Serge Lutens

rapid
Bu konu güncellendi de .
kendisiyle yapılan çok özel bir röportajı tesadüfen buldum arkadaşlar.pdf formatında ve türkçe.bir sanatçı ve parfüme bakışını çok güzel ortaya çıkaran bu söyleşiyi mutlaka okuyun arkadaşlar
parfümü esansların söz dizimiyle oluşturulmuş bir edebiyat olarak gören bir ustanın ilginç ve imrenilesi yaşamı....

http://en.sergelutens.com/media/press/XOXO28_sergelutens.pdf

Re: serge lutens

İSKeNDeR

Re: serge lutens

rapid
Rica ederim iskender hocam buldukça bişeyler paylaşmaya çalışıyorum. Hele türkçe kaynak yokluğunda bu tarz yayınlar çok iyi geliyor.parfumleri daha iyi anlamamız için onları yaratan ustaların dusunceleride birbirinden ayrılmaz bir bütün.
Bu arada eski olmasi muhtemel kırmızı Rujlu soruda la fille de Berlin'in henüz çıkmadığı zaten belirtilmiş

Re: serge lutens

Medea LoveGergedan
Yaptığı şakadan anlaşılabildiği kadarıyla Mart 2013'te yapılmış söyleşi... Féminité du Bois'nın kendisine geçtikten sonra IFRA kuralları yüzünden geçirmek zorunda kaldığı değişiklikten duyduğu rahatsızlığı ve parfümlerinin asla değişmediğini iddia eden markaların yalancı olduklarını ifade ediş şekli bile ne kadar kibar.