Sezon Finali Serge Lutens Özel Seri Spliti (İptal)

Sezon Finali Serge Lutens Özel Seri Spliti (İptal)

Bir süredir aklımda olan bir projeydi Serge Lutens Özel seri mayıs ayı gibi bir avrupa planım oluncada bu projemi gerçekleştireyim dedim. Benim gibi bir çok kişinin de bu sanatsal çalışmalara ilgi göstereceğini düşünüyorum. Bu sezon son splitim olacak

Muscs Koublai Khan (170 Euro 75 ML) ml si 7.50 TL (2. şişeye geçildi)

Makedon 10
Umut Kurtoğlu 5
Medea LoveGergedan 10
ark120 5
cantona8 5
BÜLENT UZEL 20
fgok 5
şerif23 15
----------------------------- 2. şişe
trustalt 25
maxtyrann 5
zanshin 20
mryankee06 5
özetçi 5
SilverStar 5
wishdropper 5
alperdutkin 5

Borneo 1834 (160 Euro 75 ML) Ml si 7 TL

Makedon 30
Umut Kurtoğlu 20
ark120 5
cantona8 5
trustalt 5
maxtyrann 5
mryankee06 5
----------------- 2. şişe
silver star 50
Mihrimah 5
ssselçuk 5
şerif23 5
wishdropper 5
---------------------

Chene  (165 Euro 75 ML) ml si 7.25

Medea LoveGergedan 10
ark120 5
cantona8 5
ibrhm 30
maxtyrann 10
zanshin 5
mryankee06 5
SilverStar 5
--------------------- 2. şişe
Umut Kurtoğlu 25
özetçi 5
wishdropper 5
Desert oud 5
Lagerfeld 5
Mihrimah 5

Fumerie Turque (165 Euro 75 ML) ml si 7.25

Makedon 10
Umut Kurtoğlu 5
Medea LoveGergedan 10
ark120 5
cantona8 5
trustalt 5
BÜLENT UZEL 35
----------------------- 2. şişe

ibrhm 20
maxtyrann 15
zanshin 5
mryankee06 5
özetçi 5
ssselçuk 5
Lagerfeld 10
SilverStar 5
Mihrimah 5

Santal de Mysore  (165 Euro 75 ML) ml si 7.25

Medea LoveGergedan 5
ark120 5
cantona8 5
trustalt 5
BÜLENT UZEL 40
maxtyrann 5
mryankee06 5
SilverStar 5

Vetiver Oriental (160 Euro 75 ML) Ml si 7 TL

Umut Kurtoğlu 35
ark120 5
cantona8 5
maxtyrann 5
mryankee06 5
SilverStar 5

De profundis  (165 Euro 75 ML) ml si 7.25

cantona8 5
maxtyrann 5
mryankee06 5
ark120 5
SilverStar 5
Mihrimah 5

Encens et lavande  (165 Euro 75 ML) ml si 7.25

Medea LoveGergedan 5
cantona8 5
mryankee06 5
ark120 5
SilverStar 5

Cuir Mauresque (165 Euro 75 ML) ml si 7.25

Makedon 10
Medea LoveGergedan 5
cantona8 5
vesna 20
maxtyrann 5
mryankee06 5
özetçi 5
ark120 5
fgok 5
ssselçuk 5
SilverStar 5

Sarrasins (170 Euro 75 ML) ml si 7.50 TL

Medea LoveGergedan 5
cantona8 5
mryankee06 5
ark120 5
alperdutkin 5
vesna 25
SilverStar 5

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

ibrhm
Şişeli olayı nasıl olacak Altuğ hocam? Limit var mı yine?

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

matrai
Limiti şimdlik 25 olarak belirleyelim. Talebe göre bu limiti kaldırabiliriz

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

Son splitim derken Altuğ hocam?

Edit: "bu sezon..."

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

matrai
Makedon yazdı
Oyleyse vakit ölmek vaktidir...

  1-) Muscs Koublai Khan: 10ml.
  2-) Fumerie Turque: 10ml.
  3-) Cuir Mauresque: 10ml.
  4-) Borneo 1834: 25ml {Talep Gelmez ise 30ml.}

  Simdi gece vardiyasına çıkıyorum.
Ekledim hocam

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
Son splitim derken Altuğ hocam?

