Quantcast

Serge Lutens - Chergui

Kilitli 111 mesajlar Seçenekler

Uygunsuz içeiği bildirin

Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Arkadaşlar ilk sıktığım günler sevdiğim bir kokuydu ama artık pek hoşuma gitmiyor.

Çok az kullandım 6-7 fıs filan o da.

Şişesi bende durmasını istiyorum sattığım kişi parfüm bittiğinde şişeyi iade edecekse veya başka şişeye boşaltarak geri iade ederse şişesini satmak istemiyorum. Parfüm yaşıma da uygun değil ayrıca.

dr_olfactorius (Kadir) den aldım ürünü yorumlarım da görebilirsiniz ürün orjinal ve kutusuyla geldi isteyenlere resim atabilirim.

Fiyat 100 tl

Kargo ücreti karşı tarafa aittir.

Forum içerisinde 3-5 alışverişim oldu hiç bir alışverişim de sorun çıkmadı.

Ödeme seçenekleri

Banka Hesaplarım

Yapı Kredi

Ziraat

Kapıda Ödeme Seçeneğini de mevcuttur.

Mesela herhangi bir güven sorunu yaşarım derseniz bu ödemeyi tercih edebilirsiniz. Kapınıza kadar gelir ve ürünü kontrol edersiniz.

Diğer avantajları Atm'ye boşu boşuna 4-5 tl vermezsiniz.

Tabi Banka hesaplarımdan birine yatsa benim işime gelir o ayrı konu  Para önce elime ulaşmış olur

Dediğim gibi şişe'sini bana iade edecek varsa 100 tl gibi uygun fiyata bırakıyorum.

Kutusu mevcut ancak onu göndermeyecem.

İsteğim saçma olabilir ama koleksiyon merakı diyebilirim bir nevi o yüzden şişe ve kutuyu elimde bulundurmak istiyorum.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Deniz Mzm
Kac ml ustad şişe

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Resim atıyorum şimdi ml bilmiyorum ama neredeyse 0 de yani tahminimce 48-49 ml civarında olmalı.
MD

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

MD
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Mail attım hocam bir bakınız

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Deniz Mzm
Satın aallllllddddıııııımmmmmm

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
http://j1310.hizliresim.com/1g/9/tf69s.jpg

Parfümlerimin bir kısmı gözüktü arka da ama

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Deniz Mzm
Odemeyı sabah yapıyorum ustad

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Önce resme bir bakın derim nolur nolmaz ben garanti iş yapmayı severim. Şişe iadesi yapılacak bu çok önemli şişe iadesi olmayacaksa 1000 tl verseniz gene satmam. Gerçi 1000 tl veren çıkmaz ama verse de satmam

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Deniz Mzm
Keşke mail atsaydınız drmehmet ile anlaşıcaz gibi duruyor şuan ki durum tabi yine kesin konuşmak istemiyorum.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Deniz Mzm
Burdan yazdım msjları daha hızlı gorursunuz dıye.sıse iadesi problem degıl.doktorum arada olmasa fıyat artısınada gıderdım lakin doktorumundur oncelık.anlasamazsanız ben alırım:))

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Anladım sizi ama ayrıntılı detay için mail yolu daha iyi

Anlaşamazsak sizinle anlaşabiliriz veya drmehmet ile aranızda bir konuşun derim.

Ayrıca fiyat artışı kesinlikle yapmam ne fiyat biçtiysem o dur

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
drmehmet ile %90 oranında anlaşma sağladık. Ufak pürüzler kaldı bu transferin gerçekleşmesi an meselesi diyebilirim.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Deniz Mzm
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Forum etiklerini ogrencem zamanla..artış için takılıyorum size:))doktorumun oncelık.olmazsa benı aldım bılın...
MD

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

MD
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Deniz abi tam sen yazarken ben de yazmıştım da o yüzden öyle oldu abi, kusura bakma madrista kardeşimizle çok yakın yerlerdeymişiz çay içer para - parfüm değişimi yaparız diye düşündüm  ama valla Madrista hocama attığım mail:""Deniz abi de satın aldım falan diye yazmış ama ayıp olmasın ona  benim için şişe önemli değil abi ben şişe iadesini yaparım sana başka bir yere döküp, valla istanbulda yaşıyorsan benim için en uygunu haftasonu elden parayı verip parfümü almak hatta bir parfümeriye gidip rica edip boşaltadabiliriz tanıdık ettik varsa onun dışında ödemeyi de elden yapabilirim ""

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Deniz Mzm

Tamam anlaşamazsak seninle hemen irtibata geçiyorum.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Serge Lutens - Chergui ile karşılıklı anlaşma sağlanmıştır. Konu kilit lütfen.

Forumda ki herkese güzel kokulu günler dileğiyle

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Deniz Mzm
Cevap olarak bu gönderi By MD
drmehmet yazdı
[...]
Doktorum ask olsun sana yazdıgın maili gostermene ne gerek var.ne ayıbı...olurmu hıc oyle şey..gonuller bır olsun :)) gule gule kullan..mantıklısı da bu olmus bırbırınıze bukadar yakınsınız hem odeme hem şişe iadesi...bidaha da hıc boyle dusunme cok uzulurum:))

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Eminth
Admin
Sevgili Deniz, Erkan arkadaşımız da bayramdan sonra olmak kaydıyla chergui getirtebileceğini söylemişti. Onun rakamı biraz daha yüksek ama hem kutu açılmamış hem de şişeli veriyor. :)) istersen onunla da bir konuş sizin oraya da yakın ;)

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

Deniz Mzm
Haberım var emin abi..bı an ilan karsıma cıkınca bıde fıyatı gorunce şahlandım bı an için..:))emrahtan gelıyo 15 ml yolda..her işte bı hayır var koklayınca begenmıcez belkıde:))senden yenı ataklar beklıyorum artık..senin izinden yuricem üstad:))
MD

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Serge Lutens - Chergui

MD
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Eyvallah Deniz Abi'm sağolasın yüreğine , burnuna sağlık:))
1234 ... 6
Yükleniyor...