Shiseido Basala

camorr

Shiseido tarafından 1993 yılında piyasaya sürülmüş. Parfümör Dominique Preyssas. Kısa yorumumu ve fragrantica linkine aşağıya ekliyorum.

http://www.fragrantica.com/perfume/Shiseido/Basala-1862.html

3000 metre rakımlı, buz gibi orman havasıyla açılıyor ve bu hissiyat sonlara doğru azalsa da parfümün geneline hakim. Açılıştan kısa bir süre sonra lavanta kendini gösteriyor. Burun tırmalayan, hırçın bir lavanta değil. Aklı başında, oturmasını kalkmasını bilen beyefendi bir lavanta. Bahsettiğim orman havasıyla mükemmel bir uyum içinde. Çiçeksi notaların hafiften kendisini göstermesinden sonra kimyon hakimiyetinde reçineler ile harmanlanmış baharatlı bir akor öne çıkıyor. Parfüme hakim serin hissiyata harika bir kontrast oluşturuyor. Odunsu ve derili bir kapanış yaparken bile serin serin esinti az da olsa burnumuza vuruyor. Kısaca serin parfüm bilader. Reformüle yapılıp tekrar piyasaya sürülse bunun üçte biri kadar kaliteli olsa bile şişesi alınır.

Re: Shiseido Basala

Debussy
Eline sağlık. Vintage spliti yapmaya yanaşmıyor kimse nedense :)

Re: Shiseido Basala

camorr
Sağol Buralar çok boş kalmış. Denedikçe buraya başlık açmayı düşünüyorum.

Re: Shiseido Basala

Debussy
Tabii kaynak sağlam :P Ben de açabilirim, dediğin gibi bu bölüm baya boşta.

Re: Shiseido Basala

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
Eline sağlık. Vintage spliti yapmaya yanaşmıyor kimse nedense :)
Nerden bulup yapıcaz. Güncel parfümlerin bile bilinmeyenlerine kimse yanaşmıyor almak için

Re: Shiseido Basala

camorr
matrai yazdı
Debussy yazdı
Eline sağlık. Vintage spliti yapmaya yanaşmıyor kimse nedense :)
Nerden bulup yapıcaz. Güncel parfümlerin bile bilinmeyenlerine kimse yanaşmıyor almak için
Acı ama gerçek. Herkes ucundan el atsa Vintage Tabarome spliti dolduracak kapasite var aslında forumda.

Re: Shiseido Basala

matrai
camorr yazdı
matrai yazdı
Debussy yazdı
[...]
Ml si ortalama 40 45 tl arasına gelir ki. Ben 500 veya 250 ml i doldurulabileceğine pek ihtimal vermiyorum. Düşünsene 500 lük alsak 20000 tl civarına sadece 1 parfüm almış oluruz. Ne diyoz biz ya ne taborome u 😛

Re: Shiseido Basala

camorr
matrai yazdı
Ml si ortalama 40 45 tl arasına gelir ki. Ben 500 veya 250 ml i doldurulabileceğine pek ihtimal vermiyorum. Düşünsene 500 lük alsak 20000 tl civarına sadece 1 parfüm almış oluruz. Ne diyoz biz ya ne taborome u 😛
100ml Umut'a desek 50'şer de Ali Ağaoğlu ve Debussy alsa 250'liği doldururuz

Re: Shiseido Basala

Umut Kurtoğlu
Bordromu mail attım . İnceledikten sonra gerekli düzenlemeleri yaparsın dost bir üst iletindeki.

Re: Shiseido Basala

matrai
uuuuu yazdı
Bordromu mail attım . İnceledikten sonra gerekli düzenlemeleri yaparsın dost bir üst iletindeki.
Maili bana da atmışsın aylık 30 bin usd maaş iyi rakam umutçum. 500 lük alıp 400 ünü sana yazalım

Re: Shiseido Basala

camorr
uuuuu yazdı
Bordromu mail attım . İnceledikten sonra gerekli düzenlemeleri yaparsın dost bir üst iletindeki.
Gelen mail doğrultusunda Ali Ağaoğlu'nun payını da sana kaydırdım hocam.