Admin
1) Guerlain - Jicky
2) Czech & Speake - No:88 (Eski versiyonu)
3) Penhaligon's - Blenheim Bouquet

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
Orta okul ve lise yıllarımın en iyi üçlüsü kenzo, joop nightflight ve cool water dı ;) gerçi joop ve kenzo 90 ların başı ama ondan önce parfümden haberimiz yoktu :)

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
Ben doksandan önce parfüm sıkmıyordum ki :)) ufaktım

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Velociraptor
Bu konu güncellendi de .
Sonradan kullandığın eski tarihli parfümler vardır illa ki
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

nime
Cevap olarak bu gönderi By blueskies

Kouros
Yatagan
Aromatics elixir
Polo
Drakkar Noir
Obession
Aramis 1965 :)
Eau Savuage
FAHRENHEIT
Emin İBRAİMOV

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

zett
Yahu millet,adam 3 koku yazın demiş

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Velociraptor
Demek ki ilk 3'leri için hepsi kuvvetli aday ve ayıramamışlar olsun kaliteli eski parfümlerin sayıca fazlalığından zarar gelmez ;)
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

zett
Daniel Amokachi yazdı
Robert Piquet-Bandit, G.B.Grey Flannel,Dior-Eau Sauvage,Guerlain Vetiver,Davidoff Zino ve Loewe-Essencia P.H. 3 oldu mu Soner :)) Napalım kardeşim bunların hepsi iyi parfüm
Esencia yi yazdin,oldu

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Khan
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
Dior Fahrenheit
Davidoff Zino
Dior Eau Sauvage

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

valmond
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
Hermes Bel ami yi ben de çok merak ediyorum.

Doksan öncesi kokladıklarımdan
Channel Pour monseniour( Sonradan konsantre modeli çıkmış orjinal eski versiyonu mu kokladım sonraki çıkanı mı bilmiyorum)
Fahrenheit( Eski formülasyon)
Tuscany

Re: Sizce En İyi Eski Parfümler (1990 öncesi parfümler)

Velociraptor
yakında sadece tek decant 30 ml'lik bir paylaşım yapmayı düşünüyorum gerçekten merak eden varsa alsın bu Deri Klasiğini ;)
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)
123