Shockozmetik (Elis Kozmetik)

giyotinberq
N11'de uygun fiyatlariyla ilgi ceken SHOCKKOZMETİK Eyup'te Elis Kozmetik adinda bir magaza. Forumda bugun konusuldu ama gozden kacmis olabilir. Alisveris yapanlar yorumlarini yazarlarsa diger arkadaslar icin de iyi olur. Ben yorumumu sonra yazacagim :)
brktyr600@gmail.com

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

blerox
bir süre önce alışveriş yapmıştım arcon bandrollü olarak oldukça hızlı teslimatla elimde olmuştu parfüm.. aranan ürün varsa alışveriş yapılabilecek bir mağaza tavsiye ederim.. orijinal değil diyenlerin durumu da psikolojiktir diye düşünüyorum piyasaya göre ucuza satın aldığı ürün için "acaba" düşüncesi olabiliyor alışveriş yapanlarda.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

esclapez
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
2hafta once dhi aldim.faturali,bandrollu bir sekilde geldi.Ancak sahte parfum baskinindaki video da gordugum jelatinli,bandrollu parfumlerden sonra hersey ihtimal dahilindedir.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

Umut Kurtoğlu
Dhpde bir sorun yok aldığım ama scent intensede sıkıntı olduğunu düşünenler var.Sattığı diorlarda sorun yok o belli oldu ama sattığı diğer markalar ne durumda o meçhul hala sanki..

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

giyotinberq
Umut hocam kafa karistiran konu bu zaten. Diorlari bu fiyatlara orijinal satip diger parfumlerin soru isareti olusturmasi enteresan. Ucuza aldigimiz icin iskilleniyoruz bence. Sahibi buraya kayit oldu sanirim. En iyi kendisi cevap verir.
brktyr600@gmail.com

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
bugün elime geçen dhi kesinlikle orjinal. kutusuyla batch koduyla. önceden başka alışverişim olmadı ama bundan sonra olacaktır..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

mseren
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
Benim elime ulaşan DHI için biraz kararsız kaldım açıkçası. DHI deki o ilk sıktığımızda gelen ruj kokusuna benzer koku devam ediyor sürekli 3 saattir parfüm hiç değişmedi. (Uzun süreli DHI kullanmadım ama dekanttan hatırladığım kadarıyla ruj kokusu biraz değişiyordu diye hatırlıyorum) Durum psikolojik mi bilmiyorum ama üstümde parfüm de var tabii akşam evde birde daha sakin bir ortamda deniyeceğim.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

mseren
Eve gelirken bir arkadasa ugradim ve bir bilegime onun siseden bir bilegime de elis kozmetikten geleni fislattim. Eve geldigimde esime iki bilegimide koklattigimda benziyorlar ama ayni parfum degil dedi. Aradan 4 saat gecti elis kozmetikten gelenin kokusunu almakta zorlaniyorum ve aldigim koku pek guzel gelmiyor su anda  fakat digeri hala cok guzel ve rahatca geliyor kokusu.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

esclapez
mseren yazdı
[...]
uretım yıllları aynımıydı.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

mseren
Elisten gelen 2015 arkadasinkinin tarihine bakmadim ama alali zaten 2 yil falan oldu.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

esclapez
Ayri bir baslikta dior homme intensenin  2013,2014 ve2015 uretimleri arasinda fark oldugu yaziyordu.elinizdeki 2015 ile arkadasinizdaki (buyuk ihtimal) 2013 (2 sene once aldigini yazmissiniz) arasinda fark olmasi normal bence.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

Burakkk
2015 ve 2013'ü ben test ettim ikiside sevilden alınma şişeler. Arada ciddi fark var. 2015 daha çiçeksi hafif ve iris baskın, 2013 daha çikolatamsı vanilyalı ve yoğun.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

mseren
Başlangıcı benzemesine rağmen, bekledikçe fark belirginleşiyo iyice. 2013 kalıcılık, koku ve parfumun sonu itibariyle her şekilde daha iyi. 2015 beni hiç tatmin etmedi. Bir devrin kapanışı gibi oldu benim için açıkçası..

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

Burakkk
Benimde kesinlikle alasım gelmiyo son zamanlarda.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

POLAT
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Merhaba ,ben Polat
SHOCKOZMETİK Magzasinin sahibiyim.dogru guvenilir ve hizli hizmet vermek amacimiz.orjinal olan tum kozmetik urunlerini bize sorabilirsiniz tum dunyadaki bilgilerle size yardimci olmak beni ve bizi mutlu eder.yolu dusen herkesi ofisimize beklerim.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

POLAT
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
Merhaba ister istemez ucuza alininca acaba sorusu olabiliyor,fakat biz bu acaba musterilerimiz ile birebir ilgilenerek kaldiriyoruz.
ve kaliteli hizli guvenilir hizmeti getiriyoruz.tesekkur ederim size.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

POLAT
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
Merhaba sizin urununuzde sorun olmadigi gibi ins hicbir urunumuzde sorun olmaz.iyigunlerde kullanin.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

POLAT
Cevap olarak bu gönderi By mseren
Guardian tesekkurler herzamn bekleriz

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

jigglypuff
Cevap olarak bu gönderi By POLAT
Ya ben bugün n11den ysl manifesto alacaktım mağaza hakkında çok yorum görmeyince malesef başka bildiğim mağazadan tercih etmiş bulundum. Burayı okusaydım kesinlikle shock kozmetiği tercih ederim. Çünkü fiyatları çok uygun ve o fiyata orjinal ve taze ürün gönderiyolarsa helal olsun.

Re: Shockozmetik (Elis Kozmetik)

POLAT
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
merhaba her ürünümüz magzamızda orjınal olarak sıze ulasır.eger vaktınız olursa ziyaretimize bekleriz.
12