Saç Bakımı

Taz

Saç Bakımı

Taz
Öncelikle herkese saygılar. :) Kullanıp memnun kaldığınız ve tavsiye edebileceğiniz saç bakım ürünleri nelerdir? (Şampuan ve krem belirtirken saç tipinizi de yazarsanız memnun olurum.)

Örn:

Saç Tipim: İnce telli ve yağlı
Şampuan: Redken for Men Go Clean (Ama artık piyasada bulamıyorum)
Saç Kremi: Kullanmıyorum

Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.

Re: Saç Bakımı

BatuhanKLC

Re: Saç Bakımı

TheLifeRead
Merhaba,
Şampuan seçiminde bir çok marka denedim.İnce telli bir saç yapım var, size önereceğim ürün :
Ginger Thickening Shampoo - Molton Brown . Bu üründen her açıdan memnunun , tavsiye ediyorum ..

Re: Saç Bakımı

promesta

Re: Saç Bakımı

BatuhanKLC

Re: Saç Bakımı

promesta

Re: Saç Bakımı

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By TheLifeRead
dokulmeye de faydası oluyor mu hocam...benim saçım da ince telli cansız dökülüyor....

Re: Saç Bakımı

erdem
Aynı dertten bende muzdaribim ve çözümü seboderm şampuan ile buldum.Kesinlikle tavsiye ederim.

Re: Saç Bakımı

promesta

Re: Saç Bakımı

erdem
promesta yazdı
erdem yazdı
Aynı dertten bende muzdaribim ve çözümü seboderm şampuan ile buldum.Kesinlikle tavsiye ederim.
seboreik dermatit mi var hocam sizde de ?
Evet maalesef ve Zaman Zaman yediklerimle doğru orantılı olarak azıyor.Saçlı deride kulak arkası ile enseye yakın kısımda mevcut.Yüzde de bıyık kısmı ile Kaş'larda var bir miktar.Baharatlı yediğimde özellikle de biber türevleri yersem akşamına hemen pullanıyor.Kortizonlu kremleri de çok kullanmak istemiyorum çünkü kesin çözümü yok.En iyisi yediklerine dikkat edeceksin.İspanyadan blue cap isminde bir krem almıştım çok iyi geliyor nemlendiriyor ve bir kaç sürmede pullanmayı önlüyor.Aynı krem burada da mevcut sadece biraz daha tuzlu.
Saç için ise şimdiye kadar denediklerim içinde en etkilisi hair pharma ürünü olan seboderm şampuan.Bir de aynı firmanın dermotto losyonu var onu da kullanıyorum ve çok etkililer.Tavsiye ederim denemenizi.

Re: Saç Bakımı

promesta

Re: Saç Bakımı

erdem