Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar

Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar

İSKeNDeR

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

isseyblue
sevdiklerim;

ilk aklıma gelenler
civet(bi zamanlar nefret ederdim),misk,amber,vetiver,deri,adaçayı,papatya,ıris,vanilya

sevmediklerim;

bal,tunçgiller genel olarak,gül,tonka,tütsü ve aşırı tatli notalar

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
En sevmediğim notalar Ananas, Vetiver, Çay, Tuz, Toprak ve Biber.

Sevdiklerim ise bütün Turunçgiller, Meşeyosunu, Odunsu Notalar, İris ve Vanilya.

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

alfie
Turunçgiller, tütün, odunsu toprak kokusu, çam kokusu ilgimi çekiyor.

içinde bir yerinde limon olan kokular çok hoşuma gitmiyor.

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

İSKeNDeR
MD

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

MD
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Sizinle aynı notaları beğeniyoruz İskender hocam bunlara ek myrhh , paçuli , Gül, çikolata notalarını da seviyorum ben :)))

iskndr77 yazdı
kimilerimiz bazı notalara hayrandır mesela benim sevdiklerim

çam reçinesi , tütsü ve tatlı tütsü (opoponax) , sıcak tatlı veya kuru baharatlar , kurutulmuş meyveler , kırımızı meyveler , vanilya , kakao , amber , misk , odunsu notalar , toprak , iris ,

sevmediğim notalar ise

vetiver , gül , paçuli , nane , hayvansal , meyan kökü ,  kadınımsı çiçeksi notalar bir çok çiçek olduğundan saymakla bitmeyeceği için isim veremiyorum , tuz ve deniz tuzu ve deniz suyu , bal , yosun , şekerli ve aşırı tatlı olan notalar

ve daha bir çok sevdiğimiz veya sevmediğimiz nota vardır elbet bunların içinde bilmediklerimiz belkide bildiklerimizden daha çok olabilir ve nötr olduğumuz notalarda eminimki epey fazladır nötr olanlar nötr kalsın ve size yardımcı olması için aklınıza gelmesi için ve türkçeleştirme programıyla gerçekten işe yarıyor

http://www.fragrantica.com/notes/

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

caglar
[...]

cenkedi
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

taureN
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Turunçgil notalarına bayılıyorum, Hermes favorim, bir türlü ısınamadığım koku ise ballı, vanilyalı kokular örnek vermek gerekirse  Tom Ford Tobacco Vanille, Lancome Hypnose

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

merveahunbay
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Sevdiklerim: Vetiver, greyfurt, neroli, portakal çiçeği, meşe yosunu, pembe biber, yasemin, tütün, nane, osmanthus, kimyon

Sevmediklerim: Maltol (yanık şeker), sentetik miskler, vanilin, misket limonu, badem

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

fsater
bu soruya cevap vermek için bir notaya ait çoğu parfümü denemek lazım.Vetiver parfümlerinin neredeyse çoğunu denedim ve vetiveri sevmediğime karar verdim.

gül parfümlerininde çoğunu denedim ve gül parfümlerini sevdiğime karar verdim.

hemen hemen her parfümün içinde olan paçuli kokusunu sevmiyorum ama ne hikmetse içinde paçuli olan parfümleri beğeniyor keşke içinde paçuli olmasaymış diyorum.sanırım paçuliyede gizli bir hayranlığım söz konusu

yaprak notalarını ve  hangi notaya ait olursa olsun kuru hissi veren notaları sevmiyorum.neden bilmem bana tozlu ve cansız geliyorlar

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

ssselçuk
spicebomp, kilian back to black tarzı parfümlere katlanamıyorum burdanda anlaşılacağı üzere şekerli ve ballı bilumum notalar birde fazla hayvansılık sevmiyorum diğerleri hepsi uyar. birde bazen öyle parfümler oluyorki çok sıcak bakmadığınız notaları  güzel harmanlayıp size sevdirebiliyor örneğin incense oud da gülü sevmem gibi ispahanda hem gülü hem tatlılığı  hemde azda olsa hayvansılığı sevmem gibi..aslında bütün iş kombinasyon ve kalitede bitiyor galiba..

[...]

Cevap olarak bu gönderi By gokhanburak53

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

ssselçuk
caglar yazdı
Sevmediklerimi yazmadım, bazı parfümler çıkıyor bütün ezberleri bozuyor sevmediğin bir notayı sevmeye başlıyorsun. Tauer Incense Extreme'i deneyene kadar tütsüye hiç katlanamazdım mesela.
aynen katılıyorum...

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By caglar

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Civet ve lavanta kokusunu bir turlu sevemiyorum.
tutsu,deri,amber,recine kokularini seviyor vede rahatlikla giyinebiliyorum.

Re: Sevmediğiniz veya Katlanamadığınz Size Yakın Olmayan NOTA'lar VE Sevdiğiniz Hayran Kaldığınız Notalar Nelerdir

dr.smellgood
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
sevdiğim: amber,,sardunya,rom,viski,genel olarak içkiler :) vanilya,kakao,kahve,yumuşatılır ise paçuli,süt,tatlılığı dengelenirse bal,tarçın,sedir,çikolata,karamel,iris,safran

sevmediğim: vetiver,yumuşatılmaz ise deri,yoğun kullanılırsa gül,meşe yosunu, kimi parfümlerde sevebildiğim nutmeg,baskın kullanılırsa turunçgiller,tütsü,yoğun kullanımda çam ve reçinesi
123