Sevil kozmetik - private blend serisi

kenan
Bu konu güncellendi de .
müjde müjde müjde

Sevil kozmetik'e gönderdiğim tom ford private blend serisi ile ilgili cevap geldi. (İtalian cypruss isimli ürün için özellikle yazmıştım.) Cevap şu şekilde.

"Sevil Grubu olarak  Eylül ayı itibariyle belirtmiş olduğunuz  Tom Ford  markasının italian cypruss ve private blend serilerine ait parfüm ürünlerimizi siz  değerli müşterilerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyacağız"

Belki fiyatlar ucuzlar yılbaşında % 30 indirimlere girer süper olur.

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

nime
Ben dün Sevildeydim; Beni yanlız bırakın dedim   Daldım gittim tom ford standına. Violet blonde ve Noir'i denedim müthiştş ikiside. İtilian cyperss yoktu ama eve gidince sıktım
Emin İBRAİMOV

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

Damandıra
Çok yazık olmuş, Private Bland serisinin Sevil mağazalarında satılacak olması.Ne anladım o zaman Private lafından.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

erkanaydin
Damandıra yazdı
Çok yazık olmuş, Private Bland serisinin Sevil mağazalarında satılacak olması.Ne anladım o zaman Private lafından.
Bence mantık yanlış. Yur dışında birçok online alışveriş sitesinde satılıyor, iyi de oluyor. Zor bulunsun ben kullanayım pişti olmayayım mantığı bence bencilliğe kaçmak oluyor. Eğer iyi birşey olduğunu düşünüyorsak paylaşmalıyız hep bana mantığı elit mantığı dünyanın en büyük sorunu değilmidir zaten

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

kenan
erkanaydin yazdı
Damandıra yazdı
[...]
En azından istanbul, ankara dışında oturanlar belki ürünü deneme imkanına kavuşurlar. Belki diyorum muhtemelen birçok mağazada ürün bulunmayacaktır.

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

murrjm
Private Blend serisini normal kozmetik mağazalara düşmesi bir açıdan üzücü benim için. Herkesin evlatlarımı bilmesini istemiyorum yaa :( Bencilim sanırım bu konuda.

Ama yaşadığı şehirde Harvey ya da üst düzey markaları satan başka bir mağaza olmayan parfüm sevenler adına sevindim.

kenan,sevil ile nerden iletişime geçtin ?

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

nime
murrjm yazdı
[...]

Aynen yaa ama neyse Kimsenin kullanamadığı Kourosum var. sıkıysa onu sürün bakalım adi herifler ahaha    Tom Ford parfümleri sevile düşse bile o parayı verecek pek adam yok fazla. Ama bakalım neler olacak zaman.
Emin İBRAİMOV

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

murrjm
nime yazdı
Aynen yaa ama neyse Kimsenin kullanamadığı Kourosum var. sıkıysa onu sürün bakalım adi herifler ahaha    Tom Ford parfümleri sevile düşse bile o parayı verecek pek adam yok fazla. Ama bakalım neler olacak zaman.
Kouros'unu sevsinler. Ona da el atıcam merak etme ahahah :) Zalim bir şeymiş.

[...]

Sakın havalar sıcakken deneme zira kulaklarım çınlamasın   Serin bir günde dene ve bakalım neler diyeceksin
Emin İBRAİMOV

[...]

Aynen öyle , zaten serin günler kapıda zalim kokular bende :) Bu arada her halukarda çınlıcak kulakların iyi bağlamda

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

Damandıra
Bence bütün sevil mağazalarında olmaz private blend serisi.
Bazı büyük şehirlerdeki mağazalarında olur.
[...]

Aynen mesela Ankara'da Kentpark AVM de olması muhtemel.Çünkü yaklaşık 50 tl daha ucuza satarak Harvey'den müşteri çalmayı planlayacaklardır :)

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

Damandıra
Acaba sıradan parfümleri bile büyük bir kasıntılıkla denettiren mağaza görevlileri private blend leri denttirirken nasıl bir tutum sergileyecek:)
Ben bu yüzden Harvey Nichols ı çok seviyorum adamlar orda sana gayet hoş görülü ve sevecen yaklaşıyorlar.
[...]

Biraz da bizim davranışımız güzel olursa onlar da gayet kuzu oluyorlar :))  Ben mağaza sahibi gibi giriş yapiyorum onlar da acaba yeni patron mu geldi diyerek çok şeker oluyorlar ahaha
Emin İBRAİMOV

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

Gamarjveba

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

kenan
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Sevil müşteri hizmetlerine mail attım onlarda cevap yazdılar ancak henüz ortada birşey yok.  Muhtemelen satışa çıksa bile çoğu mağazada bulunmayacaktır ve ben yine deneyemeyeceğim. Ancak numunelerini mağazadan istersek belki getirirler bizde ara sıra olan indirimlerden faydalanıp alabiliriz diye umut ediyorum.(Tabii bir de private blend serisi indirime dahil değil durumu yaşanması muhtemel)

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

nime
Cevap olarak bu gönderi By Gamarjveba
Utku can yazdı
İzmirde olan ben için güzel haber bu.  Bu arada şu kourosu alsam mı demiyor değilim bazen :-D
Seviyorsan kokusunu bekleme boşuna
Emin İBRAİMOV

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By kenan
kenan yazdı
[...]
Kenan,şu an da Private Blend serisinden Jasmin Rouge Sevil'in internet sitesinde görünüyor ancak kaç ay oldu mağazalarında yok.
 Sevil mağazalarında uygulanan YES (Yıl boyu En uygun Satış) uygulaması kapsamında son güncelleme ile Harvey'de 800 TL olan 100 ml Jasmin Rouge , Sevil'de 760 TL ;) Yani fiyat olarak avantajlı olacaktır Sevil.

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

blueskies
Jasmin Rouge'u denedim ben Sevilde.. Hem de 6-7 ay önce:)

Hangi mağazasaydı acaba..İstinyapark galiba.

Re: sevil kozmetik - private blend serisi

murrjm
TOM FORD BEAUTY ile SEVİL ZORLU Mağazası'nda Tanışacaksınız... Çok Yakında...

Sevil resmi facebook sayfasında üstteki yazı paylaşıldı :)