Edit: "bu sezon..."
Tam cevaplayacaktım ayrıntıyı bulmuşsun  Sezon zaten bana göre mayısta bitiyor ekimde açılıyor o yüzden bu sezon son split olacak

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Vay vay vay.. Şok olarak baktım..5 er ml mkk,chene,fumerie turque, borneo greyim bende.şaka gibi vetiver oriental görmemişim. Ondan da 5 ml gireym:)

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

Vay vay vay.. Şok olarak baktım..5 er ml mkk,chene,fumerie turque, borneo greyim bende.şaka gibi vetiver oriental görmemişim. Ondan da 5 ml gireym:)
Ekledim kardeşim Vetiver 5 deyince şaşırdım :)
www.parfumhobisi.com
MD

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

MD
Cevap olarak bu gönderi By matrai
çok güzel bir Split , benim de aklımda olan bir Splitti Makedon hocamla da konuşmuştuk , ben parfümseverim diyen herkesin öncelikle Musc koublai Khan , fumerie turque ve borneo başta olmak üzere kesinlikle denemesi gereken kokular .. Sanırım direk Fransa Serge Lutens butiğinden edinecekseniz parfümleri Altuğ Bey, yalnız bu parfümlerde stok problemleri yaşanabiliyor o yüzden butikle direk kontak kurmanızı tavsiye ederim şimdiden ellerinize sağlık , kolay gelsin ...

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

matrai
MD yazdı
[...]
Aynen Mehmet dediğin gibi stok problemi olabiliyor o yüzden spliti erken açtım. Mesela daha düne kadar Borneo 1834 stokta yoktu sipariş veremiyordun bugün açılmış. O yüzden bazı riskli olabilicek kokuları önceden sipariş edeceğim

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

Medea LoveGergedan
Sezon finali olarak şahane bir düşünce Altuğ Hocam. Umarım stok anlamında sorun yaşanmadan hallolur her şey.

Muscs Koublai Khan 10ml
Chene 10ml
Fumerie Turque 10ml
Santal de Mysore 5ml
Encens et Lavande 5ml
Cuir Mauresque 5ml
Sarrasins 5ml

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

matrai
Medea LoveGergedan yazdı
[...]

Hocam sezon finali lafını sevdim her splite bir slogan buluyordum bunu unutmuşum bu sloganıda senden alalım o zaman :) Talebini kaydettim hocam ama Borneouyu es geçmen gözlerimi faltaşı gibi açmama sebep oldu.
www.parfumhobisi.com
BUU

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

BUU
Valla Altuğ hocam keşke final demeseydin ellerini açaydın da gitme diyeydin daha başka splitler yapacaktın ya hani

Re: Serge Lutens Özel Seri Spliti

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Borneo en merak ettiklerimdendi. Bülent Bey sağolsun, o merakımı giderdi :) Ama talep yetersiz kalırsa bana yazabilirsin kafana göre 5-10ml. Talepler biraz şekillensin, gerekirse diğerlerinde de değişiklik yaparız.

matrai yazdı
Hocam sezon finali lafını sevdim her splite bir slogan buluyordum bunu unutmuşum bu sloganıda senden alalım o zaman :) Talebini kaydettim hocam ama Borneouyu es geçmen gözlerimi faltaşı gibi açmama sebep oldu.

Re: Sezon Finali Serge Lutens Özel Seri Spliti

ark120
Cevap olarak bu gönderi By matrai
musc kubilai khan 5ml
borneo 1843- 5ml
chene 5ml
fumerie tuque 5ml
santal de maysore 5ml
vetiver orj 5ml

ben serge nin normal serisini sindirmeye yetisemedim daha , ozel serisini hayal bile edemiyorum . ama serge candir

Re: Sezon Finali Serge Lutens Özel Seri Spliti

matrai
ark120 yazdı
ben serge nin normal serisini sindirmeye yetisemedim daha , ozel serisini hayal bile edemiyorum . ama serge candir

Aynı şekilde bende bu parfümleri koklamayı hayal bile edemiyorum. Serge fantastik bir parfümevi ve bence gerçekten bir tarzı var. Sevsende sevmesende

Re: Sezon Finali Serge Lutens Özel Seri Spliti

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Sezon Finali Serge Lutens Özel Seri Spliti

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Sezon Finali Serge Lutens Özel Seri Spliti

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altug hocam. Musc Koublai Khan icin siseli olarak talepte bulunmak istiyorum. 25ml bana yazin bu sebepten..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”