Sahte Parfümden Korunmak

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Eline sağlık Tahir. Bayıldım konuya. Normalde bu kadar uzun yazıları okumaktan sıkılırım. Çapraz okuma tekniği ile geçerim ama senin açıklaman ve örneklerin bayağı ilgimi çekti. Tester konusunda çok hassas olduğum için, hoşuma giden bir başlık oldu.

Konuyu bütün olarak ele almak, doğru olan bir teknik olmakla birlikte yanılmaya da sebebiyet veren bir yöntem. Bu yüzden, çoğu arkadaş "aslında burası böyle böyle, ama bu kesin sahte demek değildir." gibi cümleler kurabilir.

Ben gerekçesi her ne olursa olsun, tekrar üzerine basarak tester parfüm alınmasının tehlikeli bir alışveriş olduğunu ve son zamanlarda senin örneğinde olan 3. ve 4. sınıf ürünler yerine,kalitesiz malzemeler kullanmadan daha yüksek maliyetler ile bire bir 1. sınıf ürünler yapıldığını savunan birisiyim.

Sahte parfüm satan herkesin karşısındayım, bu dünyada veya diğer dünyada da karşısında olacağımı belirtmek isterim.

Emeğine sağlık, ben çok beğendim ve destekliyorum.

Re: Sahte Parfümden Korunmak

canbaz
Cevap olarak bu gönderi By V
öncelikle bu yararlı yazınız için teşekkür ederiz.

üreticinin satışa hazır ürünlerini, belli coğrafi sınırlar içinde ve sözleşmeyle belirlenmiş şartlar dahilinde satış ve dağıtımını yapan ticari yapılara distribütör diyoruz.

üreticiler ürünlerini dünyanın farklı noktalarına farklı fiyattan satabiliyorlar. işte bazı ithalatçılar ucuza satılan bölgeleri bulup bu ürünleri ithal ediyorlar. buna kısaca paralel ithalat diyoruz. türkiye cumhuriyeti yasalarına uygun bir ithalat şekli. devlet vergilendirmesini de yapıyor. (tabi bazı tüketiciler alım yaparken -etik açıdan- sadece distribütör kaynaklı ürünleri tercih ediyor, ben de buna saygı duyuyorum.)

son olarak, paralel ithalat kaynaklı bi çok parfüm aldım. jelatinli ve ithalatçı etiketli ürünlerdi. mesela anlaşılır olması açısından BK International Kozmetik A.Ş. (bellamola) paralel ithalata verilebilecek en güzel örneklerden biridir.

bu bağlamda paralel ithalat ile ilgili yazdıklarınız biraz ağır kaçmış gibi gözüküyor. ifade ettiğim görüşlerimi yanlışlayacak argümanlar sunulana kadar yazınızın bu kısmını yeniden düzenlemenizi rica ediyorum.

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Lagerfeld
O White Patchouli faciası nedir öyle.
Nası' adi görünüyor nası'. :)
Güzel yazı olmuş wolvy teşekkür ederiz bu arada.

Re: Sahte Parfümden Korunmak

murrjm
Sadece şaşı baktığımda 2 şişe de aynı :) O nedir yahu !
TF şişeleri üzerinden yaptığın bilgilendirme için teşekkürler Tahir abi

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Re: Sahte Parfümden Korunmak

şerif23
bilgilendirme için teşekkür ederim.hayatımda tester adı altında satın aldığım yani kandırılıp sahte ürün aldığım 2 ürün varr. bunlardan biri de maalesef  black orchid
2 sene önce tester diye 121 tl ye almıştım galiba:)
yazınızdan sonra hemen koşa koşa odama gittim:) ve şişeyi incelemeye başladım. şertilerdeki bellirginlik altın plakanın şekli orjinalindeki gibi. hatta ve hatta  kapağından tuttum kaldırdım şişe düşmedi aksine sıkı bi şekilde tutuyordu. gözlerim faltaşı gibi açıldı:)
ama sarı kurdele maalesef dağınıktı
ne sonuç çıkartacağım şimdi ben:)

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Re: Sahte Parfümden Korunmak

şerif23
wolvy yazdı
Koku nasıl? Bir de parfümün batch kodu, aldığınız kaynak vs oldukça önemli, onlara da bakmak lazım. Bundan emin değilim ama hatırladığım kadarıyla Tom Ford'un kapakları tek parça olarak üretiliyor, sahtelerinde ise bazen kapağın iç kısmına sıkı otursun diye yuvarlak plastik bir parça oturtuluyor. Bunlar dışında sprey ve pirinç plaka arasında renk farkı var mı, herhangi bir metal parçada renk atması var mı? Bunlar da önemli bazı noktalar.
işte ufak bir sorunumuz var. ben black orchid i sadece bu şişeden kullandım:)

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By V

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Lagerfeld
Daniel üstad ne güzel söylemiş. Kesinlikle Ana sayfada sabitlenmesi gerekir bunun. Parfümle yeni ilgilenenler için altın değerinde.

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Parfüm Merakı
Admin
Lagerfeld yazdı
Daniel üstad ne güzel söylemiş. Kesinlikle Ana sayfada sabitlenmesi gerekir bunun. Parfümle yeni ilgilenenler için altın değerinde.
Madem talep var o halde konuyu Genel Parfüm Konuları bölümünde sabit başlık haline getiriyorum. Gerçekten de çok yararlı bir konu. Diğer katılımlarla konu zenginleşip, küçük bir el kitabı haline bile gelebilir.

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Daniel

Re: Sahte Parfümden Korunmak

kkavuk
Kendi adıma konuşayım. Tester yazanları görünce arkama bakmadan kaçıyorum. Internette ise %10000000 orijinal parfüm satan sitelere kesinlikle itibar etmiyorum. Bir de  artık parfüm fiyatlarına az çok hakimiz. Normal piyasa fiyatının çok çok altında satılan parfümlere de güvenmiyorum. Örnek: 300 TL'nin altında bulunması neredeyse imkansız olan black orchide'nin 120 tlye satılması gibi.

Re: Sahte Parfümden Korunmak

şerif23
kkavuk yazdı
[...]
benim aldığım fiyata ne kadar yakın dimi kadir hocam

Re: Sahte Parfümden Korunmak

dikistutmaz
Cevap olarak bu gönderi By kkavuk
Elinize sağlık, yararlı bir kaynak olmuş.

Re: Sahte Parfümden Korunmak

volkan
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Ya bizim bi arkadaş var bursada bi parfumcu varmış tobocco vanilla 120 tl black orkid aynı 120 tl satıyomuş sahtedir diyorum göya zarar görmüş defolu şişelermiş ondan ucuzmuş diye kandırıyo milleti hermes terre 70 tl miş almış aynı kokuyo demezmi bide bilgisi olan varmı bu parfumcu hakkında bursada ismi=orjin parfum

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
Lagerfeld yazdı
[...]
İsabetli karar Raşit Bey. Burdan Parfümlerle yeni yeni ilgilenmeye başlayan ve forumumuza da yeni üye olan arkadaşlara bi' çağrıda bulunayım. "Bu başlığı okumadan geçmeyin."

Re: Sahte Parfümden Korunmak

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By volkan
volkan yazdı
[...]
Zafer Plaza'nın arka sokağındaki parfümeri ise, o adam beni dükkana sokmuyor.

Baktım orası.. O adamdan 3 yıl önce gucci by gucci aldım. Söyle ona öteki dünyada iki elim yakasında.

1234 ... 10