Sephora

єяяσя.
Böyle güzel bir firmanın sayfası neden yok.
Ana akım zincirler içinde en sevdiğim Sephora.
Rahat rahat bakınabiliyorum.
Black Kart veriyorlar tüm parfümlerde geçerli %10 indirim oluyor sene boyunca.

Şu an beni ilgilendiren kısımlardan en önemlisi Armani Code Special Blend in satışa çıkması ve internet sayfalarındaki yazı doğruysa Sadece Sephora da.
İnşAllah doğru değildir.
Mizuya felan düşmezse mecbur gidip alcam artık

Re: Sephora

єяяσя.

Bugün Sephora da denedim.
Vanilya yazınca otomatikmen elim gidiyor.
Ama hiç beğenmedim.
Koklamak istiyorum koku kokmuyor ve vasat bişey.
44 lira mıydı neydi.
Başka çeşitleri de vardı.

Re: Sephora

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Niş parfümler Sephora'da diye bir mail aldım

Re: Sephora

єяяσя.
Sonunda...
Amerika daki sitelerinde zaten yok yok..

Re: Sephora

Umut Kurtoğlu
Allahım yarabbim..Bursa'da Sephora yok.. İstanbul'da olan arkadaşlar gelince yazar mı fiyatlarını acaba? Çok merak ettim hangi fiyatlarla gelecek..Şaka maka ülkemizde farketmiyoruz belki ama baya bir niş marka oldu..Nişlerde alım listemden hala bir çoğu Türkiye'den tedarik edebileceğim pozisyonda..

Re: Sephora

Optuna
Gecen sene dior sauvage parfum 50 ml 500 tl nin uzerindeydi. Chanel platinum almistim 360 tlydi yanilmiyorsam. Fiyatlar oldukca yuksek bu magazada.
Private Label - Ursa

Re: Sephora

Umut Kurtoğlu
Optuna yazdı
Gecen sene dior sauvage parfum 50 ml 500 tl nin uzerindeydi. Chanel platinum almistim 360 tlydi yanilmiyorsam. Fiyatlar oldukca yuksek bu magazada.
Kötü bir şakaymış sauvage parfum fiyatı. Chaneller pek farklılık göstermiyor gerçekten grey markette de..

Re: Sephora

Re: Sephora

Umut Kurtoğlu
Özellikle Atelier Serisinin geleceğini öğrendikten sonra kendileriyle iletşime geçtim.Bu yüzyılda neden online satışları olmadığı konusunda.. Bu konuyu uzun zamandır yurtdışıyla konuştuklarını ve en kısa zamanda hayata geçirmeyi düşündüklerinden bahsettiler..Bilginiz olması açısından paylaşmak istedim..Daha birçok niş marka da gelecek sanırım Sephoraya..Yurtdışındaki bir mağazasına uğradığımda sadece Serge Lutensleri görmüştüm niş olarak..

Re: Sephora

єяяσя.
 Atelier Cologne, Balmain Homme ve Maison Martin Margiela Replica ürünleri sadece İstanbul da İstinye Park ın aralarında bulunduğu 4 lokasyonda varmış.Başka hiçbiyerde yokmuş.

Re: Sephora

єяяσя.
Bizim ülkemizde neden böyle şeyler yok.
Discovery setler uçuşuyor yabancı memleketlerde, biz de sıfır.
7 adet ELDO 19 dolar.

Delircem.

Re: Sephora

єяяσя.
Bu da harika.
Benim gibi hepsinden azıcık denemek isteyip aynı zamanda orjinal şişesinde olmasını isteyenler için