Sinan Kaptanın ürünleri güvenilirmidir? +Doğubankta satılan parfümler güvenilirmidir?

Sinan Kaptanın ürünleri güvenilirmidir? +Doğubankta satılan parfümler güvenilirmidir?

trustalt
Bu konu güncellendi de .
Arkadaslar selamlar;
Sahibinden.com da Sinan kaptan diye bir satici var.Musteri yorumlari %100 olumlu gibi duruyor.Buradan da alisveris yapanlar oldugunu biliyorum. Gorusleriniz olumlumudur? Tavsiye edermisiniz? Ustadlarimiz gorus bildirirlerse cok sevinirim...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

zett
Ege ege nickli özay  arkadaşimiz en saglikli cevabi verecektir size

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Süper bir başlık hocam tebrik ederim.

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By zett
Aramalarda Ozay bey, Erkanaydin bey ve turnthepage nickli arkadaslarimizin kendisinden alisveris yaptigini gordum. Ne kadar fikir alirsam o kadar iyi olur diye dusundum.
[...]

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
ben kendisi ile bir kere alışveriş yaptım. hermes - concentre d'orange verte idi aldığım parfüm. tester olarak tabii. parfüm orjinaldi hala da öyle ;)

hakkında da, kendisi ile alışveriş yapmış kişilerden kötü bir yorum duymadım.

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Coskun Murat
cmoarnveuts yazdı
[...]

Tester dediğiniz ambalajsız kapaksız olanlar di mi?
tma

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

tma
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
link at da bakalım bizde :)

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

turnthepage
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
trustalt yazdı
Aramalarda Ozay bey, Erkanaydin bey ve turnthepage nickli arkadaslarimizin kendisinden alisveris yaptigini gordum. Ne kadar fikir alirsam o kadar iyi olur diye dusundum.
sanırım kendisinden 4 parfüm aldım, 2'si tester, 2'si kutusuz ama tester olmayan üründü. daha sonra takasla  kendisinden alınmış 2 parfüm geçti elime.

zaten hepsi daha önce ya denediğim ya da elimde olan kokular olduğu için orjinallik kıyaslaması yapmak kolay oldu ve parfümler orjinal. diğer forumdaki ve sahibinden.comdaki yorumlara bakarsanız zaten şimdiye kadar orjinal değil diyeni geçtim memnun kalmadım diyen bile pek yok.

kısaca kendisinden alışveriş yapabilirsiniz.

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

maxen
Bu abi'nin bir mağazası var mı, Üsküdar'damı yoksa Eminönü'ndemi? Daha önce elden alanların Doğubanktan bahsettiklerini hatırlıyorum sanki yanılıyor muyum?

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Kendisinden 4-5 kilian almışlığım var. Hepsi orjinal.

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By maxen
Mağazası üsküdar da galiba.

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Creative
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
satıcı malına kötü dermi hiç :D
ucuz etin yahnisi yenirmi :D
sinankptn yurtdışndan nasıl ucuza satıyor bunu sormak lazım alanlara :)
tma

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

tma
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By turnthepage
linki varmıdır bu abimizin

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Creative
Ben acemiliğimde Harvey Nichols' tan da aldım, ucuz da değildi ama sonradan ucuza alabileceğim yerleri keşfedince mideme oturdu. Ucuz etin yahnisi değil de ızgarası harika oluyor. Aldığım parfümler daha önceden bildiğim parfümler olduğu için orjinalliğini de denetleyebildim. Yurtdışından ucuza, elindeki ürünler tester olunca satabiliyor. Creed' ler bellamolaya göre daha pahalı mesela. Ha bu demek değil ki elindeki her ürün için orjinalliğin garantisi var, benim aldığım kilianlar orjinaldi. Foruma hoşgeldiniz bu arada ;)

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Emin abi bunları sen demeseydin ben de karşı çıkacaktım da, sana güvendiğim için kaldım öyle yorum yapamıyorum.

Ozy

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Ozy
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Şimdiye kadar aldığım nişler hep orjinal çıktı sorun yok
Hatta ondan aldığım jubılatıon da elime sıktım buram buram kokuyor ki zaten harveyde test etmiştim
O adamda sahtekarlık yok .
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Creative
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
http://www.sahibinden.com/arama?pagingOffset=40&userId=2914949&hasSecureTrade=true&language=tr

sözünü ettigimiz satıcının ilanı burada.

cilvelerde yarı fiyatına çok ucuzmuş :D

tom ford private blend serisine değinmedim bile :D

back to black mesela 100 tl ucuz bu eleman bir firma falanda degil tüm parfümleri ucuz yurt dışından bile önce bunu oturup bir tartışalım ;)

forumu uzun zamandır takip ediyorum delkant satıyor olsaydım ben malımı kötülermiyim sinankptn orjinal :D

forumdan şutlanan athena namı diger utku sinankptn sağlam diyodu acaba aldıgı parfümleri oradan mı temin edipte satıyor ;) ?

raşit silinen baslıkları yayınlasa zamanında. güvendiginiz kisilerin testercileri tavsiye ettigi ortaya cikiyor satis yaptigida ;)
Ozy

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Ozy
Daha önce ondan aldığım NY amber 50 ml kadar sattım hatta 10 ml lik decant sattım
Sorun çıkmadı orjinal konusunda adamlar teşekkür etti üstüne harik kokuyu ulaştırdığım için :)
[...]

1- lütfen uslubuna dikkate et,
2- Benim sattığım ürünlerin hiçbiri sinan kaptandan alınma değil,
3- tom ford private blend serisi doğubanktaki parfümcülerde de 600₺ civarı, boşuna gidip harveyden kazık yeme,
4- aylarca forumu gözetledin şimdi geldin biriktirdiğin dedikoduları yumurtluyorsun, nasıl bir tarzın var?Utkuymuş arkadaş rüyalarınıza da giriyor mu? Utku yüzünden parfüm kullanmadığınız oluyor mu?
5- sinan kaptandan ürün alıp denediniz mi hiç?
6- her gördüğün sakallıyı deden zannetme. Foruma yeni üye olmuşsun, ilk önce bir besmele çek.

Re: Sinan Kaptanin Urunleri Guvenilirmidir?

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet denemek lazım, bazı arkadaşlar gibi denemeden sallamamak lazım:)
1234 ... 7