Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

trustalt
Kendi beğenilerimden;

Jean-Claude Ellena - Terre D' Hermes
Francis Kurkdjian - APOM
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

felix
İlk etapta aklıma gelen ve yazabileceğim :

Dominique Ropion - FM Vetiver Extraordinaire

DR'un burun konusunda sanki bana hitap ettiğini düşünüyorum:))

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By trustalt

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By trustalt

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

elle61
Thierry Wasser: Shalimar initial, Dior Addict, Guerlain İdylle
Dominique Ropion: Euphoria, Armani Code, La Vie Est Belle, Flowerbomb(Olivier Polge ile), Alien(Laurent Bruyere ile)
Olivier Cresp: Angel(Yves Shirin ile), Light Blue, Nina Ricci Nina ve YSL Elle(Jacques Cavallier ile)
Michel Almairac: Zen, Burberry Body İntense ve Bond parfümleri(kokularını bilmiyorum ama burun Michel.) Chopard Casmir

Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

canbaz
çok var aslında, ama ilk aklıma gelen ''edmond roudnitska'' oldu.
büyük usta...
neye dokunduysa altın etmiş.
bir de reformulasyon olmasaydı! :(

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç
NA

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

NA
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Sanirim Francis Kurkdjian. Basta Apom olmak uzere, Narciso Rodriguez For Him EDP & For Her, Cologne Pour le Soir, Lumiere Noire...

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Nathalie Lorson Bentley Intense ve Encre Noire ile ciddi bi' başarıya imza atmış. Gönlümü kazandı tabiki.

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

orkun
Maurice Roucel           Musc Ravageur
Dominique Ropion      Portrait Of A Lady
Christophe Laudamiel Amber Absolute
Pierre Montale           Black Aoud
François Demachy     Fahrenheit Parfum, Dior Homme Parfum, Oud Ispahan
Gerald Ghislain         Ambre 114

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

Minty

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

kaside66
Minty yazdı
Jacques Cavallier - Benim icin cok ozel yaratimlari var, en basta Poeme…

Jean Paul Gaultier Le Classique, Stella Mc Cartney, Midnight Poison, Hot Couture, L'eau D'Issey, Ultraviolet, Nina, YSL Elle, YSL Nu..

erkeklerde de bir dunya basyapit..

Rive Gauche Pour Homme, L'Eau D'Issey Pour Homme ve tum flankerlari, ve daha bircogu..

Bence bu adam neyin begenilecegini neyin satacagini cok iyi biliyor, ve kokularinin hepsi ozgun, hicbiri birbirini tekrar etmiyor..

Re: Sevdiğiniz burunlar ve onların En sevdiğiniz parfümleri?

dewnew