Sarah Jessica Parker Lovely

Bubiraşk
Arkadaşlar çok sevdim. Enfes bir misk kokusu :) siz neler düşünüyorsunuz?
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: Sarah Jessica Parker Lovely

Ozlemcixx
ben bu parfümü çok merak ediyorum fakat boynerde vb göremedim. nette aratınca da bulamadım açıkçası.

Re: Sarah Jessica Parker Lovely

Minty

Re: Sarah Jessica Parker Lovely

Bubiraşk
Selam minty birebir aynı değil. Sjp daha soft ve daha değişken tek düze degil.  Ben sevdim :) helede yaz günleri için harika olur du doğrusu n11.com'da var arıyorsanız :)
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.
Lal

Re: Sarah Jessica Parker Lovely

Lal
Lovely NR for Her’in daha sert daha odunsu hali bence. Çok benziyorlar. SJP’ ında kullandığı parfümlerden birisi de NR for her olunca benzer bir koku olması şaşırtmıyor. SJP parfümlerinin en iyisi diyebilirim. Ama Türkiye de satılan NYC