Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

FTHYRTTS
Christian DİOR J'adore and Poison
T.Mugler ANGEL

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

murrjm
Kadın Chanel No 5 ' dır

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

Damandıra
Cevap olarak bu gönderi By FTHYRTTS
Dior Addict ve Bond Chinatown olabilir.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

Cevap olarak bu gönderi By FTHYRTTS
Guerlain - Shalimar Initial... Giydiği anda fazla uzatmadan direk evlenebilirim...

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

zett
Lancome Tresor
Dıor Hypnotıc Poıson(artık apachi kokusu oldu gerçi)

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

blueskies
Gucci Rush
Guccİ Envy Me

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

Shams
dior addict,
dior hypnotic poison
chanel chance.

istedim oldu=)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

blueskies
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Bond China town +1

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

-.égalité
Cevap olarak bu gönderi By FTHYRTTS
Light Blue
Ve kesinlikle tartışmasız: Burberry London ve Dior Pure Poison
Eski nick: Liberté

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

nime
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
murrjm yazdı
Kadın Chanel No 5 ' dır
Erkeklerin kullanımına ne dersin peki ? Ben denemek istiyorum zira
Emin İBRAİMOV

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

nime
Bu aeada konumuza gelecek olursak; Kesinlikle ve tek olarak Bottega-Veneta derim ! Dehşet ötesi bir olay.

http://www.fragrantica.com/perfume/Bottega-Veneta/Bottega-Veneta-12863.html
Emin İBRAİMOV

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By nime
nime yazdı
Erkeklerin kullanımına ne dersin peki ? Ben denemek istiyorum zira
Ben de denemek istiyorum.Bence kullanan kişiye göre farlılık gösteren bir parfüm bu (sanırım unisex demeye çalıştım ) :) aslında unisex de değil ama ben de çok istiyorum parfüm rafında Chanel No. 5 durmasını :). Gerçi son reklam kampanyalarında erkekleri oynattılar.Kadın kullanıcıyı 100 yıla kadın süredir fazlasıyla doyurdular anlaşılan ki erkeklere yöneldiler.

***

Erkek için Chanel No. 5 EDP mi yoksa EDT versiyon mu daha uygun olur ? Bir de Premiere versiyon var ?

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

blueskies
EDT daha iyi olur herhalde..En azından daha az sillage olur. Premiere versiyonun da çok başarılı olduğunu duymuştum. Daha hafif haliymiş. Onu da denemek lazım.

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

nime

Ben kesinlikle deneyeceğim murjim, sadece yanlız olmadığımı bilmek daha çok istek uyandırdı. Qliniq aromatik elixisir kullanıyorum mesela çok vurucu bir parfüm ! Hatta cook parfüm kullanıyorum yaşım 36 ama böylesi zalimi hiç görmedim. Daima imhaya hazır. Tükenme yok saldırıya devam eden cinsten. Koltuk altlarına sıkıp ortamı ele geçiriyorum. Güzel kokusu benim için tartışmasız.

15 Haz 2013 19:02 tarihinde "blueskies [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]> yazdı:
EDT daha iyi olur herhalde..En azından daha az sillage olur. Premiere versiyonun da çok başarılı olduğunu duymuştum. Daha hafif haliymiş. Onu da denemek lazım.

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Sevgilinizin-hangi-parfumu-kullanmas-n-isterdiniz-tp2142p2612.html
Yeni bir konu başlatmak için Genel Parfüm Konuları, e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Parfüm Merakı Forumu, buraya tıklayın.
NAML
Emin İBRAİMOV

[...]

Bak ben de gaza geldim :) ben de edinicem öyle ya da böyle belki küçük bir boy alırım denemek için chanel no 5 .  Bir de Clinique Aromatics Elixir'in parfümmerakı.com 'da incelemesini okuduğum da çok şaşırmıştım. Meğer parfüm bir fenomenmiş.

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
blueskies yazdı
EDT daha iyi olur herhalde..En azından daha az sillage olur. Premiere versiyonun da çok başarılı olduğunu duymuştum. Daha hafif haliymiş. Onu da denemek lazım.
Evet Premiere versiyonunun övüldüğünü bende duydum.Sanırım daha az aldehit içeren daha modern bir versiyon.

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

Awésomé
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Edt'ler genelde daha iyi sillage sahibi olur yapıları gereği. Parfüm konsantrasyonları da az olduğu için daha kısa sürede tükenirler. Kısa süreli, yüksek sillage için edt, çok uzun süreli daha kontrollü sillage için edp ideal. Tabi istisnalar olacaktır.

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

victory
Gucci-FLORA. bu aşkın kokusu belki eski sevgilimle olan anılarım boyle dusunmeme sebep oluyor olabilir bi kadının boyle kokması gerek :)

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

kskmexican
Cevap olarak bu gönderi By FTHYRTTS
Benim için aşkın kokusudur "Cacharel Eden Femme" ,

Doğdugumdan beri hipnotize olmaya en yaklaştığım andır kendilerini kokladığım o ilk an :)
EnjoyTheSilence

Re: Sevgilinizin hangi parfümü kullanmasını isterdiniz?

isko
Cevap olarak bu gönderi By FTHYRTTS
burberry classic edp sade ve kalıcı veya lanvin eclat d'arpege fresh ve kalıcı
1234